Joshua is een topic verhuist, en je kan ook gewoon op het envelopje drukken voor een pm'etje.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef winniethepooh het volgende:
Hoi Joshua,
Wat heeft Joshua allemaal gekregen voor zijn eerste verjaardag.
![]()
![]()
![]()
Nee zelf vasthouden doet Leander ook niet. Maar als ik hem vasthoud drinkt hij gewoon. Viel hier niks aan te leren, hij deed het gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Hoe heb je Leander leren drinken uit een tuitbeker?? Ik krijg dat er hier maar niet in. Ze houden m ook niet lekker zelf vast en drinken,, bijten en knabbelen
![]()
Och Tess wat groot ben je zo. Leander zit sinds deze week ook in de grote stoel. Het was iedere keer zo''n geprop met zijn dikke jas aan. En steeds dat gesjouw naar het ziekenhuis. Dit is voor nu veel makkelijker!! En hij zeurt meteen niet meer als ie in de auto zit!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
jeutje MeNicole, das ff pittig!
De nachten gaan hier gelukkig weer goed
Innepin, wat sneu voor Willow! Misschien een druppie olijfolie aan d'r flesje toevoegen.
Tess is vandaag naar haar grote autostoel gegaan
Ja in banaanhoudingquote:Op maandag 8 februari 2010 11:11 schreef Vicky het volgende:
Ik had steeds ruzie met d'r in de maxi cosi zetten
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef MamaNik het volgende:
Ja als ik de beker beet houd dan drinken ze wel, maar zelf vasthouden ho maar! Ze gaan met de mond open zitten en wachten af wat erin komt.
er zat geen belletje aan mijn spenenkoord..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef mikoxx het volgende:
Tessgrote meid
Ziet er heerlijk comfi uit Vicky
. Heb jij trouwens het belletje van het speenkoordje gehaald? Wanneer mogen ze eigenlijk naar een andere stoel?
De laatste korstjes moeten nog oplossen maar het ergste is weg! Al lijkt V er het meeste last van te hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:13 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nou, precies dat dus! Wij hebben trouwens ook een tijdje pap geprobeerd 's morgens, maar ik vind dat wel een gedoe hooren t duurt ook megalang. Ze eten dan samen 200cc op, maar die andere 200c blijft dus over. Daarom zijn we in eerste instantie terug gegaan naar een fles 's morgens en nu dus een broodje. 's Middags bij een tussendoortje een flesje is wel een goed idee trouwens. Dat ga ik eens uitproberen! Hoe is het met de waterpokken daar Mamanik?
uhh eigenlijk van alles..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat geven jullie die kleintje eigenlijk steeds op brood? Ik ben een beetje door de ideeen heen
Fruit doe ik niet omdat Leander al 2 keer fruit krijgt. Maar ik kom ook niet verder dan smeerkaas, soms pate, appelstroop soms, soms van die zonder suiker jam, roomkaas. En dat was het wel zo'n beetje!! Oh en soms ook alleen boter!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:42 schreef MamaNik het volgende:
smeerkaas, leverpastei af en toe en appelstroop.. Of iets van fruit
Ja ik snap hoe je fruit op brood doetquote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef Vicky het volgende:
Menicole, ik pureer fruit en dat doe ik op een boterham. De fruit die over is gaat ook nog d'r mond in.
ik bedoel dat ze fruit en brood na elkaar krijgt, dus maar 1x per dag, gecombineerd dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik snap hoe je fruit op brood doetMaar aangezien Leander al 2 keer fruit zo krijgt en ik vaker niet wil geven omdat daar iets te snel aan went.
te veel fruit nietquote:Op maandag 8 februari 2010 12:05 schreef tessie het volgende:
Waarom is het erg als je kind teveel aan fruit went? Fruit is toch juist goed..
Teveel fruit is ook niet goed. Iets met suikers enzo. Maar Leander wil al heel moeilijk warm eten. En als ie steeds maar lekker zoet fruit krijgt wil ie straks helemaal niet meer!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:05 schreef tessie het volgende:
Waarom is het erg als je kind teveel aan fruit went? Fruit is toch juist goed..
Oh nee ik ga echt niet weer veranderen van schemaquote:Op maandag 8 februari 2010 12:13 schreef tessie het volgende:
Dan zou ik het zo doen wat Vicky zei, zo doe ik het ook. Fruit op de boterham en de rest zo opeten. En op andere eetmomenten dan toch wat meer groente proberen. Misschien bijvoorbeeld courgette, dat is ook licht zoet van smaak.
Of avocado op brood kan je ook nog doen trouwens.
Ja dat heb ik ook al paar keer gedaan. En ook kaas geraspt en even met broodje in de magnetron.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Vicky het volgende:
komkommer raspen en op brood doen...
Hummus kan ook zonder tahini. Gewoon een soort puree maken van kikkererwten, komijn, knoflook en citroen. Goed te doen!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef tessie het volgende:
Welkom Innepin en Willow!En je hebt wel de kleinste grote baby hoor
Humus doen wij sowieso voorlopig nog niet. Mn Lief is super allergisch voor sesam, dus dat geven we Graeme denk ik pas als hij 1 jaar is.
Morgen naar het CB. Ben zo benieuwd hoeveel hij nu weegt en of ie ook langer is geworden. Heb het idee dta hij alleen maar in de breedte is gegroeid![]()
Klinkt als: Tandjes!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Chan het volgende:
Willow en Innepin welkom![]()
Timo krijgt voorlopig niks op brood, eerst maar eens brood zo los eten, over een maandje![]()
Hij is trouwens erg zielig, hij huilt de laatste tijd in zn slaap en wil alleen nog maar op schoot hangen. Ik hoop zo dat hij snel weer zichzelf is.. Vind het maar moeilijk zo, als ik niet weet wat hij nou wil..
Wel tussendoor proeven!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef tessie het volgende:
Oh dat klinkt wel als iets wat ik kanGa ik binnenkort eens proberen.
Even uit mn lurkhol hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Bommel. het volgende:
Helemaal vergeten.
Beter laat dan helemaal niet Joshua nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
Tot snel in het dreumes topic.
Nu dan nog een keertje Hiep Hiep Hoera.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krijgt inderdaad tandjes.. Er zijn er 2 doorgekomen in een week tijd.. Nou ja, hopelijk blijft het dus even bij die twee..quote:
.... bij mij doet ze het nog gewoon....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef tessie het volgende:
Echt...![]()
Maar nog ff over de humus, komijn en knoflook, kan dat wel al voor een kindje van 7,5 maand?
Hier een mega goede nacht gehad voor ons doen. 11 uur 1x V wakker en om half 5 1xwakker en toen was het 6 uur. R in 1x door. Heerlijk ben gewoon uitgerust op mijn werk nu!! Snap er geen h*l van waarom de ene nacht goed en de andere nacht is het weer bal. Ze kunnen het dus wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef mikoxx het volgende:
Hier een redelijke nacht. M. wel ondanks een zetpil in slaap (werd om 12u weer krijsend en gierend wakker, maar er staan boven ook twee snijtanden op springen, mén wat zijn die groot zeg!). T. heeft vanaf half 8 geslapen en die heb ik er vanmorgen om 8.45 maar eens uitgevist. Gekkerd.
K3![]()
Ik moest toch naar het CB, dus ik dacht ik vraag het daar nog even voor de zekerheid. "Humus? Wat is dat dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
.... bij mij doet ze het nog gewoon....Komijn lijkt me geen probleem, hit me if I am wrong, maar je kan knoflook er ook gewoon uitlaten en dan vervangen door een ander smakie.
Moet er wel bij zeggen dat ik het nooit zo nou genomen heb met wat wel en niet mag. Natuurlijk, heb haar niet meteen worst gegeven met 6 maanden ofzo, maar als het op groenten en fruit aankomt, heb ik nooit erg ingewikkeld gedaan. Wel uitgekeken met kool enzo, ivm scheetjes en opgeblazen gevoel. Niet teveel banaan, want ik zit zo ook verstopt en verder heel erg afgetast wat Beisan lekker vond, en wat goed viel.
Dat is grappig! Zo lang en zwaar was Thijs de laatste keer ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef tessie het volgende:
Ja humus eten is wel heel alternatief toch![]()
Hij weegt nu 8330 en is 72,5cm lang. (begin december was is 8005 en 70cm) Het lijntje boog iets af zei ze, maar omdat hij zo beweeglijk is, is dat gewoon normaal.
Oh het is precies Leanderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef McLaura het volgende:
Mijn baby heeft de laatste tijd constant van deze lachbuien. Nou, dan ga je vanzelf meedoen
Ligt eraan hoe je nachten zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef Jula het volgende:
Oh, MeNicole, ik was even in de war, Leander is al bijna 7 maanden....'het is nog vroeg' is om half 12 geen excuus meer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |