Tja, ik heb ook het idee dat NWOAHM veel ontleent van metalcore, en dat vind ik dus bagger.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete track. Charred Walls of the Damned klinkt ook heel modern Amerikaans. Ik vind het een gaaf album, maar je moet hem niet teveel achter elkaar luisteren. Dan gaan de moderne invloeden me een beetje tegen staan. Ik vind moderne Amerikaanse metal vaak zo emo klinken.
Ik zit er wel aan te denken, Baroeg is hier 20 minuutjes met de bus. En bovendien Saint Vitus en The Lamp of Thoth.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie gaan er zondag naar de Baroeg?
Goed plan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
We moesten met zn allen maar eens een biertje drinken zondag!
Gezellig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:06 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
We moesten met zn allen maar eens een biertje drinken zondag!
Lang haar en een zwart bandshirtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Hoe herken ik jullie?
Whehehe, ik dacht nog ik post het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Lang haar en een zwart bandshirt
Nah, zie fotoboek ofzo denk ik, geen idee wat voor shirt ik die dag aan zal doen eigenlijk
Post hier je hyves profielfoto #4quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!Hoe herken ik jullie?
Hihihi, ehm, zullen we allemaal iets paars meenemen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Post hier je hyves profielfoto #4
Is dit te herkennen? Inmiddels iets langer haar.
Ik heb op het moment een bandshirt aan met een roze/paars logo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ehm, zullen we allemaal iets paars meenemen?![]()
Of iemand (niet ik, ik durf dat niet
![]()
) roept even heel hard fok!
![]()
Of we spreken gewoon ergens op een plekje af
Hihihi, ik ben voor het dansje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een bandshirt aan met een roze/paars logo.Voor de rest kan ik niks paars bedenken.
Anders doen we een speciaal dansje
Gelukkig is de Baroeg miniquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik ben voor het dansje!![]()
Ik heb een knalroze handtas, ik neem die denk ik meeIk ben niet echt bekend in de baroeg verder, dus zou ook geen plekje weten wat handig is oid
Maar gelukkig weten wij beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gelukkig is de Baroeg mini
Als je bij de deur staat en je roept fok hoort alsnog iedereen je
Alleen denken de meesten waarschijnlijk dat je je stoot ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gelukkig is de Baroeg mini
Als je bij de deur staat en je roept fok hoort alsnog iedereen je
Alleen denken de meesten waarschijnlijk dat je je stoot ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten wij beter.
Als lifeblind en ik elkaar nu alvast meeten, en gewoon op deze manier in de Baroeg gaan staan..
Nee, niet die smiley, deze smiley :quote:
En de rest denkt dat je gek bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus we moeten iets anders roepen
Ik zeg: we nemen een zoetsappig codewoord iets van snoesepoes ofzo
Dan weten we allemaal dat het een fokker is
![]()
Alsof 'backstage' komen bij de baroeg zo moeilijk is, ben er al vaak zat geweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
We komen er minstens backstage mee, hoor. Niet klagen.
Is dat er wel dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alsof 'backstage' komen bij de baroeg zo moeilijk is, ben er al vaak zat geweest
Nee daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nouja, het is dat hokje naast het podium van 2 vierkante meter
Dat denken ze toch wel, ook zonder snoesepoesquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de rest denkt dat je gek bent
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denken ze toch wel, ook zonder snoesepoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |