Volgens mij kun je heel veel met die hanen houders bereiken als je gewoon normaal met ze was gaan praten. Het leken mij hele schappelijke mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uiteraard, eerst net zo lang zieken tot zeikbuurvrouw gek wordt, rechtzaak winnen en dan alsnog de haan wegdoen...
Prachtig...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef geppie het volgende:
Zei ze nou "Gekraai van die haai" ?
Haha ja, prachtig tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef bluejean het volgende:
Wat een meesterlijke uitspraak. Helma dient zich aan bij het programma in de hoop gelijk te krijgen op alle fronten, maar het enige dat ze ontvangt is het advies voor een enkeltje psychiater.
Dat idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Taurus het volgende:"gekraan van die haai" inderdaad. Omgekeerd.
Ach, ik ken ook een verhaal uit de familie dat de buren van hun buren (niet zijzelf dus, maar twee huizen verder), hadden geklaagd over de hanen van de buurman, waarop de buurman zei: ‘oké, dan draai ik een paar wel de nek wel om en koop ik kippen’. En inderdaad, een week later waren er drie hanen minder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
Volgens mij kun je heel veel met die hanen houders bereiken als je gewoon normaal met ze was gaan praten. Het leken mij hele schappelijke mensen.
Wat een top burgemeester zegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hier vindt het conflict overigens plaats op papier:
http://209.85.229.132/search?q=cache:YZK9_Er_KWgJ:download.pdkwebs.nl/rijdende_rechter_kapelle/SKMBT_C45009100313520.pdf+helma.andriessen&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Voor geinteresseerden
Het plaatje wordt wel duidelijk inderdaad, het is niet goed of het deugt niet voor Helma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hier vindt het conflict overigens plaats op papier:
http://209.85.229.132/search?q=cache:YZK9_Er_KWgJ:download.pdkwebs.nl/rijdende_rechter_kapelle/SKMBT_C45009100313520.pdf+helma.andriessen&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Voor geinteresseerden
Vond hem ook niet zo kwiek overkomen. Maar hij moest dan ook heel vroeg in de kou naar een haan gaan komen luisteren. Net als vorige week was de zaak weer niet bepaald interessant, vendettes tussen verveelde families.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Taurus het volgende:
Is Meester Visser een beetje down? Hij praat zo zwakjes.
het feit dat ze de burgemeester zelfs inschakelt zegt wel genoeg over Helmaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het plaatje wordt wel duidelijk inderdaad, het is niet goed of het deugt niet voor Helma.
En dat de hele dag door, lekker genieten van je kopje koffie in het zonnetje.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef NoCigar het volgende:
OK, maar 80 x p/u zou ik ook niet goed van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |