Klinkt als: Tandjes!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Chan het volgende:
Willow en Innepin welkom![]()
Timo krijgt voorlopig niks op brood, eerst maar eens brood zo los eten, over een maandje![]()
Hij is trouwens erg zielig, hij huilt de laatste tijd in zn slaap en wil alleen nog maar op schoot hangen. Ik hoop zo dat hij snel weer zichzelf is.. Vind het maar moeilijk zo, als ik niet weet wat hij nou wil..
Wel tussendoor proeven!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef tessie het volgende:
Oh dat klinkt wel als iets wat ik kanGa ik binnenkort eens proberen.
Even uit mn lurkhol hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Bommel. het volgende:
Helemaal vergeten.
Beter laat dan helemaal niet Joshua nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
Tot snel in het dreumes topic.
Nu dan nog een keertje Hiep Hiep Hoera.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krijgt inderdaad tandjes.. Er zijn er 2 doorgekomen in een week tijd.. Nou ja, hopelijk blijft het dus even bij die twee..quote:
.... bij mij doet ze het nog gewoon....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef tessie het volgende:
Echt...![]()
Maar nog ff over de humus, komijn en knoflook, kan dat wel al voor een kindje van 7,5 maand?
Hier een mega goede nacht gehad voor ons doen. 11 uur 1x V wakker en om half 5 1xwakker en toen was het 6 uur. R in 1x door. Heerlijk ben gewoon uitgerust op mijn werk nu!! Snap er geen h*l van waarom de ene nacht goed en de andere nacht is het weer bal. Ze kunnen het dus wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef mikoxx het volgende:
Hier een redelijke nacht. M. wel ondanks een zetpil in slaap (werd om 12u weer krijsend en gierend wakker, maar er staan boven ook twee snijtanden op springen, mén wat zijn die groot zeg!). T. heeft vanaf half 8 geslapen en die heb ik er vanmorgen om 8.45 maar eens uitgevist. Gekkerd.
K3![]()
Ik moest toch naar het CB, dus ik dacht ik vraag het daar nog even voor de zekerheid. "Humus? Wat is dat dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
.... bij mij doet ze het nog gewoon....Komijn lijkt me geen probleem, hit me if I am wrong, maar je kan knoflook er ook gewoon uitlaten en dan vervangen door een ander smakie.
Moet er wel bij zeggen dat ik het nooit zo nou genomen heb met wat wel en niet mag. Natuurlijk, heb haar niet meteen worst gegeven met 6 maanden ofzo, maar als het op groenten en fruit aankomt, heb ik nooit erg ingewikkeld gedaan. Wel uitgekeken met kool enzo, ivm scheetjes en opgeblazen gevoel. Niet teveel banaan, want ik zit zo ook verstopt en verder heel erg afgetast wat Beisan lekker vond, en wat goed viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |