abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77777659
Willow en Innepin welkom

Timo krijgt voorlopig niks op brood, eerst maar eens brood zo los eten, over een maandje

Hij is trouwens erg zielig, hij huilt de laatste tijd in zn slaap en wil alleen nog maar op schoot hangen. Ik hoop zo dat hij snel weer zichzelf is.. Vind het maar moeilijk zo, als ik niet weet wat hij nou wil..
  maandag 8 februari 2010 @ 18:31:44 #152
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77777697
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Chan het volgende:
Willow en Innepin welkom

Timo krijgt voorlopig niks op brood, eerst maar eens brood zo los eten, over een maandje

Hij is trouwens erg zielig, hij huilt de laatste tijd in zn slaap en wil alleen nog maar op schoot hangen. Ik hoop zo dat hij snel weer zichzelf is.. Vind het maar moeilijk zo, als ik niet weet wat hij nou wil..
Klinkt als: Tandjes!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77777992
Ow zelf maken, daar had ik niet eens aan gedacht Ik ben niet zo goed in de keuken maar kan het natuurlijk wel eens proberen, wie weet is het makkelijk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 8 februari 2010 @ 18:42:01 #154
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77778203
Heul makkelijk

Men neme een blik kikkererwten en spoelt die af. Zonder water in de keukenmachine. Men schilt twee teentjes knoflook en voegt die toe. Komijn, hoe veel u wilt. Ik ben dol op komijn, dus halve eetlepel vind ik wel lekker. Beetje citroen/limoensap, scheut olijfolie, keukenmachine aan, en voila. Kan ook met een staafmixer overigens. Paprika kan er ook nog in,
pi_77778305
Oh dat klinkt wel als iets wat ik kan Ga ik binnenkort eens proberen.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:04:16 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77779094
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef tessie het volgende:
Oh dat klinkt wel als iets wat ik kan Ga ik binnenkort eens proberen.
Wel tussendoor proeven! Kikkererwten zijn goede smaakdragers, maar hebben van zichzelf niet veel smaak, dus experimenteer een beetje. Zonder tahini kan het al gauw een beetje flauw worden. Denk aan zon/ovengedroogde tomaatjes, geroosterde paprika, ed! Kan niets mis gaan!
  maandag 8 februari 2010 @ 20:45:32 #157
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77783969
Oef... wat een lekkere tips Basboussa!

Is er hier iemand die een fietskar heeft? Die van ons komt komend weekend bij de fietsenmeneer binnen. Heb nu al zin om te gaan fietsen met de mannen! Maar ja, t weer laat t niet helemaal toe. Ik vroeg me af of je de voetenzakken van de maxicosi erin kan doen. Maar even proberen. Zodra ik m getest heb, krijgen jullie verslag edit: er zijn heul geen fietssmilies
pi_77787237
Helemaal vergeten.
Beter laat dan helemaal niet Joshua nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
Tot snel in het dreumes topic.
Nu dan nog een keertje Hiep Hiep Hoera.
pi_77787573
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Bommel. het volgende:
Helemaal vergeten.
Beter laat dan helemaal niet Joshua nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
Tot snel in het dreumes topic.
Nu dan nog een keertje Hiep Hiep Hoera.

Even uit mn lurkhol hoor :

Wat lief dat je je speciaal hebt geregistreerd om dit te melden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77788908
Echt...

Maar nog ff over de humus, komijn en knoflook, kan dat wel al voor een kindje van 7,5 maand?
pi_77789163
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Klinkt als: Tandjes!
Hij krijgt inderdaad tandjes.. Er zijn er 2 doorgekomen in een week tijd.. Nou ja, hopelijk blijft het dus even bij die twee..
  maandag 8 februari 2010 @ 23:07:14 #162
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77791193
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef tessie het volgende:
Echt...

Maar nog ff over de humus, komijn en knoflook, kan dat wel al voor een kindje van 7,5 maand?
.... bij mij doet ze het nog gewoon.... Komijn lijkt me geen probleem, hit me if I am wrong, maar je kan knoflook er ook gewoon uitlaten en dan vervangen door een ander smakie.

Moet er wel bij zeggen dat ik het nooit zo nou genomen heb met wat wel en niet mag. Natuurlijk, heb haar niet meteen worst gegeven met 6 maanden ofzo, maar als het op groenten en fruit aankomt, heb ik nooit erg ingewikkeld gedaan. Wel uitgekeken met kool enzo, ivm scheetjes en opgeblazen gevoel. Niet teveel banaan, want ik zit zo ook verstopt en verder heel erg afgetast wat Beisan lekker vond, en wat goed viel.
pi_77796566
reageer er nou gewoon niet op...

Iris heeft 2 rode wangen, maar ja ik roep al maanden dat het vast tandjes zijn als ze weer enorm kwijlt enzo dus eerst maar zien voordat we iets gaan roepen
Fake it till you make it...
pi_77796891
Mijn bijna 7 maanden oude zoon is helemaal gek van K3 Nu al!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 09:22:49 #165
5428 crew  miss_sly
pi_77797511
MeNicole, wat een gedoe met Leander. Sterkte ermee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:33:30 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77799409
Tandjes.... fijn he? barbaars gedoe

Hier een redelijke nacht. M. wel ondanks een zetpil in slaap (werd om 12u weer krijsend en gierend wakker, maar er staan boven ook twee snijtanden op springen, mén wat zijn die groot zeg!). T. heeft vanaf half 8 geslapen en die heb ik er vanmorgen om 8.45 maar eens uitgevist. Gekkerd.

K3
pi_77799432
hier ook een redelijke nacht...
uiteindleijk is Tess in ons bed terecht gekomen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77800470
MeNicole, wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal duidelijkheid hebt wat er nou precies aan de hand is. Gelukkig is Leander wel gewoon vrolijk! Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor jullie uit de onderzoeken.

Innepin welkom!

Bij Finn is nu een eerste streepje van een tandje zichtbaar, kauwen op de vingers doet dan ook ineens pijn

Gister had Finn een heerlijke nacht! Hij lag om half 11 op bed, werd om 12 uur weer wakker maar toen heb ik hem even laten huilen en 10 minuten later viel hij weer in slaap, om vervolgens pas om 5 uur weer te komen!
Vannacht helaas weer een stuk slechter.
Bijkomend probleem, Finn probeert zich ingebakerd op zijn buik te draaien, vanaf vandaag dus maar niet meer inbakeren, ik ben benieuwd welke drama's we nu weer krijgen!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:35:52 #169
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77801310
FTA, vicky heeft bij Tess toen de mouwen van de slaapzak vastgemaakt. Misschien is dat handig als overgang? Bij ons was het trouwens niet echt een probleem, dat overstappen. We zijn in 1x overgestapt van pucka naar slaapzak (met mouwen, dat wel). Succes!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:11:28 #170
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77802586
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef mikoxx het volgende:
Hier een redelijke nacht. M. wel ondanks een zetpil in slaap (werd om 12u weer krijsend en gierend wakker, maar er staan boven ook twee snijtanden op springen, mén wat zijn die groot zeg!). T. heeft vanaf half 8 geslapen en die heb ik er vanmorgen om 8.45 maar eens uitgevist. Gekkerd.

K3
Hier een mega goede nacht gehad voor ons doen. 11 uur 1x V wakker en om half 5 1xwakker en toen was het 6 uur. R in 1x door. Heerlijk ben gewoon uitgerust op mijn werk nu!! Snap er geen h*l van waarom de ene nacht goed en de andere nacht is het weer bal. Ze kunnen het dus wel.

K3 is ook bij mijn mannen de hit. Wilde altijd graag een dochter om naar dat soort dingen te gaan. Maar nu kan ik alsnog met mijn 3 jongens. Eerst maar eens in maart naar Plop in het theater. :-)
pi_77802654
FTA, misschien gaat het wel heel makkelijk! Succes!
Wij zijn ook ineens overgestapt op een gewone slaapzak en dat ging eigenlijk best goed. We gebruikten een pacco.
Fake it till you make it...
pi_77804826
K3 Toen dat programma nog op tv was van K2 zoekt K3 (ja dat keek ik ) begon Timo steevast te huilen zodra het begon Geen fan dus

Hier vannacht ineens weer een goede nacht gehad, precies weer als ik zelf een beroerde nacht heb.. Maar nou ja, Timo werd pas om half 6 wakker!

Mamanik ik snap er ook niks van, hier ook dan weer ineens een goede nacht, dan weer een paar slechte nachten..

Iris ik ben benieuwd of je tandjes er nu wel echt door gaan komen!

FTA succes met overstappen naar een slaapzak, hopelijk valt het mee..
pi_77804958
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef Basboussa het volgende:

[..]

.... bij mij doet ze het nog gewoon.... Komijn lijkt me geen probleem, hit me if I am wrong, maar je kan knoflook er ook gewoon uitlaten en dan vervangen door een ander smakie.

Moet er wel bij zeggen dat ik het nooit zo nou genomen heb met wat wel en niet mag. Natuurlijk, heb haar niet meteen worst gegeven met 6 maanden ofzo, maar als het op groenten en fruit aankomt, heb ik nooit erg ingewikkeld gedaan. Wel uitgekeken met kool enzo, ivm scheetjes en opgeblazen gevoel. Niet teveel banaan, want ik zit zo ook verstopt en verder heel erg afgetast wat Beisan lekker vond, en wat goed viel.
Ik moest toch naar het CB, dus ik dacht ik vraag het daar nog even voor de zekerheid. "Humus? Wat is dat dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord. "
Toen ik vertelde wat het was, keek ze nog raarder, en zei ze dat ze het niet wist, omdat er ook niet zoveel alternatieve mensen hier in de wijk wonen
pi_77805037
Alternatieve mensen? Nou zeg! haha

Is Graeme weer goed gegroeid?
pi_77805323
Ja humus eten is wel heel alternatief toch
Hij weegt nu 8330 en is 72,5cm lang. (begin december was is 8005 en 70cm) Het lijntje boog iets af zei ze, maar omdat hij zo beweeglijk is, is dat gewoon normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')