quote:Op woensdag 3 februari 2010 05:27 schreef maartena het volgende:
Iets anders dan die smilie is eigenlijk al te veel voor dit topic.
Ik ben het ermee eens. De regeringsvorm die mij aanstaat zou dan ook een aristocratie of een algehele monarchie zijn...quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
Waarom wil je dan dat jij niet meer mag stemmen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
Ik niet. Mensen zijn te egoïstisch en te makker te manipuleren.quote:
Omdat hijzelf een lager IQ heeft dan Bonnie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:06 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat jij niet meer mag stemmen?
Een permban zou beter op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:47 schreef KritischeMassa het volgende:
ik zie dat je met zo een laag IQ wel topics kan openen op FOK!, laten we dat eerst verbieden...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 05:20 schreef Xrtzsck het volgende:
Je bekijkt het geheel te beperkt.
Waarom zou je ze zo weinig ontnemen? Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?quote:Op woensdag 3 februari 2010 05:20 schreef Xrtzsck het volgende:
Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?
Daarbij, als je iedereen met een IQ onder de 100 in zou laten slapen, dan wordt het gemiddelde bijgesteld. Er is dan weer een gemiddeld IQ van 100, dus mensen die eronder zitten, enz.....
Er blijft uiteindelijk maar één persoon over. En die heeft dan een IQ van 100. Zal nog een spannende eindstrijd zijn, denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |