Fijn dat Graeme weer goed gegroeid was

Willow

Ik vind het echt knap wat ze allemaal al kan!
Thijs

Heerlijk

Timo heeft die buien heel soms en dan duren ze niet zo heel lang helaas.. Maar áls hij dat dan doet dan rollen de tranen echt over mn wangen van het lachen

Roy

arme jochie, darmkrampjes zijn naar..
Jula leuk dat het een geslaagd weekend was

En Mees al staan! Goedzo
MeNicole wat een gedoe zeg zo.. Wat naar dat ze van alles constateren waar (op dit moment) niks aan te doen is..
Heeft iemand nog tips om een wilde baby te verschonen?

Timo had een enorme poepluier en hij heeft er echt een bende van gemaakt.. Zodra ik de luier af deed meteen met zn handen er in graaien en toen ik dat aan het schoonmaken was, terwijl ik zn voeten ook nog probeerde vast te houden, zn voet lostrekken en in de poepluier stampen.. Overal zat poep

Ik wist niet hoe snel ik hem in bad moest stoppen, maar nu is hij weer schoon en hij ligt in bed te slapen, kan ik even bijkomen

Hij is trouwens ziek

Hij sliep heel onrustig en werd telkens bijna wakker gisteravond en uiteindelijk helemaal wakker.. Maar drinken wilde hij niet.. Hij had 39,5 graden koorts ook ineens.. Vanmorgen wilde hij ook amper drinken.. Maar inmiddels is zn temperatuur wel weer gezakt.. Nog wel wat verhoging, maar niet meer zo eng hoog.. Hopelijk gaat hij vanmiddag wel weer wat beter drinken...