abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77579655
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Boks-Chick woensdag 3 februari 2010 @ 05:01:07 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77579665
ik zie anders mensen met een zgn hoog IQ dingen doen, roepen en zeggen die ik veel gevaarlijker en enger vind....
lolwut
pi_77579677
Het domste zijn mensen die de democratie willen afschaffen omdat sommige mensen andere denkbeelden hebben
pi_77579688
Je bekijkt het geheel te beperkt.

Waarom zou je ze zo weinig ontnemen? Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
  woensdag 3 februari 2010 @ 05:27:59 #5
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77579695

Iets anders dan die smilie is eigenlijk al te veel voor dit topic.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 3 februari 2010 @ 05:32:28 #6
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77579703
Het zou misschien van de ene kant wel beter zijn. Slimmere mensen stemmen slimmer.

Allen hebben dommere mensen over het algemeen andere belangen en zou die verhouding niet evenredig naar buiten komen in de verkiezingsresultaten. Daarom is het geen goed plan.

Voorbeeld:
Als op het platteland gemiddeld minder intelligente mensen wonen dan in dorpen, en in dorpen weer minder intelligente mensen dan in steden. Dan worden de belangen van de stedelingen in verhouding te veel vertegenwoordigd in de politiek.

Ik vind het ook onzin dat mensen onder de 18 jaar niet mogen stemmen. Die hebben nog een veel langere toekomst dan "ouderen". Waardoor stemmers beneden de 18 waarschijnlijk meer in lange termijn zullen denken. Daarnaast hebben jongeren vaak een frissere, minder door de buitenwereld beïnvloede blik op de wereld.
pi_77579724
Ik ben erg voor democratie
( Tinus leest verder onder het genot van een heerlijk stukje muziek van Frans Bauer en komt vervolgens dit tegen )
Moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk?

say what ?

Hij ziet zelf de absurditeit van zijn voorstellen niet eens in.
Wat is jouw IQ eigenlijk? Scanman?

Democratie maar dan alleen voor slimme mensen , werkelijk onzinnig
Die mafkees heeft zelf niet door dat ie daarmee een hele groep buitensluit.......HEE!!!! buitensluiten, wacht eens eventjes.......... waar ging dat ook alweer over............., wie deed dat volgens Scanman ook alweer ? best wel hypocriet ..maar goed.
Ik zou nu natuurlijk eventjes terug kunnen grijpen naar wat links ehhhh " wapengekletter" zodat ik hier gepast op kan reageren.

Hitler
NAZI
WO2

Maar ik doe het niet.............
pi_77579742
Laat Godwin er eens een keertje buiten, zeg. Je had je punt goed duidelijk gemaakt, jammer dat je dat er bij moet halen en het daarmee moet vergelijken.
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 06:34:03 #9
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77579752
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 05:27 schreef maartena het volgende:

Iets anders dan die smilie is eigenlijk al te veel voor dit topic.
  woensdag 3 februari 2010 @ 06:36:41 #10
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_77579756
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
Ik ben het ermee eens. De regeringsvorm die mij aanstaat zou dan ook een aristocratie of een algehele monarchie zijn...

Je kan bij een democratie niet mensen uitsluiten om te stemmen. Dit zou de democratie niet ten goede komen.
Misschien krijg je dan weer taferelen zoals de "boeren en buitenlui" in de middeleeuwen en de daarbij behorende onenigheid... Maarja, dat ik misschien ook zo bij een aristocratie.
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_77579771
Onder 100 betekent alleen maar dat die persoon een IQ lager heeft dan het gemiddelde. Het betekent niet meteen dat die persoon een debiel/idioot/etc is.
  woensdag 3 februari 2010 @ 07:02:15 #12
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_77579805
Wat een uber-fail topic zeg.
TS heeft nog een hoop te leren.
pi_77579822
quote:
Waarom wil je dan dat jij niet meer mag stemmen?
  woensdag 3 februari 2010 @ 07:22:31 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77579871
quote:
Ik ben erg voor democratie,
Ik niet. Mensen zijn te egoïstisch en te makker te manipuleren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_77579995
ik zie dat je met zo een laag IQ wel topics kan openen op FOK!, laten we dat eerst verbieden...
pi_77580002
Mensen met een IQ van beneden zouden ook niet meer mogen posten op fok!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77580146
Dan zou er niemand meer stemmen op de verkeerde politieke partijen, waardoor hopelijk PVV eens wint met verkiezingen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77580153
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 07:06 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Waarom wil je dan dat jij niet meer mag stemmen?
Omdat hijzelf een lager IQ heeft dan Bonnie.
pi_77580164
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 07:47 schreef KritischeMassa het volgende:
ik zie dat je met zo een laag IQ wel topics kan openen op FOK!, laten we dat eerst verbieden...
Een permban zou beter op zijn plaats zijn.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:12:19 #20
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77580172
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 05:20 schreef Xrtzsck het volgende:
Je bekijkt het geheel te beperkt.

Waarom zou je ze zo weinig ontnemen? Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_77580198
Het is ook behoorlijk aanmatigend te stellen dat een bepaalde muziekkeuze, die niet de jouwe is, iets weergeeft over de intelligentie-eigenschap van andere personen.
Niet eens dit, overigens. Het slaat volkomen nergens op.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:16:02 #22
3542 Gia
User under construction
pi_77580208
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 05:20 schreef Xrtzsck het volgende:
Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?
Daarbij, als je iedereen met een IQ onder de 100 in zou laten slapen, dan wordt het gemiddelde bijgesteld. Er is dan weer een gemiddeld IQ van 100, dus mensen die eronder zitten, enz.....
pi_77580218
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?
Daarbij, als je iedereen met een IQ onder de 100 in zou laten slapen, dan wordt het gemiddelde bijgesteld. Er is dan weer een gemiddeld IQ van 100, dus mensen die eronder zitten, enz.....
Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dus
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:25:12 #24
3542 Gia
User under construction
pi_77580283
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dus
Er blijft uiteindelijk maar één persoon over. En die heeft dan een IQ van 100. Zal nog een spannende eindstrijd zijn, denk ik.
pi_77580293
Mooie gele ster op de borst van die mensen plakken met de tekst: "-100"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')