quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met een groot gedeelte van het huis pannenkoeken gegeten..
Dupje heeft dikke bakskillzors
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag urecn bezig geweest om die vloer er perfect in te krijgen... Morgne maar af maken want had het nu helemaal gehad. Ontiegelijk vaak die planken erin en erin gehad omdat ik ergens een naadje zag... Noem me dom maar ik wil het liefst zo perfect mogelijk hebben, liever niet afraffelen omdat ik er zoveel tijd in gestoken heb
En ik had nog zulke diepgaande existentieële posts in het vorige topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergeren.
Wel gerechtigheid van het topic dichtgooien trouwens
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik had nog zulke diepgaande existentieële posts in het vorige topic
Mja en op een donkere vloer zie je idd alles.. Nouja kan ik er iig niet onderuit om elke 2 dagen te stoffenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Snap ik hoor, daar ga je je kapot aan ergeren.
Wel gerechtigheid van het topic dichtgooien trouwens
Vandaag kwam een vriendin van me op bezoek die ik al een hele tijd niet meer had gezien, dat verliep een beetje anders dan ik had gedacht.quote:
Wat is daar de bedoening van?quote:
Ik heb om de week rare dromen, alleen soms blijven ze hangen. Eergisteren ofzo ook al. Zal toch niet aan de maan liggen hoop ik ::oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huisgenootje hier beweert dat je 2 dagen voor of na volle maan altijd rare dromen hebt..
Ik heb eergister ook een rare droom gehadJij nu
misschien zit er toch wat in
Goed heb em vandaag weer eens gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je hondjegaat die mee naar het huisje?
Als het is wat ik denk hdat het is wil ik eenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, doe ik mijn best om voor de lol op een behoorlijk officiele wijze een "declaratieformulier" aan te vragen bij mijn vader..
Krijg ik terug: Ik zal je een formulier toesturen.
En nee, wij werken niet echt met declaratieformulieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |