Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.
Ik wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.
Misschien wil ze niet snoepen, wel eens over nagedacht? Vindt ze het snoepgoed vies enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De poes van mijn vriendin heeft nog steeds niet door waar het snoep is. Moet het er steeds zelf instoppen.
Onterechte aannames zijn nooit gezond, maar goed, je hebt liefdesverdriet, dus het is je vergeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, als je het hier zo erg hebt flikker je toch op. Niemand die je zal missen.
Oh, vandaar dat ze altijd zo tegenstribbelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet snoepen, wel eens over nagedacht? Vindt ze het snoepgoed vies enzo
Voor jou zeker allang koek en ei, na 10 keer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
IK HEB ZO EEN VERSCHRIKKELIJKE ABORTUS GEHAD![]()
![]()
![]()
Dramaqueen.
Ik heb geen enkel probleem met mijn uiterlijk, ja je hebt idd een aantal FOK!kers die mij onzeker proberen te maken ja, alleen het grappige is dat ik datzelfde patroontje ook zag bij Emimich die ook de onhebbelijke gewoonte had om andere op hun uiterlijk te beoordelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf in meerdere topics aangegeven hebt, vanwege je opleiding, je uiterlijk en je manier van benaderen van mensen die je niet bevalt, maar als het allemaal onzin was maakt het me ook niets uit hoor, het is maar internet.
Waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op, niemand zal jou missen zul je bedoelen, crack niet, ik niet, lamon niet, niemand niet.
fixed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor jou zeker allang moederkoek en bevrucht ei, na 10 keer.
Doe Kim de groeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef Adolecens het volgende:
De gezelligheid is weg, ik ga 24 kijken!
Zie signquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon is net als een bejaarde die op zaterdag boodschappen gaat doen (ipv doordeweeks) zodat ze zich kunnen ergeren aan anderen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor jou zeker allang koek en ei, na 10 keer.
ook mooi trouwens 2-2 @ 22:22quote:
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onterechte aannames zijn nooit gezond, maar goed, je hebt liefdesverdriet, dus het is je vergeven.
De psychologische analyse van anderen zou zijn, geef hem nou niet nog meer aandacht, daar kickt hij enkel maar op.quote:
Mooi moment om te trouwen.quote:
Oh, is het serieus? Ik dacht dat het voor de gein was of zo. Sorry man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.
Dat soort dingen vallen mij echt niet op hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Adoal die Suske en Wiskes in je tafel
Wat voor studie heb je eigenlijk gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De psychologische analyse van anderen zou zijn, geef hem nou niet nog meer aandacht, daar kickt hij enkel maar op.
Maar leuke sig hoor.
Dat zei dat wijf bij Family Matters. En dat is zo'n dramahoer geworden. Eerst was ze wel leuk, maar nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Plaats dan zelf ook niet zo'n achterlijke reactie.
Waarvoor sorry?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, is het serieus? Ik dacht dat het voor de gein was of zo. Sorry man.
Dat is nou precies jouw incapabiliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een week geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. Maar fijn dat je mijn liefdesleven erbij moet betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |