abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77806584
Tessie Gij alternatieveling Wel goed idee trouwens, humus, voor over een tijdje als we brood gaan geven

Willow is weer helemaal goedgekeurd bij het CB. 7370 gram, 66cm, precies op de gemiddelde lijntjes En verder was de dokter vol lof over m'n muppet. Ik weet niet of ze gewoon zin had om mij een egoboost te geven of dat ze echt onder de indruk was, maar ze ging maar door met complimentjes geven, dat m'n dochter zo sterk was en zo snel ontwikkelt en alles doet wat ze moet doen op deze leeftijd, en meer. *trots is*
"Rolt ze al om?" Uhm, ja, al drie maanden "ECHT? Wow! Wat goed!"
Muppet zelf ging zich ook uitsloven want ik moest haar neerleggen, maar zette haar voor het gemak eerst een beetje in zitstand... blijft ze gewoon zitten Vond de dokter ook al heel knap Zegt ze "Als jij haar even ondersteunt, kan ik haar oogjes zo ook wel checken". Maar dat ondersteunen was niet nodig want madame bleef heel mooi zitten, voeten vastgrijpend voor steun.

Ik heb gewoon een heel indrukwekkend kind
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77806974
Go Willow! Kan ze dat uitsloven niet ff aan Graeme leren? Die had ineens geen zin meer om normaal te zitten juist bij het CB Dat mens ook gelijk: "Oh zitten lukt nog niet echt he?" Hij zat er echt bij als een zoutzak
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77807391
Mijn baby heeft de laatste tijd constant van deze lachbuien. Nou, dan ga je vanzelf meedoen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77808479
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef tessie het volgende:
Ja humus eten is wel heel alternatief toch
Hij weegt nu 8330 en is 72,5cm lang. (begin december was is 8005 en 70cm) Het lijntje boog iets af zei ze, maar omdat hij zo beweeglijk is, is dat gewoon normaal.
Dat is grappig! Zo lang en zwaar was Thijs de laatste keer ook!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_77808597
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef McLaura het volgende:
Mijn baby heeft de laatste tijd constant van deze lachbuien. Nou, dan ga je vanzelf meedoen
Oh het is precies Leander Die lacht ook zo. E dan de hik erbij krijgen en heel soms moet ie ervan spugen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77809338
Ja, hier ook inderdaad
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:34:09 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77810383
lachebekken

Tessie, wat een goede scores! Zitten als een zoutzak is herkenbaar, al kunnen ze t hier gewoon nog niet hoor. Ze vinden het wel leuk, en lachen ook als ze dan omvallen En tja, dat je een beetje alternatief was....
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:24:37 #183
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77812319
Innepin, wat fijn te horen dat Willow het zo goed doet

En veel beebs een goede nacht gehad. Hier ook. Kind zit nu te headbangen op 'schuitje varen' . Erg gezellig.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77823699
Wat een lief lachebekje
Innepin en Willow, welkom nog!

Tessie, dat consulatiebureau

Wij zijn weer terug van een weekendje centerparcs. Heerlijk weekendje met zijn viertjes gehad, en Mees heeft genoten van het zwemmen Zo'n park op zich was wel even wennen, zwaar gedateerde huisjes , en een bomvol zwembad. Maar best te doen voor een paar dagen en handig alles in de buurt

En ook hier weer een tand op komst, met bijbehorende slapeloze nachten En gisteren trok Mees zich op tot staan, mijn kleine baby
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:18:53 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77827351
totaal niet bijgelezen, want zit hier haast te slapen.

Roy heeft last van zijn darmpjes, echt zo sneu, en dan na een paar dagen niet kunnen poepen, komt het er gelukkig ineens wel uit (lang leve de olijfolie)
En Roy is beetje in de war met zijn flessen vind het ineens weer nodig om snachts wat te willen drinken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77835063
Zo alles en iedereen klaar voor weer een ochtend rondje ziekenhuis. Hopen dat we ergens komen. Kind heeft in zijn leven al meer ziekenhuis gezien dan ik

We hadde vannacht trouwens een best wel goeie nacht. Om half 3 een flesje en daarna geslapen tot nu net half 8 Alleen jammer dat ik er al veel eerder uit moest
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:20:10 #187
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77835114
MeNicole2, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis! Hoop dat er iets uitkomt voor jullie.

Fijn dat je in ieder geval een goede nacht hebt gehad!!

SUCCES
pi_77837315
Nou we zijn er al weer en nog geen steek verder Wel paar nieuwe dingen in ieder geval. Hij heeft nog een veel te grote fontanel , ik dacht dat dat pas met een jaar ofzo dicht moest gaan zitten maar de ka vond dat het nu toch wel kleiner moest worden. En dat word bij hem maar niet. Maar daar kunnen ze niks tegen doen. Verder heeft ie waarschijnlijk een te slap strottehoofd. Dat is allemaal van kraakbeen maar ze denken dat dat bij hem te slap kraakbeen is. Daardoor gaat dat klapperen met ademen dus daar kan het benauwde weg komen. Het stoppen met ademen durven ze eigenlijk niet zo goed iets aan te doen. Hij kan daar prima zelf uit komen en ze zijn bang dat als ze met medicijnen of iets gaan proberen dat het heel anders kan gaan. Voor het hele drukke dat ie heeft moeten we terug komen als ie een jaar is. Leander is wel overactief maar ja dat is iets waar ze nu niks aan doen. Enige is dat ie dus wel snel veel zou kunnen. En dan merken we zelf ook wel. Als ie een jaar is geweest en nog zo wapperig is gaan we kijken of we er iets aan kunnen doen.
Het slechte slapen kan dus door 3 dingen komen. Het stoppen met ademen, zijn fontanel (met misschien hoofdpijn als ie ligt) of omdat ie zo druk is. En aan alle 3 niks te doen. Enige wat de ka aanbood was om leander dan af en toe een nachtopname te laten doen zodat wij kunnen bij slapen. Maar das niet nodig want hij kan ook gewoon naar opa en oma.
Volgende afspraak is over 3 maand weer.
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:09:11 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77838649
MeNicole Wel fijn dat Leander weer met jullie naar huis kan! En ook super dat jullie opa en oma in kunnen schakelen ipv nachtopname
pi_77839336
MeNicole, wat rot dat er van alles wordt geconstateerd maar dat er niet direct een oplossing is en ik had helemaal gemist dat je mannetje ook alweer een half jaar is, welkom nog!

En Bar, jullie ook nog welkom hier! En 's nachts willen drinken is best , als ze daarna weer lekker slapen
pi_77839544
Oh, MeNicole, ik was even in de war, Leander is al bijna 7 maanden....'het is nog vroeg' is om half 12 geen excuus meer he
pi_77839565
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef Jula het volgende:
Oh, MeNicole, ik was even in de war, Leander is al bijna 7 maanden....'het is nog vroeg' is om half 12 geen excuus meer he
Ligt eraan hoe je nachten zijn
pi_77839644
Haha, gebroken
pi_77839763
Dan mag het!!
pi_77840131
Fijn dat Graeme weer goed gegroeid was

Willow Ik vind het echt knap wat ze allemaal al kan!

Thijs Heerlijk Timo heeft die buien heel soms en dan duren ze niet zo heel lang helaas.. Maar áls hij dat dan doet dan rollen de tranen echt over mn wangen van het lachen

Roy arme jochie, darmkrampjes zijn naar..

Jula leuk dat het een geslaagd weekend was En Mees al staan! Goedzo

MeNicole wat een gedoe zeg zo.. Wat naar dat ze van alles constateren waar (op dit moment) niks aan te doen is..

Heeft iemand nog tips om een wilde baby te verschonen? Timo had een enorme poepluier en hij heeft er echt een bende van gemaakt.. Zodra ik de luier af deed meteen met zn handen er in graaien en toen ik dat aan het schoonmaken was, terwijl ik zn voeten ook nog probeerde vast te houden, zn voet lostrekken en in de poepluier stampen.. Overal zat poep Ik wist niet hoe snel ik hem in bad moest stoppen, maar nu is hij weer schoon en hij ligt in bed te slapen, kan ik even bijkomen
Hij is trouwens ziek Hij sliep heel onrustig en werd telkens bijna wakker gisteravond en uiteindelijk helemaal wakker.. Maar drinken wilde hij niet.. Hij had 39,5 graden koorts ook ineens.. Vanmorgen wilde hij ook amper drinken.. Maar inmiddels is zn temperatuur wel weer gezakt.. Nog wel wat verhoging, maar niet meer zo eng hoog.. Hopelijk gaat hij vanmiddag wel weer wat beter drinken...
pi_77840170
Chan, ik krijg er de schijt van, van dat verschonen! Tess ligt ook voor geen meter stil Het enige dat een beetje helpt is een speeltje geven..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77840943
Ja ik geef Leander ook altijd iets wat ie alleen mee mag spelen tijdens het verschonen. Vaak gewoon een tube creme of een luierzakje of zijn haarborstel!! Werkt altijd net lang genoeg zodat ik snel kan verschonen!
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:30:24 #198
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77841285
Pfff bij liggen ze wel stil maar wat is dat toch met jongens dat ze altijd gelijk naar hun zaakie graaien ;-) altijd en het liefst met een poepluier natuurlijk.
pi_77843125
MeNicole, wat naar dat er alsnog nu niks gedaan wordt zeg.

Hier valt het verschonen gelukkig wel mee. Ik zing meestal een liedje en dat vind ie wel leuk en verder idd een speeltje geven werkt hier nog wel

Graeme werd vannacht een paar keer huilend wakker. Echt ook gelijk heel hard huilend. Volgens mij had ie nachtmerries ofzo, wel heel zielig. Gelukkig liet ie zich steeds heel snel troosten en viel hij dan gewoon weer in slaap.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:16:55 #200
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77857873
MeNicole, echt heul veul ben je er dus niet mee opgeschoten.... gaan ze nu verder nog iets doen? Of moet je nog terug? Kan me voorstellen dat je hem niet daar laat opnemen voor een nacht, zeker als ie gewoon naar opa of oma kan!

HIer ook een wild-spartelend-poep-trappelend-kind

Ik heb net via traphekjes.nl een 2-deurstraphekje besteld. Hoop dat ie snel komt
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')