Hehe thanksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/conorach
Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Kan nou niet echt zeggen dat mijn signature zo subtiel is....
Onze eerste stalkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.
Was ik ook, maar ik wilde gewoon een uur eerder thuis zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt nog een een trein een uur later ging :p
Je hebt liever een poes op zaterdagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik wilde gewoon een uur eerder thuis zijn
En godverdomme, wat heb ik een hekel aan katers hebben op zaterdag
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt liever een poes op zaterdag
Hee, ging je nou nog wel of niet naar Wacken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:32 schreef Monolith het volgende:
My Dying Bride en Converge op de Zwarte Cross dit jaar. Eens kijken of het dagverdeling een beetje gunstig uitpakt.
Ik zie dat Elsrock ook alweer lekker bezig is met PESTILENCE,DREAM EVIL,ONSLAUGHT,HAIL OF BULLETS, STATE:CHAOS en AGNOSTIC FRONT.
Ik ben bang dat Wacken er niet in zit dit jaar, Graspop wel in ieder geval. Hellfest lineup ziet er weer prima uit, wel een redelijke overlap met Graspop. Metalcamp is ook nog een optie. Vanwege sociale redenen ga ik waarschijnlijk ook nog wel weer naar Pinkpop dit jaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, ging je nou nog wel of niet naar Wacken?
Ik wel iig., kaartjes zijn al binnen. Deze maand ook maar even besluiten of Hellfest de line-up waard is en of mijn metal-buddies kunnen.
Pinkpop.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Wacken er niet in zit dit jaar, Graspop wel in ieder geval. Hellfest lineup ziet er weer prima uit, wel een redelijke overlap met Graspop. Metalcamp is ook nog een optie. Vanwege sociale redenen ga ik waarschijnlijk ook nog wel weer naar Pinkpop dit jaar.
Ach ik ga er niet heen voor het festival of de optredens. Als er wat leuks staat is dat mooi meegenomen. Die regelneukerij daar is wel irritant als je festivals als Wacken gewend bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pinkpop.![]()
En Graspop en Hellfest heeft idd. best wat overlap. Dat zullen ze waarschijnlijk ook netjes met elkaar afspreken om beter banddeals te krijgen.
Mja, daarom doe ik ook geen Nederlandse meerdaagse festivals meer, maar als je met een leuke groep meegaat snap ik het wel en 140 euro valt opzich nog mee voor een Nederlands festival.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik ga er niet heen voor het festival of de optredens. Als er wat leuks staat is dat mooi meegenomen. Die regelneukerij daar is wel irritant als je festivals als Wacken gewend bent.
Ze hadden dus nergens die ik wilde en de alle audiciens hier zijn op zaterdag dicht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgen maar een setje scoren en meteen dezelfde avond uittesten in de Melkweg.
Municipal Waste.
Hoezo er staan toch al een paar leuke namen tussen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:18 schreef Peaches. het volgende:
Lang leve het internet dus
Ik heb die van mij bij Feedback besteld..
Ahh graspop moet eindelijk eens met goede namen komen! Ik ben het wachten zat
Wacken had vorig jaar niet echt een bijzondere line-up. Terwijl je dat wel zou verwachten met een 20 jarige bestaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:27 schreef Peaches. het volgende:
Wat was er dan vorig jaar bij Wacken?
Persoonlijk vind ik de graspop line up heel zwak. Niet echt boeiende bands IMO.
Bovendien hebben ze wat goed te maken na MM te hebben laten headlinen vorig jaar!
Waar wacht Download dan nog opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef Peaches. het volgende:
Nee ik denk niet dat zoiets met Graspop gaat gebeuren.
Volgens mij moeten ze wachten tot Download alles bekend heeft gemaakt tot dat ze met grotere namen kunnen komen..
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:45 schreef Peaches. het volgende:
Geen idee
Ik weet ook niet of het klopt, maar het schijnt van dezelfde orgisatoren te zijn, vandaar.
Inderdaad. Ik kom sowieso nooit voor de headlinersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
GMM heeft dus echt wel een paar coole band al hoor!
Vorig jaar waren de headliners niet echt sterk, maar daaronder zaten toen ook een hoop coole.
Ja maar ook die bands zijn niet meer zo boeiend wanneer je ze voor de vijfde keer ziet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het bij Graspop meer van die bands die ik wil zien, om ze te zien. Immortal, Motörhead, Kiss, Amon Amarth.. Voor de rest weinig boeiends ofzo.
Ik snap dus echt niet wat daar leuk aan is, hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Vanavond opgenomen. Beetje kutkwaliteit, maargoed.
mooie pit \m/quote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben om 15:00 op station lombardijen als alles goed gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 01:26 schreef Darkestrah het volgende:
Voor degenen die morgen naar de Baroeg gaan: Deze jongen komt om kwart voor 3 met de bus aanzetten.
Geen idee, er komen in ieder geval meer dan genoeg mensen die ik kenquote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef Darkestrah het volgende:
Ik denk dat ik alleen jou herken. Er komen toch ook maar 3 mensen? Jij, Marijke, en ik?
Komt wel goed.
Ik had nooit gedacht dat er nog mensen waren die me ook daadwerkelijk in een roze onderbroek zouden willen zienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had het over de roze onderbroekNiets geks verder
![]()
En wanneer moet ik dan avondeten?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:20 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat er nog mensen waren die me ook daadwerkelijk in een roze onderbroek zouden willen zien
Hier trouwens het tijdschema dat op andere fora bekend gemaakt is:
SAINT VITUS
19:20 – 20:20
CENTURIONS GHOST
18:15 – 19:00
THE LAMP OF THOTH
17:00 – 17:45
OLD SESASON
16:00 – 16:40
Nou, er zit een snackbar aan de overkant, dus als je even 15 minuten niks te doen hebt kun je tussendoor even gaan etenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En wanneer moet ik dan avondeten?Mn dagritme, wat doe je?!
edit: En ik kan jullie mededelen (dit is waarschijnlijk alleen voor mij leuk nieuws) dat Syb-rund. ook komt.
Gewoon niet eten. Een biertje is ook 2 bruinen boterhammen.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En wanneer moet ik dan avondeten?Mn dagritme, wat doe je?!
edit: En ik kan jullie mededelen (dit is waarschijnlijk alleen voor mij leuk nieuws) dat Syb-rund. ook komt.
Kijk, hier kan ik wat mee. Dank je!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon niet eten. Een biertje is ook 2 bruinen boterhammen.
Geen dankquote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee. Dank je!
Die laatste kan je eten die eerste nietquote:Op zondag 7 februari 2010 12:08 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Wat is Syb-Rund?
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
(trouwens wel een aardige voor zoek de verschillen)
Ik denk alleen niet dat die onderste mee naar binnnen mag ik de baroegquote:
Maarja, in hoeverre is een rund een huisdier te noemen?quote:Huisdieren (o.a. honden) worden niet toegelaten.
Scherpquote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef Darkestrah het volgende:
Klopt, dat las ik gisteren:
[..]
Maarja, in hoeverre is een rund een huisdier te noemen?
infernoquote:Op zondag 7 februari 2010 11:17 schreef attila_de_hun het volgende:
tip gevraagd :ik heb sinds tijden weer eens een nieuwe Motorhead cd gekocht (motorizer) en vind die erg goed. Welk van de nieuwere motorhead cd's zijn ongeveer gelijkaardig van kwaliteit?
Dat deel heb ik gemist, ze begonnen nogal vroegquote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie liever een koe in Baroeg dan Syb van der Ploeg hoor!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat die onderste mee naar binnnen mag ik de baroeg
LOLquote:Op zondag 7 februari 2010 13:16 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Ik zie liever een koe in Baroeg dan Syb van der Ploeg hoor!
MDB, Obituary, Nile, Behemoth, Ignite en Job for a cowboy zijn ook best leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het bij Graspop meer van die bands die ik wil zien, om ze te zien. Immortal, Motörhead, Kiss, Amon Amarth.. Voor de rest weinig boeiends ofzo.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:27 schreef Darkestrah het volgende:
Wa$ Zo g3zElIg mEt jUlIe[ afbeelding ]
Ik heb er 6 dagen opzitten, maar eens een beetje op tijd naar bed zo om nog enigszins fit op m'n werk te kunnen verschijnen morgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat was voor mij 3 dagen continu in min-of-meer dronkenschap verkeren... nu even flink aan de sinas, en morgen weer vrolijk werken
St. Vitus was fucking gaaf! Heb nu wel het hele pretpakket (shirt, LP, patch, hoody)
Over niet, kaartje wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:38 schreef Asta het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kaartje voor Lamb of God over?
Nooit te beroerd om nog even zout in de wonden te strooien.quote:
Ik zie nu pas dat het uitverkocht is.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om nog even zout in de wonden te strooien.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
KOEN! Ik ben geslaagd!![]()
En ik vond het ook heel gezellig gisteren!![]()
waarmee?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
KOEN! Ik ben geslaagd!![]()
En ik vond het ook heel gezellig gisteren!![]()
Zie hierbovenquote:
Lekker de nuchter blijven terwijl je vrienden bier drinken en elke keer als zij bier halen weer een cola voor je meenemen om aardig te doen omdat je rijdt, terwijl je al 100x hebt gezegd dat je niet hoeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef RoW_0 het volgende:
Oh ja! gefeliciteerd! ik was donderdag al geslaagd! ha-ha!lekker rijden naar concerten
Zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doe ik! Toen ik je foto zag dacht ik al 'hey, heb ik haar niet eens gezien?', maar nu ga ik vermoeden van welIs dat zo?
Heel vaak!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
En sowieso, hoe vaak kom je dezelfde mensen tegen op metalconcerten?
Ja, toen Sander naar Janneke was en toen de weg naar ons kamp niet meer kon vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Was je in 2007 mee naar Wacken, met de ontluikende liefde tussen Janneke en Sander?
Ik vrij weinigquote:En sowieso, hoe vaak kom je dezelfde mensen tegen op metalconcerten?
Of je ze ook herkent hangt er dan weer vanaf hoe vaak je de bob bent.quote:
Janneke stond bij ons kampquote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, toen Sander naar Janneke was en toen de weg naar ons kamp niet meer kon vinden.
[..]
Mja en of het enthousiastelingen zijn die altijd bezopen naar je toe komen hobbelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of je ze ook herkent hangt er dan weer vanaf hoe vaak je de bob bent.
Ik kom eigenlijk altijd wel dezelfde mensen tegenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
En sowieso, hoe vaak kom je dezelfde mensen tegen op metalconcerten?
Ja inderdaad dat lang harig tuig komt ook overalquote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk altijd wel dezelfde mensen tegen
toen was ik ook mee! \m/quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Was je in 2007 mee naar Wacken, met de ontluikende liefde tussen Janneke en Sander?
Dankje!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd Marijke! Als je eens rondom Rotterdam rijdt, laat het ff weten...
...dan waarschuw ik de VID wel
Dankje en jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef RoW_0 het volgende:
Oh ja! gefeliciteerd! ik was donderdag al geslaagd! ha-ha!lekker rijden naar concerten
Langharig tuigquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat lang harig tuig komt ook overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |