Daar had ik het niet over. Je posts zijn alleen totaal zinloos. Doei Tokusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik had ook willen winnen!@!@#!#
Ah dat is wel gaaf van ze!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef MarMar het volgende:
WOAH dat was nog even spannend!!!
Kreeg een mail dat de prijs eigenlijk niet overdraagbaar was van de ene op de andere.. helaas..
Snel teruggemaild dat mijn lieve pubers al vanaf vanmorgen 10 uur onderweg waren met de trein en de bus, of ze niet toch wat konden regelen.
Kreeg binnen een minuut een mail terug dat regels er ook zijn om te breken, dat het toch door kon gaan.
Poeh, anders had ik straks huilende tieners thuis gehad inplaats van een euphore tiener net aan de telefoon!!!
Haha thanks gast! Ik ga al maar backstage gitaar spelen met die helden was echt ultimate geweest!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
-MennO- moet er heen! Ik ben nog geen groter fan tegen gekomen!!
Jou tijd komt nog welquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha thanks gast! Ik ga al maar backstage gitaar spelen met die helden was echt ultimate geweest!!!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
Hell yeah, straks winnen jullie backstage passen naar mijn show
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
Oeh oeh oeh, Rob is HOT aan de telefoon![]()
![]()
Hij belde even om te beloven dat de puber in one piece thuiskomt, whehe, waanzinnig!!!
pfew
Dat is coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
![]()
Hij belde even om te beloven dat de puber in one piece thuiskomt, whehe, waanzinnig!!!
pfew
Grappig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef MarMar het volgende:
![]()
pfew
Cool dat ie er van genoten heeft, je bent een top pleegmoederquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef MarMar het volgende:
Nah, vannacht om 2 uur was onze pleegpubert thuis. Gelukkig was de vader van zijn vriendje zo lief ze een eind op te halen met de auto, anders hadden ze het concert voortijdig moeten verlaten om de laatste trein te pakken en dat kan natuurlijk niet he.
Ze hebben echt de dag van hun leven gehad, waar ik de hele dag ook met telefoontjes en smsjes van op de hoogte gehouden ben met kreten als WICKED en RETEVET en GENIAAL..
Vandaag met duffe hoofdjes op school, maar ey, dat is het waard.
Hoe oud zijn ze als ik vragen mag? Het klinkt als een wereldervaringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef MarMar het volgende:
Nah, vannacht om 2 uur was onze pleegpubert thuis. Gelukkig was de vader van zijn vriendje zo lief ze een eind op te halen met de auto, anders hadden ze het concert voortijdig moeten verlaten om de laatste trein te pakken en dat kan natuurlijk niet he.
Ze hebben echt de dag van hun leven gehad, waar ik de hele dag ook met telefoontjes en smsjes van op de hoogte gehouden ben met kreten als WICKED en RETEVET en GENIAAL..
Vandaag met duffe hoofdjes op school, maar ey, dat is het waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |