Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag aan jou wat jij er wel uithaalt, omdat ik het me niet voor kan stellen omdat ik er zelf niets positiefs uithaal.
Het was gewoon een vraag.
en nee, dat wil ik niet. Ik wil wel tevreden zijn met wie ik ben. Voor mezelf, niet voor de buitenwereld.
Mirre = Mirjam. Je bedoelt die van NB toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens vaag door laten schemeren ja.
Ooh dat universiteit geneuzel enzo. Ik neem aan dat jij ook staaktquote:
Ja, kom er zo aan!quote:
In 2009 was je inderdaad altijd aardig voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.
Veel plezier!quote:
Vraagje Lamon,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mezelf geworden in 2010, sinds ik gestopt ben met aardig zijn voor iedereen, nu selecteer ik gewoon, en de mensen die ik echt niet mag krijgen het als ik een kans zie, en ik voel me en gelukkiger, en alles zit me meer mee, dus dat haal ik eruit.
Ik staak niet, voor zover ik weet staakt er niemand bij mij. Wel gisteren een actie ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh dat universiteit geneuzel enzo. Ik neem aan dat jij ook staakt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje Lamon,
Mag je me nu wel, of juist niet. Even duidelijkheid.
Zie edit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En jij deed er aan mee zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik staak niet, voor zover ik weet staakt er niemand bij mij. Wel gisteren een actie ja.
Nee, een andere Mirjam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mirre = Mirjam. Je bedoelt die van NB toch?
Oh. 4ebe?quote:
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder onaangename mensen op FOK!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje Lamon,
Mag je me nu wel, of juist niet. Even duidelijkheid.
Ze doet wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Mijn poes heeft ontdekt in welke la de snoepjes liggen..
Wat een baas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Niet bij mijn weten dan, maar hoezo denk je dat ik een ''onprettige levenssituatie'' heb?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder ongename mensen op FOK!
Dat had ik toch al eens gezegd?
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar heb geen hekel aan je, omdat je vanuit een onprettige levenssituatie toch hoopt dat het nog wat wordt, dus je bent 1 van de minder onaangename mensen op FOK!
Dat had ik toch al eens gezegd?
Omdat je dat zelf in meerdere topics aangegeven hebt, vanwege je opleiding, je uiterlijk en je manier van benaderen van mensen die je niet bevalt, maar als het allemaal onzin was maakt het me ook niets uit hoor, het is maar internet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten dan, maar hoezo denk je dat ik een ''onprettige levenssituatie'' heb?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.
Lamon is net als een bejaarde die op zaterdag boodschappen gaat doen (ipv doordeweeks) zodat ze zich kunnen ergeren aan anderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |