Ik wou al zeggen; daar hebben we andere subfora voorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat je PM box niet beschikbaar is, anders had ik je even gepmdNee joh, je hoeft em niet te laten zien, het zou allang tof zijn als we elkaar vinden
Oh ja?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen; daar hebben we andere subfora voor.
In dat userfotoding gok ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja?Waar staan roze onderbroeken op fok!
![]()
Jij kwam morgen niet toch?
Is toch anders dan een metalhead met roze onderbroekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In dat userfotoding gok ik.
Nee, ik kom morgen niet. Hoezo, ga je me missen?.
Dat is vast te regelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch anders dan een metalhead met roze onderbroek![]()
quote:Ja, een beetje wel
Wat is dat nou weer voor praat...?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je hoeft em niet te laten zien,
Doe ik! Toen ik je foto zag dacht ik al 'hey, heb ik haar niet eens gezien?', maar nu ga ik vermoeden van welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Doe Janneke en Sander de groeten van me (van Marion dus, internetnicknames staan zo gay)
Ze wil gewoon heeeeeel graag, maar wil kooeeeel blijvenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:19 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor praat...?
Tof!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is vast te regelen.
[..]
![]()
.
Ik sta morgen zelf te metallen.
Ik had het over de roze onderbroekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:19 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor praat...?
De oefenruimtequote:
Ik denk niet dat hij het zo waardeert dat je dat "iets geks" noemtquote:Ik had het over de roze onderbroekNiets geks verder
![]()
Jullie moeten het toch echt met mn Electric Wizard-shirt gaan doen, hoor. De print lijkt op deze.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:59 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Even over morgen, als we met zn allen een roze muts ofzo opzetten, ik las net dat Baroeg nog voldoende kaarten had voor laat-beslissers:
Voorverkoop loopt tot morgen 12:00, maar er zijn nog genoeg kaarten voor mensen die morgen aan de kassa verschijnen!
Straks ook Overkill trouwens!!
Whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De oefenruimte
[..]
Ik denk niet dat hij het zo waardeert dat je dat "iets geks" noemt![]()
.
Dansje FTW!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jullie moeten het toch echt met mn Electric Wizard-shirt gaan doen, hoor. De print lijkt op deze.
Voor de rest heb ik niet iets wat meer paars/roze is. Ik houd het maar bij het dansje.
Hehehe! Ik moet wel zeggen dat ik me op het moment niet bepaald topfit voel, verkouden en keelpijn. Maar ach, het moet tegen morgen wel over zijn.quote:
Ja, morgen is het vast beter en anders slepen wij je er doorheen!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hehehe! Ik moet wel zeggen dat ik me op het moment niet bepaald topfit voel, verkouden en keelpijn. Maar ach, het moet tegen morgen wel over zijn.
Ik PM je wel evenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Darkestrah het volgende:
Trouwens, zouden we nog 06-nummers uitwisselen?
Ik stel wel voor om alleen naar mij te smsen, want met bellen stoort de verbinding.
Ach, niemand die je zoiets kwalijk zou nemen, denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus dat ik niet meteen z'n naakte lijf wilde aanschouwen ofzo![]()
![]()
Nou ja, ik gok dat hijzelf wel bezwaren heeft midden in de Baroeg!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, niemand die je zoiets kwalijk zou nemen, denk ik.
[hype]
De 26ste komt onze promo uit!
[/hype]
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef Darkestrah het volgende:
Net onder de douche gestaan met 'Carpenters - Close To You' in mn hoofd.
http://www.myspace.com/conorachquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk! Heb je een linkje waar ik iets van jullie zou kunnen beluisteren?
Ik dacht dat je Heathen van Wyrd bedoelde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |