http://www.baroeg.nl/agenda.htmquote:
Wat toffe doom metalbandsquote:Saint Vitus (US doom legends)
Centurions Ghost (UK sludge / doom)
The Lamp Of Thoth (UK traditional doom)
Old Season (IE heavy / doom)
Ik!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie gaan er zondag naar de Baroeg?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
Alweer doom? Kunnen ze daar ooit eens wat anders verzinnen dan steeds dezelfde drie of wat dingen?.
Gezellig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik!
St. Vitus in de baroeg mag ik natuurlijk niet missen
Ik kom er een aantal keren per jaar, is altijd best gezellig (met doom optredens in ieder geval, andere soorten muziek zie ik er eigenlijk zelden).quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Is de Baroeg een beetje een leuke zaal eigenlijk? Ben d'r nog nooit geweest
dan heb je 2 weken geleden wat gemist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
Alweer doom? Kunnen ze daar ooit eens wat anders verzinnen dan steeds dezelfde drie of wat dingen?.
say what? was inquisition in de baroeg?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan heb je 2 weken geleden wat gemist.
Melechesh (was waanzinnig, 3 dagen later nog last van m'n nek)
Inquisition (okee, dat vind ik dan weer)
Ctulu (kende ik niet, was eigenlijk wel zeer okee)
Ik ben er ook bij, gave shit!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Timmie is overal beter dan solo. Staat al zeker op mijn lijstjequote:Op woensdag 3 februari 2010 09:10 schreef Seborik het volgende:
Nieuwe Heathen is vet. Nieuw Richard Christy project Charred Walls of the Damned is ook iets om uit te zoeken. Met Tim Ripper Owens op zang. Beter dan z'n solo-album.
[offtopic]quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:03 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
De Heathen tour is helaas verplaatst... dus dat zal later pas in Baroeg staan denk ik.
ja, jammergenoeg wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Timmie is overal beter dan solo.
Precies. Ik las in een interview met Jeff Waters dat hij Tim had gevraagd voor Annihilator maar Tim heeft nooit gereageerd en toen vond Jeff Dave Padden. Was wel wild geweest; Tim in Annihilator.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, jammergenoeg wel.
Briljant zanger, maar als songwriter wat matig.
Hoeveel heb jij er al gevonden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[offtopic]
Heeeeeey collega!.
[/offtopic]
Pff, niet meer te tellen joh. Vind er wel steeds minder, dus we hebben goed werk gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gevonden?
Ja, hoewel Beyond Fear ook goed is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Timmie is overal beter dan solo.
Mwoah. Het is lang niet slecht, maar het klinkt te modern Amerikaans voor mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, hoewel Beyond Fear ook goed is.
Ik heb geen favoriete track. Charred Walls of the Damned klinkt ook heel modern Amerikaans. Ik vind het een gaaf album, maar je moet hem niet teveel achter elkaar luisteren. Dan gaan de moderne invloeden me een beetje tegen staan. Ik vind moderne Amerikaanse metal vaak zo emo klinken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah. Het is lang niet slecht, maar het klinkt te modern Amerikaans voor mij.
Wat is je favo track van The Evolution of Chaos? Van mij is het duidelijk 'No Stone Unturned'.
Tja, ik heb ook het idee dat NWOAHM veel ontleent van metalcore, en dat vind ik dus bagger.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete track. Charred Walls of the Damned klinkt ook heel modern Amerikaans. Ik vind het een gaaf album, maar je moet hem niet teveel achter elkaar luisteren. Dan gaan de moderne invloeden me een beetje tegen staan. Ik vind moderne Amerikaanse metal vaak zo emo klinken.
Ik zit er wel aan te denken, Baroeg is hier 20 minuutjes met de bus. En bovendien Saint Vitus en The Lamp of Thoth.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goed plan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
We moesten met zn allen maar eens een biertje drinken zondag!
Gezellig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
We moesten met zn allen maar eens een biertje drinken zondag!
Lang haar en een zwart bandshirtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Hoe herken ik jullie?
Whehehe, ik dacht nog ik post het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Lang haar en een zwart bandshirt
Nah, zie fotoboek ofzo denk ik, geen idee wat voor shirt ik die dag aan zal doen eigenlijk
Post hier je hyves profielfoto #4quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Hoe herken ik jullie?
Hihihi, ehm, zullen we allemaal iets paars meenemen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Post hier je hyves profielfoto #4
Is dit te herkennen? Inmiddels iets langer haar.
Ik heb op het moment een bandshirt aan met een roze/paars logo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ehm, zullen we allemaal iets paars meenemen?![]()
Of iemand (niet ik, ik durf dat niet
![]()
) roept even heel hard fok!
![]()
Of we spreken gewoon ergens op een plekje af
Hihihi, ik ben voor het dansje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een bandshirt aan met een roze/paars logo.Voor de rest kan ik niks paars bedenken.
Anders doen we een speciaal dansje
Gelukkig is de Baroeg miniquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik ben voor het dansje!![]()
Ik heb een knalroze handtas, ik neem die denk ik meeIk ben niet echt bekend in de baroeg verder, dus zou ook geen plekje weten wat handig is oid
Maar gelukkig weten wij beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gelukkig is de Baroeg mini
Als je bij de deur staat en je roept fok hoort alsnog iedereen je
Alleen denken de meesten waarschijnlijk dat je je stoot ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gelukkig is de Baroeg mini
Als je bij de deur staat en je roept fok hoort alsnog iedereen je
Alleen denken de meesten waarschijnlijk dat je je stoot ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten wij beter.
Als lifeblind en ik elkaar nu alvast meeten, en gewoon op deze manier in de Baroeg gaan staan..
Nee, niet die smiley, deze smiley :quote:
En de rest denkt dat je gek bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus we moeten iets anders roepen
Ik zeg: we nemen een zoetsappig codewoord iets van snoesepoes ofzo
Dan weten we allemaal dat het een fokker is
![]()
Alsof 'backstage' komen bij de baroeg zo moeilijk is, ben er al vaak zat geweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
We komen er minstens backstage mee, hoor. Niet klagen.
Is dat er wel dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alsof 'backstage' komen bij de baroeg zo moeilijk is, ben er al vaak zat geweest
Nee daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nouja, het is dat hokje naast het podium van 2 vierkante meter
Dat denken ze toch wel, ook zonder snoesepoesquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de rest denkt dat je gek bent
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denken ze toch wel, ook zonder snoesepoes![]()
Dat is het toilet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nouja, het is dat hokje naast het podium van 2 vierkante meter
Gekken FTWquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Alhoewel in de Baroeg genoeg gekken rondlopen dus dan valt het niet op.
whehehehequote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekken FTW
Ben jij er zondag ook bij?
[..]
whehehehe
Wat een luxequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Echt niet! Het staat een bank, een koelkast en een tafel en een wasbak en een spiegel!
Jammer... Ik ben wel in Bibelot de 14 van februari voor Omnia, niet echt metal, maar misschien vind je dat ook leuk meneer de logopedist!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n doomfan eigenlijk.
Daar was ik wel van plan om heen te gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Ik ben wel in Bibelot de 14 van februari voor Omnia, niet echt metal, maar misschien vind je dat ook leuk meneer de logopedist!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was ik wel van plan om heen te gaan
Ja dat is goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien kunnen we dan wel wat afspreken
Whehehe, nee, wij maken we een andere afspraak of wisselen even nummers uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is goed.Alleen dan ga ik geen rare dansje doen of codewoord zeggen. Alhoewel dat dansje misschien wel
Precies!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:39 schreef GimmeGore het volgende:
Rare dansjes vallen dan bij Omnia weer niet op
Dat is goed. Ja ik ga wel dansen voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, nee, wij maken we een andere afspraak of wisselen even nummers uit
Dat dansje houd ik je aan!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Ja ik ga wel dansen voor je.
Dan ga ik voor je dansen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar houd ik je aan
Zijn er nog meer leuke concerten btw in de nabije toekomst waar ik vanaf zou moeten weten?
Ik heb op de planning (een tweede is of ik daadwerkelijk ga):quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn er nog meer leuke concerten btw in de nabije toekomst waar ik vanaf zou moeten weten?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb op de planning (een tweede is of ik daadwerkelijk ga):
6 maart: Katatonia, Swallow the Sun, Long Distance Calling in Amstelveen.
21 maart: Mono, Izah in Nijmegen.
31 maart: Thrones, Nadja, OVO in Utrecht.
25 april: Year Of No Light, Altar of Plagues in Utrecht.
28 april: Anathema, Bibelot
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh, Anathema inderdaad. Die moet ik eigenlijk wel zien hè?
Farsot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef GimmeGore het volgende:
21e
DARK FORTRESS + SERPENT CULT + FARSOT + SARDONIS
in de Willemeen, Arnhem
Anathema!!!! Daar moet ik heenquote:
Wel eens eerder gezien? Wat vind jij leuker de oude nummers of de nieuwere?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anathema!!!! Daar moet ik heen
Ja, jaren geleden een keer gezien in Groningen. Ik ken eigenlijk alleen het oude werk, had geen flauw benul dat er nieuwe albums warenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eens eerder gezien? Wat vind jij leuker de oude nummers of de nieuwere?
Ga je ook naar Tandwieltje 27-2 toevalliiiig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Ik ben wel in Bibelot de 14 van februari voor Omnia, niet echt metal, maar misschien vind je dat ook leuk meneer de logopedist!
Tandwieltje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je ook naar Tandwieltje 27-2 toevalliiiig?.
ps: Tux.
Oeh, Manowar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een poser is Joey toch.
Als ik ooit zo erg word reken ik op jullie hier er wat van te zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
wat een poser is Joey toch.
Hehehe!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tandwieltje?Ik heb geen flauw idee
![]()
Hihihi, ja he?![]()
Bazinga!
Dus jij gaat optreden daar? Da's wel tof! Het is jammer dat Oss zo ver weg is... Komen jullie ook in het noorden van het land?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hehehe!
Het is een of ander steampunk/victorian feest in Het Oude Theater in Oss en ze wilden wat folky acts hebben en hebben ons maar gestrikt voor een akoestisch optreden. Nederlandse folk scene; here we come!
.
Bazinga!
Da's wel de bedoelingquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij gaat optreden daar? Da's wel tof! Het is jammer dat Oss zo ver weg is... Komen jullie ook in het noorden van het land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:18 schreef theclansman het volgende:
Vanavond flink beuken in de HMH
GIster avond hebben ze zelfs block weer eens gespeeld
THIS SONG IS CALLED FUCK IT ALLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
setlist van gister![]()
![]()
![]()
Okee... over welke band heb je 't?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef anders even een gil als je in Overijssel/Drenthe/Groningen bent, dan kom ik zeker kijken!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling. Welliswaar met onze reguliere set natuurlijk
.
Ik gok Machine Head!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Okee... over welke band heb je 't?
Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Gaan we nu met zn allen iets rozigs of paars dragen zondag om elkaar te herkennen?
Trouwens, hebben jullie al kaartjes?
Had laatst op het doom-metal.com forum nog een berichtje gelezen dat mensen niet te lang moesten wachten met kaartjes kopen, dus 't wordt wel druk zondag. Het is overigens nog steeds niet uitverkocht dus gelukkig wordt het niet al te druk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:43 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ah, dan val je ten minste op tussen al die lui daar
Ik vroeg over die kaartjes, want straks zijn er maar twee mensen die gaan en dan zit je elkaar te zoeken hehe
Mja, obsessief fan zijn enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Peaches. het volgende:
Haha Ja ieder zijn ding hè.
Dat is nu niet echt iets waarvoor ik naar Hellfest zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |