Neequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
Awesome, jammer dat het zo ver weg is. Vooral van machine ben ik erg fan, hoe die ritme kan houden zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Godflesh speelt op Hellfest, in de oude line-up (Justin, Benny en machine).
Deze LP heb ik nog dubbelquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
Ik vind het oudere werk meer doommetal en het nieuwere progrock werk ook. Ik heb een paar albums een beetje verdeeld over hun ouvre.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden een keer gezien in Groningen. Ik ken eigenlijk alleen het oude werk, had geen flauw benul dat er nieuwe albums warenJij dan?
KAN IK DIE VAN JE KOPEN/KRIJGEN ben er al lang naar opzoekquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Deze LP heb ik nog dubbel
De zanger is ooit eens over Seborik gestruikeld en toen hebben we heel metal handjes geschud met hemquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De zanger is ooit eens over Seborik gestruikeld en toen hebben we heel metal handjes geschud met hem.
Overkill&Municipal Wastequote:
Ik heb een knalroze handtas/schoudertas meequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Gaan we nu met zn allen iets rozigs of paars dragen zondag om elkaar te herkennen?
Trouwens, hebben jullie al kaartjes?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijn
heeft 'ie ook leren pijpen?quote:
Ik neem aan van wel!quote:
Leren broek? Wat is er mis met een good old spijkerbroek? Die zitten veel lekkerder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijn
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Leren broek? Wat is er mis met een good old spijkerbroek? Die zitten veel lekkerder.
Ik dacht van wel. Maar ik weet niet meer waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef dionmaggot het volgende:
[..]
heb jij ook een handtekening an hem zo ja dan wil ik hem voor veel van je kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |