Ga je ook naar Tandwieltje 27-2 toevalliiiig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Ik ben wel in Bibelot de 14 van februari voor Omnia, niet echt metal, maar misschien vind je dat ook leuk meneer de logopedist!

Tandwieltje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je ook naar Tandwieltje 27-2 toevalliiiig?.
ps: Tux.

Oeh, Manowar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een poser is Joey toch.

Als ik ooit zo erg word reken ik op jullie hier er wat van te zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een poser is Joey toch.

Hehehe!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tandwieltje?Ik heb geen flauw idee
![]()
Hihihi, ja he?![]()
Bazinga!

Dus jij gaat optreden daar? Da's wel tof! Het is jammer dat Oss zo ver weg is... Komen jullie ook in het noorden van het land?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hehehe!
Het is een of ander steampunk/victorian feest in Het Oude Theater in Oss en ze wilden wat folky acts hebben en hebben ons maar gestrikt voor een akoestisch optreden. Nederlandse folk scene; here we come!
.
Bazinga!

Da's wel de bedoelingquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij gaat optreden daar? Da's wel tof! Het is jammer dat Oss zo ver weg is... Komen jullie ook in het noorden van het land?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:18 schreef theclansman het volgende:
Vanavond flink beuken in de HMH
GIster avond hebben ze zelfs block weer eens gespeeld
THIS SONG IS CALLED FUCK IT ALLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
setlist van gister![]()
![]()
![]()
Okee... over welke band heb je 't?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Geef anders even een gil als je in Overijssel/Drenthe/Groningen bent, dan kom ik zeker kijken!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling. Welliswaar met onze reguliere set natuurlijk
.
Ik gok Machine Head!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Okee... over welke band heb je 't?

Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Gaan we nu met zn allen iets rozigs of paars dragen zondag om elkaar te herkennen?
Trouwens, hebben jullie al kaartjes?

Had laatst op het doom-metal.com forum nog een berichtje gelezen dat mensen niet te lang moesten wachten met kaartjes kopen, dus 't wordt wel druk zondag. Het is overigens nog steeds niet uitverkocht dus gelukkig wordt het niet al te druk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:43 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ah, dan val je ten minste op tussen al die lui daar
Ik vroeg over die kaartjes, want straks zijn er maar twee mensen die gaan en dan zit je elkaar te zoeken hehe

Mja, obsessief fan zijn enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Peaches. het volgende:
Haha Ja ieder zijn ding hè.
Dat is nu niet echt iets waarvoor ik naar Hellfest zou gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |