quote:Met in zijn kielzog Hatebreed en Bleeding Through presenteert Machine Head 'The Black Procession' in de Heineken Music Hall. Met het legendarische debuutalbum 'Burn My Eyes' uit 1994 zette de Amerikaanse trash metalband zich in één klap op de kaart. De status van die plaat nam zelfs zulke mythische proporties aan dat het viertal uit Californië er jarenlang meer hinder dan profijt van leek te ondervinden. Alle latere albums werden eraan gewogen en te licht bevonden.
Tot het jaar 2003, toen het album 'Through The Ashes of Empires' verscheen; een ouderwets sterke, alles vernietigende thrashgranaat. En ook met de laatste plaat uit 2007, 'The Blackening', wist Machine Head weer te overtuigen met scheurende gitaren, beukende drums, donderende baslijnen en indrukwekkende teksten. Weet Machine Head ook jou te overtuigen in de HMH?
Nou ik neem aan van wel ! Dat zou stom zijn, als dat niet zou mogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Wooow vet, je mag dus niet bij het echte optreden zijn?
Oke! Dan moet ik dus met een kloon gaan reageren om kans te maken als crewzijndequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik neem aan van wel ! Dat zou stom zijn, als dat niet zou mogen.
Dus ze zijn beter als voorprogramma? Zal wel tegenvallen dan ditmaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Fucking ace!
Een meet en greet met Machine Head
Vorig jaar waren ze voorprogramma van Slipknot, toen vond ik ze haast nog vetter!
Zouden jullie me erg blij mee maken
Dat staat er niet. Ik kan toch niet weten hoe ze nu zijn, dus heb ik geen vergelijkingsmateriaal met ze als headlinerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dus ze zijn beter als voorprogramma? Zal wel tegenvallen dan ditmaal.
Niet overtuigend hoor... Ik zou 'm niet aan je geven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ze haast nog vetter vond dat Slipknot zelf
Onterecht vergelijkingsmateriaal, Slipknot is een heel ander soort bandquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:04 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Niet overtuigend hoor... Ik zou 'm niet aan je geven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef zyx1981 het volgende:
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het om een meet met een Fok! user ging (zo klinkt die naam iig wel)
excuus voor het muzikaal n00b zijn
ben je lekker op tijd meequote:Op woensdag 3 februari 2010 08:44 schreef theclansman het volgende:
heb gelukkig email van die kerel gehad dus ik ga hem maar eens mailen morgen.
Ach je bent fan of je bent het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef Beach het volgende:
Maarre.... dat is morgen dus?
Kort dag voor de winnaar.
Dat is ook mijn idee voor als ik win en een metalvriend niet kanquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Als ik win neem ik het lekkerste wijf wat gepost heeft in dit topic, mee
Owja! Kut! Mijn vriendenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee voor als ik win en een metalvriend niet kan
Als 2e keus hoeft het niet hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee voor als ik win en een metalvriend niet kan
That will be me!!!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Als ik win neem ik het lekkerste wijf wat gepost heeft in dit topic, mee
Ik heb toch echt iets meer referentiemateriaal van je nodig, ben ik bangquote:
Echt waar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik gok binnen nu en 5 minuten.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie m'n FoBo, maar ik win het toch niet van de andere damesquote:
Aargh, hopen dat ik dan nu nog op tijd ben...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch te laat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
G.Fawkes
is dus de gelukkige die morgen naar de meet and greet mag!![]()
Iedereen heeft even veel kans. Dubbelposts maken niet uit. De eerste reactie van een user doet mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Andyy het volgende:
Hij heeft meerder malen gepost, had die daarmee ook een even grote kans als alle andere users?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
G.Fawkes
is dus de gelukkige die morgen naar de meet and greet mag!![]()
Good for youquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Liever Hatebreed dan Machine Head.
Whehehe, moeite met vrij krijgen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben de grootste prutser ooit en mijn manager haat mij
hmmm vast iets met vrij vragen op je werkquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben de grootste prutser ooit en mijn manager haat mij
Project deadline en volgende week is de laatste week dat ik werk voor mijn vakantiequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, moeite met vrij krijgen?
Maar je hebt wel vrij gekregen? Anders neem ik je prijs uiteraard graag overquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Project deadline en volgende week is de laatste week dat ik werk voor mijn vakantie
Weet ik, maar iets met mening enzulks. Ik zou er eerder heengaan voor Hatebreed dan voor MH.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Good for youMaar daar gaat dit topic niet over
of ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je hebt wel vrij gekregen? Anders neem ik je prijs uiteraard graag over![]()
Is fijn voor jou, maar daar is dit topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar iets met mening enzulks. Ik zou er eerder heengaan voor Hatebreed dan voor MH.
Nee ik, want dan krijg jij mijn gewone concertkaartjequote:
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is fijn voor jou, maar daar is dit topic niet voor bedoeld
Ja, maar stiekem doet die niet meequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreed
Dan wil ik Hatebreed stiekem wel zien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem doet die niet meeSo your point being?
Dan moet je een kaartje kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreed
I just diedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
M'n aapjes hebben Terrorizing_Cookie als winnaar gekozen.![]()
PM mij even zo snel als mogelijk je gegevens!
Niet doogaan maar naar Amsterdam gaan!quote:
Veel plezier meidquote:
Kan ik hieruit concluderen dat het plekje weer vrij is?quote:
Dat is net echt netjes hequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Beach het volgende:
Had het in V&A gezet![]()
Terrorizing_Cookie, veel plezier
Wat vinden jullie van Coldplay?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heeft iemand een vraag die perseeeee gesteld moet worden?
The blackening kent heel veel lange nummers. Tijdens een interview heb je gezegd dat het aankomende album wss geen lange nummers zal bevatten. Wil je toch een lang nummer plaatsen op het nieuwe album, voor mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ohh en vraag hem eens om zijn whisky cola, te heffen zoals op het podium. De leadzanger zegt dan altijd zo leuk proost maar ik heb nog niet zijn glas kunnen aantikkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
whiskey cola :S:S robb drinkt altijd vodka colaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh en vraag hem eens om zijn whisky cola, te heffen zoals op het podium. De leadzanger zegt dan altijd zo leuk proost maar ik heb nog niet zijn glas kunnen aantikken
Ik dacht dat het whisky was, mijn excuusquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef theclansman het volgende:
[..]
whiskey cola :S:S robb drinkt altijd vodka cola
Dat dus!quote:
+1quote:
je bent lichtelijk aan de late kantquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:20 schreef Kptelmo het volgende:
Taken voor de komende week:
1. win Meet & greet
2. regel verlof
bring it on...
Jij bent er ook alleen maar om te zeuren, he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
je bent lichtelijk aan de late kant
maar natuurlijk. ik had ook willen winnen!@!@#!#quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent er ook alleen maar om te zeuren, he?
Geweldig! Hopelijk hebben ze inderdaad de dag van hun leven!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef MarMar het volgende:
Ik heb hier twee puberts die bijna niet geslapen hebben zo blij waren ze
Straks in de bus, op de trein, drie uurtjes onderweg naar A'dam, de dag van hun leven!
Daar had ik het niet over. Je posts zijn alleen totaal zinloos. Doei Tokusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik had ook willen winnen!@!@#!#
Ah dat is wel gaaf van ze!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef MarMar het volgende:
WOAH dat was nog even spannend!!!
Kreeg een mail dat de prijs eigenlijk niet overdraagbaar was van de ene op de andere.. helaas..
Snel teruggemaild dat mijn lieve pubers al vanaf vanmorgen 10 uur onderweg waren met de trein en de bus, of ze niet toch wat konden regelen.
Kreeg binnen een minuut een mail terug dat regels er ook zijn om te breken, dat het toch door kon gaan.
Poeh, anders had ik straks huilende tieners thuis gehad inplaats van een euphore tiener net aan de telefoon!!!
Haha thanks gast! Ik ga al maar backstage gitaar spelen met die helden was echt ultimate geweest!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
-MennO- moet er heen! Ik ben nog geen groter fan tegen gekomen!!
Jou tijd komt nog welquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha thanks gast! Ik ga al maar backstage gitaar spelen met die helden was echt ultimate geweest!!!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
Hell yeah, straks winnen jullie backstage passen naar mijn show
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
Oeh oeh oeh, Rob is HOT aan de telefoon![]()
![]()
Hij belde even om te beloven dat de puber in one piece thuiskomt, whehe, waanzinnig!!!
pfew
Dat is coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
![]()
Hij belde even om te beloven dat de puber in one piece thuiskomt, whehe, waanzinnig!!!
pfew
Grappig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
![]()
pfew
Cool dat ie er van genoten heeft, je bent een top pleegmoederquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef MarMar het volgende:
Nah, vannacht om 2 uur was onze pleegpubert thuis. Gelukkig was de vader van zijn vriendje zo lief ze een eind op te halen met de auto, anders hadden ze het concert voortijdig moeten verlaten om de laatste trein te pakken en dat kan natuurlijk niet he.
Ze hebben echt de dag van hun leven gehad, waar ik de hele dag ook met telefoontjes en smsjes van op de hoogte gehouden ben met kreten als WICKED en RETEVET en GENIAAL..
Vandaag met duffe hoofdjes op school, maar ey, dat is het waard.
Hoe oud zijn ze als ik vragen mag? Het klinkt als een wereldervaringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef MarMar het volgende:
Nah, vannacht om 2 uur was onze pleegpubert thuis. Gelukkig was de vader van zijn vriendje zo lief ze een eind op te halen met de auto, anders hadden ze het concert voortijdig moeten verlaten om de laatste trein te pakken en dat kan natuurlijk niet he.
Ze hebben echt de dag van hun leven gehad, waar ik de hele dag ook met telefoontjes en smsjes van op de hoogte gehouden ben met kreten als WICKED en RETEVET en GENIAAL..
Vandaag met duffe hoofdjes op school, maar ey, dat is het waard.
15 (maar bijna 16 klinkt er dan op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze als ik vragen mag? Het klinkt als een wereldervaring
Kijk eens....quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
![]()
pfew
eerst foto uploaden naar een fotoserver http://tinypic.com/ bijvoorbeeld anders zien we nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:18 schreef thedeedster het volgende:
[ [url="D:foto'sNew Folder (2)foto's iphone 012.jpg"]afbeelding[/url] ]
[..]
Kijk eens....
sweeeet!!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:18 schreef thedeedster het volgende:
[ afbeelding ]
"
[..]
Kijk eens....
....dit was het moment dat je met hem aan de lijn was.![]()
Een van deze twee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
sweeeet!!!!!
Dan weet je ook wie mn pleegpuber is
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:23 schreef zieligepiet het volgende:
Vet!!!
Komt u maar met die kaarten!!
Goed bezig jongequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:23 schreef zieligepiet het volgende:
Vet!!!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:23 schreef zieligepiet het volgende:
Vet!!!
quote:
in your face?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:32 schreef Nightqueen het volgende:
Hell yeah i wanna come!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |