Hoezo er staan toch al een paar leuke namen tussen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:18 schreef Peaches. het volgende:
Lang leve het internet dus
Ik heb die van mij bij Feedback besteld..
Ahh graspop moet eindelijk eens met goede namen komen! Ik ben het wachten zat
Wacken had vorig jaar niet echt een bijzondere line-up. Terwijl je dat wel zou verwachten met een 20 jarige bestaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:27 schreef Peaches. het volgende:
Wat was er dan vorig jaar bij Wacken?
Persoonlijk vind ik de graspop line up heel zwak. Niet echt boeiende bands IMO.
Bovendien hebben ze wat goed te maken na MM te hebben laten headlinen vorig jaar!
Waar wacht Download dan nog opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef Peaches. het volgende:
Nee ik denk niet dat zoiets met Graspop gaat gebeuren.
Volgens mij moeten ze wachten tot Download alles bekend heeft gemaakt tot dat ze met grotere namen kunnen komen..
Dat zou kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:45 schreef Peaches. het volgende:
Geen idee
Ik weet ook niet of het klopt, maar het schijnt van dezelfde orgisatoren te zijn, vandaar.
Inderdaad. Ik kom sowieso nooit voor de headlinersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
GMM heeft dus echt wel een paar coole band al hoor!
Vorig jaar waren de headliners niet echt sterk, maar daaronder zaten toen ook een hoop coole.
Ja maar ook die bands zijn niet meer zo boeiend wanneer je ze voor de vijfde keer ziet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind het bij Graspop meer van die bands die ik wil zien, om ze te zien. Immortal, Motörhead, Kiss, Amon Amarth.. Voor de rest weinig boeiends ofzo.
Ik snap dus echt niet wat daar leuk aan is, hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Vanavond opgenomen. Beetje kutkwaliteit, maargoed.
mooie pit \m/quote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Vanavond opgenomen. Beetje kutkwaliteit, maargoed.
Ben om 15:00 op station lombardijen als alles goed gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 01:26 schreef Darkestrah het volgende:
Voor degenen die morgen naar de Baroeg gaan: Deze jongen komt om kwart voor 3 met de bus aanzetten.
Geen idee, er komen in ieder geval meer dan genoeg mensen die ik kenquote:Op zondag 7 februari 2010 02:50 schreef Darkestrah het volgende:
Ik denk dat ik alleen jou herken. Er komen toch ook maar 3 mensen? Jij, Marijke, en ik?
Komt wel goed.
Ik had nooit gedacht dat er nog mensen waren die me ook daadwerkelijk in een roze onderbroek zouden willen zienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had het over de roze onderbroekNiets geks verder
![]()
En wanneer moet ik dan avondeten?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:20 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat er nog mensen waren die me ook daadwerkelijk in een roze onderbroek zouden willen zien
Hier trouwens het tijdschema dat op andere fora bekend gemaakt is:
SAINT VITUS
19:20 – 20:20
CENTURIONS GHOST
18:15 – 19:00
THE LAMP OF THOTH
17:00 – 17:45
OLD SESASON
16:00 – 16:40
Nou, er zit een snackbar aan de overkant, dus als je even 15 minuten niks te doen hebt kun je tussendoor even gaan etenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En wanneer moet ik dan avondeten?Mn dagritme, wat doe je?!
edit: En ik kan jullie mededelen (dit is waarschijnlijk alleen voor mij leuk nieuws) dat Syb-rund. ook komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |