het feit dat ze de burgemeester zelfs inschakelt zegt wel genoeg over Helmaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het plaatje wordt wel duidelijk inderdaad, het is niet goed of het deugt niet voor Helma.
En dat de hele dag door, lekker genieten van je kopje koffie in het zonnetje.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef NoCigar het volgende:
OK, maar 80 x p/u zou ik ook niet goed van worden.
Inderdaad. Ik dacht ook dat hij de Visser ieder moment naar z'n keel kon vliegen toen hij hem confronteerde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Het was alsof die man ook 'on the edge' zat. Als Helma zo doorgaat thuis dan geeft hij haar vandaag of morgen een doodslag in het gezicht. Geen man kan zo blijven leven.
quote:De politie zou komen luisteren als wij belde voor overlast van de haan.
Dit is m.i. twee keer gebeurd na tal van meldingen. Een maal door de politie
uit Tholen, nadat ik gevraagd had hoe de aandacht van de politie te krijgen
soms door te zeggen: "ik sta hier met een pistool komen jullie of moet ik
schieten" toen kon men komen om ca. 5 uur op een regenachtige zondagochtend
[ dan hoor je geen haan hoor!]
Dat kun je je buren toch niet aandoen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Helma is wel erg leuk. Ik wil haar kopen en dan in een kippenhok houden.
Dan moet je niet op het platteland gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef NoCigar het volgende:
OK, maar 80 x p/u zou ik ook niet goed van worden.
Haha inderdaad zeg, heerlijk ook hoe mr Visser hem confronteerde tijdens de hoorzitting. Die vent zit zo diep onder de duim bij haar dat een keer de bom barst in dat huis. Prima uitspraak overigens, echt psycho burenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Het was alsof die man ook 'on the edge' zat. Als Helma zo doorgaat thuis dan geeft hij haar vandaag of morgen een doodslag in het gezicht. Geen man kan zo blijven leven.
Hoe kom je hier nou weer aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef TheAgent het volgende:
Hier de handtekeningactie en de correspondentie met de gemeente van dat mens:
http://download.pdkwebs.n(...)_C45009100313520.pdf
Ik heb die aflevering teruggekeken over die massage. Mwuahahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:55 schreef superjojo het volgende:
Kom ik toch nog even hier mijn column spammen
http://frontpage.fok.nl/c(...)ijdende-rechter.html
De afleveringen met een hengel en een heel klein tuinhekje zijn nog altijd de grootste pareltjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:26 schreef TheFrankey het volgende:
ik wil hier evengoed wat gezegd hebben. Ik ga vanavond die aflevering kijken met die schuur
Tuinhekje staat toch een stuk boven hengelquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De afleveringen met een hengel en een heel klein tuinhekje zijn nog altijd de grootste pareltjes.
Was dat die vrouw die niet meer online mocht bridgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:12 schreef Operc het volgende:
Die bridge-zaak uit de column is stiekem toch ook zeker wel geniaal.
http://player.omroep.nl/?aflID=8076611quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:19 schreef Pyttpytt het volgende:
Een bridge zaak...? Lang geleden?
quote:Centraal staat de ruzie over een schuurtje. De familie Lioe koopt een woning in een nieuwbouwwijk van Leidschendam. Samen met de buren organiseren ze een welkomstfeest voor de hele buurt. Helaas is de gezelligheid maar van korte duur. Volgens de familie Lioe ontstaan de problemen als de buurman zijn schuurtje over de erfgrens plaatst. Iedere keer als de familie Lioe er met de buurman over wil praten escaleert het gesprek. De buurman accepteert de dwingende toon van de familie Lioe niet. Wat een goed begin lijkt in de nieuwe buurt eindigt in een ellendig burenconflict. De familie Lioe schakelt De Rijdende Rechter in om de ruzie op te lossen.
Dat is overgoten met John Williams en Natasja Froger gerieflijkheid, nee doe mij maar gewoon Mr. Visserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:17 schreef Gia het volgende:
Voor wie van burenruzies smult is er vanaf donderdag op RTL4 ook het programma 'bonje met de buren'.
Is inderdaad wel veel sappiger, inderdaad, maar slechts één keer per week en dan nog niet altijd over buren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is overgoten met John Williams en Natasja Froger gerieflijkheid, nee doe mij maar gewoon Mr. Visser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |