abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77580198
Het is ook behoorlijk aanmatigend te stellen dat een bepaalde muziekkeuze, die niet de jouwe is, iets weergeeft over de intelligentie-eigenschap van andere personen.
Niet eens dit, overigens. Het slaat volkomen nergens op.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:16:02 #22
3542 Gia
User under construction
pi_77580208
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 05:20 schreef Xrtzsck het volgende:
Doe het dan meteen goed, zorg dat 'ze' uitsterven. Mensen met een IQ beneden de 100 mogen geen geslachtsgemeenschap meer hebben en zich niet meer voortplanten.
Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?
Daarbij, als je iedereen met een IQ onder de 100 in zou laten slapen, dan wordt het gemiddelde bijgesteld. Er is dan weer een gemiddeld IQ van 100, dus mensen die eronder zitten, enz.....
pi_77580218
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Want intelligente mensen krijgen nooit kinderen met een lager iq?
Daarbij, als je iedereen met een IQ onder de 100 in zou laten slapen, dan wordt het gemiddelde bijgesteld. Er is dan weer een gemiddeld IQ van 100, dus mensen die eronder zitten, enz.....
Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dus
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:25:12 #24
3542 Gia
User under construction
pi_77580283
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Effectieve zelfmoord op een soortwijde schaal dus
Er blijft uiteindelijk maar één persoon over. En die heeft dan een IQ van 100. Zal nog een spannende eindstrijd zijn, denk ik.
pi_77580293
Mooie gele ster op de borst van die mensen plakken met de tekst: "-100"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 08:27:41 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77580306
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 05:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het ook onzin dat mensen onder de 18 jaar niet mogen stemmen. Die hebben nog een veel langere toekomst dan "ouderen". Waardoor stemmers beneden de 18 waarschijnlijk meer in lange termijn zullen denken. Daarnaast hebben jongeren vaak een frissere, minder door de buitenwereld beïnvloede blik op de wereld.

Als je 1 bevolkingsgroep niet wilt laten stemmen zijn het die wel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:29:42 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_77580331
waarom zouden mensen die van nederlandstalige muziek houden geen verstand hebben van politiek? Waar baseer je dat op of waar concludeer je dat uit? Ik vind het kort door de bocht gedacht. Er zullen vast ook zat Bauer/Weber fans zijn die PvDA of Groen Links stemmen. Ik luister vaak naar klassiek en denk er ook ernstig over om op Wilders te stemmen dus daar ga je al met je theorie. Welke mensen en hun muziek zijn dan wel intelligent volgens jou?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_77580341
Anders ga er even serieus op in .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_77580374
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
Ik begin wel door te krijgen voor welk type democratie jij erg bent. Een van de D's in DDR stond ook voor Democratie.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:37:33 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77580396
Wat een heikneuters hier zeg. Er geeft hier iemand een stelling, en heel FOK! is er als de kippen bij om hem belachelijk te maken. Ook niet inhoudelijk reageren, TS belachelijk maken is genoeg.

Persoonlijk zie ik de voordelen wel van een oligarchie. Je kan alleen niet zeggen dat je een democratie hebt, terwijl je hele groepen stemrecht ontneemt. Het nadeel van een oligarchie is dat de belangen van de onderste lagen van de bevolking niet vertegenwoordigt worden. Nu worden we in principe ook bestuurd door de besten, tweede kamer, de meeste daarvan hebben wel een universitaire opleiding gevolgd, maar worden die toch alleen gekozen als ze ook voor de belangen van de kleine man opkomen.

ons systeem nu is dus in de praktijk hetzelfde, alleen noem je het anders. En heb je een systeem wat verzekert dat de belangen van iedereen vertegenwoordigd worden.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:41:14 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77580434
Een soort politieke test lijkt me wel een goed idee. Zonder dat je een bewijs hebt dat je tenminste iets van politiek weet, mag je niet stemmen.

Als je bedenkt hoeveel mensen gaan stemmen terwijl ze niet eens de standpunten weten van meer dan 2 partijen of mensen die niet eens weten hoe het zit met de regeringsvorming, is dat haast wel nodig.
Laffe huichelaar
pi_77580502
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:41 schreef timmmmm het volgende:
Een soort politieke test lijkt me wel een goed idee. Zonder dat je een bewijs hebt dat je tenminste iets van politiek weet, mag je niet stemmen.

Als je bedenkt hoeveel mensen gaan stemmen terwijl ze niet eens de standpunten weten van meer dan 2 partijen of mensen die niet eens weten hoe het zit met de regeringsvorming, is dat haast wel nodig.
Dat van die standpunten ligt dat tegenwoordig niet meer aan de media dan aan het publiek? Het is de media in mijn ogen die het steeds meer tot een strijd om de poppetjes ipv de inhoud maakt.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_77580623
dan zal Wilders wel heel weinig stemmen krijgen....
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:59:06 #34
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77580655
Partijpolitiek heeft zijn tijd gehad.
Er moet gewoon een ander soort bestuur komen, een bestuur dat geen banden heeft met religie of wat dan ook.
Een soort raad van wijze mensen, hoe je die samenstelt is me een raadsel, maar dit politieke geharrewar en gedraaikonterij om stemmen is niet goed voor het land, en dat moet anders en beter kunnen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 3 februari 2010 @ 08:59:08 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_77580656
De evolutie zal uitwijzen dat we toch weer steeds dommer worden, dus het maakt allemaal niets uit.
pi_77580684
Ik zou eerder een minimum inkomen willen instellen. Heb je bijvoorbeeld een belastbaar inkomen van lager dan 40.000 euro heb je geen stemrecht. Gewoon bij stemhokje jaaropgave overleggen. Simpeler kan gewoon niet.

(wie betaalt, bepaalt immers...)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:01:32 #37
273639 AwesomeFit
Is gewoon Awesome!
pi_77580688
quote:
Ik vind het ook onzin dat mensen onder de 18 jaar niet mogen stemmen. Die hebben nog een veel langere toekomst dan "ouderen". Waardoor stemmers beneden de 18 waarschijnlijk meer in lange termijn zullen denken. Daarnaast hebben jongeren vaak een frissere, minder door de buitenwereld beïnvloede blik op de wereld.
Dat is natuurlijk bullshit. Je weet zelf ook dat mensen onder de 18 nog kinderen zijn. 99% van deze kinders stemmen niet eens serieus en stemmen op wilders omdat hij precies zegt wat zij willen.
Ik heb nog (bijna) nooit iemand onder de 18 gezien die zich verdiept in politiek en stemmen.
[Barney slaps Ted across the face]
Ted: Ow! What the hell?
Barney: That wasn't me, that was the universe.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:05:44 #38
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_77580745
Waar maak je je druk over ?

Alsof de lui waarop je kunt stemmen uitblinken in de intelligente beslissingen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:06:10 #39
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77580753
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:56 schreef babipangang het volgende:
dan zal Wilders wel heel weinig stemmen krijgen....
Het is de media klaarblijkelijk prima gelukt om een negatief beeld van het iq van Wilders stemmers voor het voetlicht te brengen.
Het kan toeval zijn, maar ik heb toch het vermoeden dat er her en der van wat enscenering sprake is.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:07:36 #40
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77580777
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:59 schreef Kreator het volgende:
De evolutie zal uitwijzen dat we toch weer steeds dommer worden, dus het maakt allemaal niets uit.
Idiocracy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')