Hehe thanksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/conorach

Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Kan nou niet echt zeggen dat mijn signature zo subtiel is....

Onze eerste stalkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Signature? Oh, nee ik heb hem als startpagina staan.

Was ik ook, maar ik wilde gewoon een uur eerder thuis zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt nog een een trein een uur later ging :p

Je hebt liever een poes op zaterdagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ik wilde gewoon een uur eerder thuis zijn
En godverdomme, wat heb ik een hekel aan katers hebben op zaterdag

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt liever een poes op zaterdag

Hee, ging je nou nog wel of niet naar Wacken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:32 schreef Monolith het volgende:
My Dying Bride en Converge op de Zwarte Cross dit jaar. Eens kijken of het dagverdeling een beetje gunstig uitpakt.
Ik zie dat Elsrock ook alweer lekker bezig is met PESTILENCE,DREAM EVIL,ONSLAUGHT,HAIL OF BULLETS, STATE:CHAOS en AGNOSTIC FRONT.

Ik ben bang dat Wacken er niet in zit dit jaar, Graspop wel in ieder geval. Hellfest lineup ziet er weer prima uit, wel een redelijke overlap met Graspop. Metalcamp is ook nog een optie. Vanwege sociale redenen ga ik waarschijnlijk ook nog wel weer naar Pinkpop dit jaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, ging je nou nog wel of niet naar Wacken?
Ik wel iig., kaartjes zijn al binnen. Deze maand ook maar even besluiten of Hellfest de line-up waard is en of mijn metal-buddies kunnen.

Pinkpop.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Wacken er niet in zit dit jaar, Graspop wel in ieder geval. Hellfest lineup ziet er weer prima uit, wel een redelijke overlap met Graspop. Metalcamp is ook nog een optie. Vanwege sociale redenen ga ik waarschijnlijk ook nog wel weer naar Pinkpop dit jaar.

Ach ik ga er niet heen voor het festival of de optredens. Als er wat leuks staat is dat mooi meegenomen. Die regelneukerij daar is wel irritant als je festivals als Wacken gewend bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pinkpop.![]()
En Graspop en Hellfest heeft idd. best wat overlap. Dat zullen ze waarschijnlijk ook netjes met elkaar afspreken om beter banddeals te krijgen.

Mja, daarom doe ik ook geen Nederlandse meerdaagse festivals meer, maar als je met een leuke groep meegaat snap ik het wel en 140 euro valt opzich nog mee voor een Nederlands festival.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik ga er niet heen voor het festival of de optredens. Als er wat leuks staat is dat mooi meegenomen. Die regelneukerij daar is wel irritant als je festivals als Wacken gewend bent.

Ze hadden dus nergens die ik wilde en de alle audiciens hier zijn op zaterdag dicht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgen maar een setje scoren en meteen dezelfde avond uittesten in de Melkweg.
Municipal Waste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |