Joshua is een topic verhuist, en je kan ook gewoon op het envelopje drukken voor een pm'etje.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef winniethepooh het volgende:
Hoi Joshua,
Wat heeft Joshua allemaal gekregen voor zijn eerste verjaardag.
![]()
![]()
![]()
Nee zelf vasthouden doet Leander ook niet. Maar als ik hem vasthoud drinkt hij gewoon. Viel hier niks aan te leren, hij deed het gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Hoe heb je Leander leren drinken uit een tuitbeker?? Ik krijg dat er hier maar niet in. Ze houden m ook niet lekker zelf vast en drinken,, bijten en knabbelen
![]()
Och Tess wat groot ben je zo. Leander zit sinds deze week ook in de grote stoel. Het was iedere keer zo''n geprop met zijn dikke jas aan. En steeds dat gesjouw naar het ziekenhuis. Dit is voor nu veel makkelijker!! En hij zeurt meteen niet meer als ie in de auto zit!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
jeutje MeNicole, das ff pittig!
De nachten gaan hier gelukkig weer goed
Innepin, wat sneu voor Willow! Misschien een druppie olijfolie aan d'r flesje toevoegen.
Tess is vandaag naar haar grote autostoel gegaan
Ja in banaanhoudingquote:Op maandag 8 februari 2010 11:11 schreef Vicky het volgende:
Ik had steeds ruzie met d'r in de maxi cosi zetten
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef MamaNik het volgende:
Ja als ik de beker beet houd dan drinken ze wel, maar zelf vasthouden ho maar! Ze gaan met de mond open zitten en wachten af wat erin komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |