Ik heb toch echt iets meer referentiemateriaal van je nodig, ben ik bangquote:
Echt waar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik gok binnen nu en 5 minuten.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie m'n FoBo, maar ik win het toch niet van de andere damesquote:
Aargh, hopen dat ik dan nu nog op tijd ben...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch te laat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
G.Fawkes
is dus de gelukkige die morgen naar de meet and greet mag!![]()
Iedereen heeft even veel kans. Dubbelposts maken niet uit. De eerste reactie van een user doet mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Andyy het volgende:
Hij heeft meerder malen gepost, had die daarmee ook een even grote kans als alle andere users?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
G.Fawkes
is dus de gelukkige die morgen naar de meet and greet mag!![]()
Good for youquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Liever Hatebreed dan Machine Head.
Whehehe, moeite met vrij krijgen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben de grootste prutser ooit en mijn manager haat mij
hmmm vast iets met vrij vragen op je werkquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben de grootste prutser ooit en mijn manager haat mij
Project deadline en volgende week is de laatste week dat ik werk voor mijn vakantiequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, moeite met vrij krijgen?
Maar je hebt wel vrij gekregen? Anders neem ik je prijs uiteraard graag overquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Project deadline en volgende week is de laatste week dat ik werk voor mijn vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |