Ik heb geen pijn, maar een Holleeder werd destijds bijvoorbeeld met spoed naar het LUMC gebracht, en mijn pa moest wachten voor de beveiliging, wanneer die man doodgaat pis ik op zijn graf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WTF? Dus omdat jij pijn hebt moet iedereen het maar hebben?
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen al minimaal 10 keer tegen hem gezegd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik las ook een beetje van 'wtf'maar ik durf niet meer op Lamon in te gaan. Voor ik het weet ben ik degene met een psychische stoornis.
ORLY?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God wat ben jij een annoying manneke zeg
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag dan ook niet om naaktpics, in tegenstelling tot sommige mensen (ik noem geen namen, Ado [ afbeelding ])De discretie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft een vreemde vorm van leedvermaakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het engelengeduld dat jij moet hebben
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Pffffffffft, daar zat je hem mee hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen pijn, maar een Holleeder werd destijds bijvoorbeeld met spoed naar het LUMC gebracht, en mijn pa moest wachten voor de beveiliging, wanneer die man doodgaat pis ik op zijn graf.
Het was uit met d'r vriend. Op zo'n moment hang je niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kon niet ophangen omdat je foon aan je hand gelijmd zat ofzo?
Pissen op je pa's graf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
mijn pa moest wachten voor de beveiliging, wanneer die man doodgaat pis ik op zijn graf.
Volwassen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
wanneer die man doodgaat pis ik op zijn graf.
Vandaar dat ze met jou is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De discretie!![]()
[..]
Ze heeft een vreemde vorm van leedvermaak
Da's eigen genoegdoening, ik ben best wraakzuchtig enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pffffffffft, daar zat je hem mee hebben.
quote:
Wraakzuchtig. Ik dacht jij zo perfect en volwassen was. Wraak past daar niet echt tussen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's eigen genoegdoening, ik ben best wraakzuchtig enzo.
Dan geef je je telefoon toch even aan een HG, enige wat je dan hoef te zeggen is "Uhu" "ow!!" "de lul!" "uhu" om de paar minuten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was uit met d'r vriend. Op zo'n moment hang je niet op.
quote:
Nee, das waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom was het tussen ons eigenlijk uit gegaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, maar even voor de duidelijkheid: ik doe alleen Reetveter.
quote:
Nee, onze seks was gewoon verdomd goed en van het een kwam het anderquote:
Zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's eigen genoegdoening, ik ben best wraakzuchtig enzo.
In Leiden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het beangstigt mij dat ik Lamon bijna elke dag tegen kan komen.
Omdat ik Reetveter toen op msn kreeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom was het tussen ons eigenlijk uit gegaan?
Hoort dat eigenlijk niet andersom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Nee, onze seks was gewoon verdomd goed en van het een kwam het ander
Nee, ze heeft meer verdiend dan datquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan geef je je telefoon toch even aan een HG, enige wat je dan hoef te zeggen is "Uhu" "ow!!" "de lul!" "uhu" om de paar minuten.![]()
En doe de TT eens eer aan
Goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, das waar
hoe is het met jouw vriend?
Prima, dan neem ik het initiatief welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, maar even voor de duidelijkheid: ik doe alleen Reetveter.
Maar je wilt wel op 't graf van Holleeder pissen. VANDAAL.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Leiden?
Ik denk niet dat ik je belangrijk genoeg vindt om er aandacht aan te schenken, dus wees gerust.
Trouwens, ik ben compleet geweldloos, heb geen strafblad, en ben erg vriendelijk in de omgang.
Je gaat hem omleggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Prima, dan neem ik het initiatief wel
Genoegdoening?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Mag ik vragen wat jij daaruit haalt?
Nee, ik ben geen 17jarig meisje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Leiden?
Ik denk niet dat ik je belangrijk genoeg vindt om er aandacht aan te schenken, dus wees gerust.
En dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar je wilt wel op 't graf van Holleeder pissen. VANDAAL.
Van het een kwam het ander en pas toen werd de seks goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk niet andersom?
Alsof jij wel belangrijk genoeg bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Leiden?
Trouwens, ik ben compleet geweldloos, heb geen strafblad, en ben erg vriendelijk in de omgang.
Oja, dat was het! Dan is het goed. Goeie gozer, die reetveter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik Reetveter toen op msn kreeg.
Dat was dus wel een erge abortus he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
IK HEB ZO EEN VERSCHRIKKELIJKE ABORTUS GEHAD![]()
![]()
![]()
Dramaqueen.
En godsnondeju lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, dat was het! Dan is het goed. Goeie gozer, die reetveter.
Maar die mensen zouden niet allemaal op graven willen urineren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Genoegdoening?
Alsof ik niet iedere dag mensen over anderen hoor schreeuwen dat ze dit of dat kunnen krijgen, of mensen die elkaar de narigheid in slaan. Goh, wat ben ik uniek in mijn mening.
Zeker een moordenaar verdient zoveel beter.
Whut, hoezo dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou zo heb ik nooit naar hem gekeken hoor.quote:
Falcon punch does the trick.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was dus wel een erge abortus he.
Zou je hem niet geven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou zo heb ik nooit naar hem gekeken hoor.
Dat laat ik aan jou over, meid.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Genoegdoening?
Alsof ik niet iedere dag mensen over anderen hoor schreeuwen dat ze dit of dat kunnen krijgen, of mensen die elkaar de narigheid in slaan. Goh, wat ben ik uniek in mijn mening.
Zeker een moordenaar verdient zoveel beter.
ABORTUS = MOORD!!11!!!!!quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe gaat het met jullie vanuit jouw oogpunt.
Neuh, alleen I don't give a damn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij wel belangrijk genoeg bent
Respect dat je iedere keer in discussie gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet joh
Lees toch eens wat ik WEL zeg
Ik heb redenen genoeg om wraakzuchtig te zijn en ik zou er geen problemen mee hebben als een bepaalde persoon dood neer zou vallen, maar ik zou zelf niets doen om hem maar terug te pakken. Ik wil me niet verlagen tot dat niveau.
Het gevoel vind ik ook gewoon rot, van iemand haten. ik wil niet haten.
Lamon vroeg zich gisteren af waarom er naar jou wel wordt geluisterd, volgens mij zegt deze quote wel genoeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb redenen genoeg om wraakzuchtig te zijn en ik zou er geen problemen mee hebben als een bepaalde persoon dood neer zou vallen, maar ik zou zelf niets doen om hem maar terug te pakken. Ik wil me niet verlagen tot dat niveau.
Door mensen als jij ben ik zo fucking blij met mn abo hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, alleen I don't give a damn.
Hee, mooi liedje van de zangeres van The Cranberries:
Mirre!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, ik heb een vraag over weekdieren. Wie kan me helpen?
Misschien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, ik heb een vraag over weekdieren. Wie kan me helpen?
Ik wel, mag ik? Of moet ik me aan jouw perfecte en genuanceerde normen en waardes aanpassen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens vaag door laten schemeren ja.quote:
Laat maarquote:
Ga ff 1,5 uur met elkaar bellen over elkaars vriendjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, hoe gaat het met jullie vanuit jouw oogpunt.
Sorry, ligt in coma.quote:
Nee, ik vraag aan jou wat jij er wel uithaalt, omdat ik het me niet voor kan stellen omdat ik er zelf niets positiefs uithaal. Waar ik dus mee wil aangeven dat ik geïnteresseerd ben in jouw beweegredenen. En waarmee ik je dus niet aanval, genoeg mensen die wel wraakzuchtig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, mag ik? Of moet ik me aan jouw perfecte en genuanceerde normen en waardes aanpassen?
Je doet precies hetzelfde als waar je mij op aanvalt, je wilt perfect in karakter zijn.
Echt, he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens vaag door laten schemeren ja.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me af wat weekdieren in het weekend doen![]()
Ik bedoelde Mirre Mirjam!quote:
Zolang het maar niet Graaf Tel is. 1 druppel 2 druppel 3 druppel.quote:
Ik elitair?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
Otis! Elitair jochie dat je d'r bent
Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag aan jou wat jij er wel uithaalt, omdat ik het me niet voor kan stellen omdat ik er zelf niets positiefs uithaal.
Het was gewoon een vraag.
en nee, dat wil ik niet. Ik wil wel tevreden zijn met wie ik ben. Voor mezelf, niet voor de buitenwereld.
Mirre = Mirjam. Je bedoelt die van NB toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens vaag door laten schemeren ja.
Ooh dat universiteit geneuzel enzo. Ik neem aan dat jij ook staaktquote:
Ja, kom er zo aan!quote:
In 2009 was je inderdaad altijd aardig voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.
Veel plezier!quote:
Vraagje Lamon,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.
Ik staak niet, voor zover ik weet staakt er niemand bij mij. Wel gisteren een actie ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh dat universiteit geneuzel enzo. Ik neem aan dat jij ook staakt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje Lamon,
Mag je me nu wel, of juist niet. Even duidelijkheid.
Zie edit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En jij deed er aan mee zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik staak niet, voor zover ik weet staakt er niemand bij mij. Wel gisteren een actie ja.
Nee, een andere Mirjam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mirre = Mirjam. Je bedoelt die van NB toch?
Oh. 4ebe?quote:
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder onaangename mensen op FOK!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje Lamon,
Mag je me nu wel, of juist niet. Even duidelijkheid.
Ze doet wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Mijn poes heeft ontdekt in welke la de snoepjes liggen..
Wat een baas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Niet bij mijn weten dan, maar hoezo denk je dat ik een ''onprettige levenssituatie'' heb?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder ongename mensen op FOK!
Dat had ik toch al eens gezegd?
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder onaangename mensen op FOK!
Dat had ik toch al eens gezegd?
Omdat je dat zelf in meerdere topics aangegeven hebt, vanwege je opleiding, je uiterlijk en je manier van benaderen van mensen die je niet bevalt, maar als het allemaal onzin was maakt het me ook niets uit hoor, het is maar internet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten dan, maar hoezo denk je dat ik een ''onprettige levenssituatie'' heb?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.
Lamon is net als een bejaarde die op zaterdag boodschappen gaat doen (ipv doordeweeks) zodat ze zich kunnen ergeren aan anderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.
Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.
Ik wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.
Misschien wil ze niet snoepen, wel eens over nagedacht? Vindt ze het snoepgoed vies enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.
Onterechte aannames zijn nooit gezond, maar goed, je hebt liefdesverdriet, dus het is je vergeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze altijd zo tegenstribbelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet snoepen, wel eens over nagedacht? Vindt ze het snoepgoed vies enzo
Voor jou zeker allang koek en ei, na 10 keer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
IK HEB ZO EEN VERSCHRIKKELIJKE ABORTUS GEHAD![]()
![]()
![]()
Dramaqueen.
Ik heb geen enkel probleem met mijn uiterlijk, ja je hebt idd een aantal FOK!kers die mij onzeker proberen te maken ja, alleen het grappige is dat ik datzelfde patroontje ook zag bij Emimich die ook de onhebbelijke gewoonte had om andere op hun uiterlijk te beoordelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf in meerdere topics aangegeven hebt, vanwege je opleiding, je uiterlijk en je manier van benaderen van mensen die je niet bevalt, maar als het allemaal onzin was maakt het me ook niets uit hoor, het is maar internet.
Waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.
fixed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor jou zeker allang moederkoek en bevrucht ei, na 10 keer.
Doe Kim de groeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef Adolecens het volgende:
De gezelligheid is weg, ik ga 24 kijken!
Zie signquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon is net als een bejaarde die op zaterdag boodschappen gaat doen (ipv doordeweeks) zodat ze zich kunnen ergeren aan anderen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor jou zeker allang koek en ei, na 10 keer.
ook mooi trouwens 2-2 @ 22:22quote:
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onterechte aannames zijn nooit gezond, maar goed, je hebt liefdesverdriet, dus het is je vergeven.
De psychologische analyse van anderen zou zijn, geef hem nou niet nog meer aandacht, daar kickt hij enkel maar op.quote:
Mooi moment om te trouwen.quote:
Oh, is het serieus? Ik dacht dat het voor de gein was of zo. Sorry man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.
Dat soort dingen vallen mij echt niet op hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Adoal die Suske en Wiskes in je tafel
Wat voor studie heb je eigenlijk gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De psychologische analyse van anderen zou zijn, geef hem nou niet nog meer aandacht, daar kickt hij enkel maar op.
Maar leuke sig hoor.
Dat zei dat wijf bij Family Matters. En dat is zo'n dramahoer geworden. Eerst was ze wel leuk, maar nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Plaats dan zelf ook niet zo'n achterlijke reactie.
Waarvoor sorry?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, is het serieus? Ik dacht dat het voor de gein was of zo. Sorry man.
Dat is nou precies jouw incapabiliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.
Ik maakte er een geintje over een paar delen terug.quote:
Die blonde? Ik wil niet helpen, ik wil niet opstaan, m'n knie doet pijn, wat een zeikwijf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei dat wijf bij Family Matters. En dat is zo'n dramahoer geworden. Eerst was ze wel leuk, maar nu.
Die doet niet mee in seizoen 7 geloof ikquote:
Ja, jeugdsentimentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Ahh oke, niet gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maakte er een geintje over een paar delen terug.
Accountancy.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je eigenlijk gedaan?
Anita ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die blonde? Ik wil niet helpen, ik wil niet opstaan, m'n knie doet pijn, wat een zeikwijf.
Jawel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet niet mee in seizoen 7 geloof ik![]()
Hmm, is wel heel iets anders dan psychologie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Accountancy.
Wij horen elkaar trouwens sowieso niet te mogen, want ik ben lid van Cathena en jij gaat voor Minerva, dat schijnt te botsen.
Huh, waar zie jij die?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
wtf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben geprikt door een FUCKING MUG WTF.
In het begin had ik nog een soort van medelij, maar tegenwoordig moet ze echt om elk ding te keer gaan.quote:
Dat is de versie die in het keldertje staat, met een ander poesje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh, waar zie jij die?Andere filmpje?
Martijn van Minerva niet toelaten op Cathena feestjes...ik maak er even een note van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hmm, is wel heel iets anders dan psychologie...
En ik mag je sowieso ook niet dus dat komt mooi uit.
Ik ben geen lid van Minerva dus die vlieger gaat sowieso niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Martijn van Minerva niet toelaten op Cathena feestjes...ik maak er even een note van.
Ik wel van Cathena.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van Minerva dus die vlieger gaat sowieso niet op.
Ja echt, brandende jeuk en een bultje op mn armquote:
Ja dus? Waarom zou mij dat verder iets uitmaken? Ik hoef er niet te komen.quote:
Verbazend, net als ik geen fuck geef om je fotoshoot, waarom is t uberhaupt noemenswaardig dat FOK!kers geen zier geven om andere FOK!kers die ze niet kennen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |