Neequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
Awesome, jammer dat het zo ver weg is. Vooral van machine ben ik erg fan, hoe die ritme kan houden zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Godflesh speelt op Hellfest, in de oude line-up (Justin, Benny en machine).
Deze LP heb ik nog dubbelquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
Ik vind het oudere werk meer doommetal en het nieuwere progrock werk ook. Ik heb een paar albums een beetje verdeeld over hun ouvre.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden een keer gezien in Groningen. Ik ken eigenlijk alleen het oude werk, had geen flauw benul dat er nieuwe albums warenJij dan?
KAN IK DIE VAN JE KOPEN/KRIJGEN ben er al lang naar opzoekquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Deze LP heb ik nog dubbel
De zanger is ooit eens over Seborik gestruikeld en toen hebben we heel metal handjes geschud met hemquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef dionmaggot het volgende:
wie kent er angel dust?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De zanger is ooit eens over Seborik gestruikeld en toen hebben we heel metal handjes geschud met hem.
Overkill&Municipal Wastequote:
Ik heb een knalroze handtas/schoudertas meequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Gaan we nu met zn allen iets rozigs of paars dragen zondag om elkaar te herkennen?
Trouwens, hebben jullie al kaartjes?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijn
heeft 'ie ook leren pijpen?quote:
Ik neem aan van wel!quote:
Leren broek? Wat is er mis met een good old spijkerbroek? Die zitten veel lekkerder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes, nog een keer St. Vitus missen kon ik me niet veroorloven (aangezien ik niet naar Roadburn kon afgelopen jaar). En nee ik ga niks roze dragen, zal waarschijnlijk gewoon een leren broek en een afgewassen bandshirtje zijn
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Leren broek? Wat is er mis met een good old spijkerbroek? Die zitten veel lekkerder.
Ik dacht van wel. Maar ik weet niet meer waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef dionmaggot het volgende:
[..]
heb jij ook een handtekening an hem zo ja dan wil ik hem voor veel van je kopen
Amenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:50 schreef GimmeGore het volgende:
Echt niet, leren broeken zitten heerlijk
(fatsoenlijke) leren broeken vind ik toch een stuk fijner zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Leren broek? Wat is er mis met een good old spijkerbroek? Die zitten veel lekkerder.
Het geluid klinkt ook serieus beter met oordoppen inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:31 schreef Seborik het volgende:
Godver, nog doof aan één oor van Machine Head. Toch die oordoppen eens kopen waar ik het al zes jaar over heb.
Ps.
Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed! Hatebreed!
Oh ja, wanneer was dat ook weer?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De zanger is ooit eens over Seborik gestruikeld en toen hebben we heel metal handjes geschud met hem.
Komt ook omdat 't dan niet meer zo schel klinkt (en niet zo verdomde hard). Ik doe mn doppen niet altijd in, maar heb ze wel altijd bij als ik naar optredens ga.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het geluid klinkt ook serieus beter met oordoppen inEn Hatebreed was inderdaad ook tof!
als je goeie hebt wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het geluid klinkt ook serieus beter met oordoppen in
degene die ik nu heb, heb ik bij een muziekwinkel gekocht voor 30 euro, zijn een beetje de standaard muzikantenoordoppen. Werken op zich wel goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet echt een keertje van die wat duurdere kopen, ik gebruik nu die gele dingen, lekker goedkoop (gratis) maar ze zitten absoluut niet lekker.
Haha, zou vet zijn om met iedereen uit dit topic daarheen te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.70000tons.com/home.htm
Wie gaat er lekker mee met de metal-cruise?
De goedkoopste prijs pp. in een 4-bed kamer is $ 666quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.70000tons.com/home.htm
Wie gaat er lekker mee met de metal-cruise?
Kan je het eeeeventjes voorschieten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha, zou vet zijn om met iedereen uit dit topic daarheen te gaan.
Helaas niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kan je het eeeeventjes voorschieten?
Gelukkig ben ik al 21quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens mag je pas bier drinken als je 21 bent, balen dus
Oh nice, er is hier iemand jonger dan ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens mag je pas bier drinken als je 21 bent, balen dus
Daar duurt het ook gewoon net zolang totdat je aan de overkant bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Witchfynder het volgende:
In Zweden heb je ook zoiets he, op een veerpont. Vast veel goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |