Is het gelukt met de paso doble? Onder de knie?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansen is tof
Die hoefde ik gelukkig niet te doenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het gelukt met de paso doble? Onder de knie?
Bij welke dansschool dans je? In Nijmegen?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansen is tof
Bij dancefeverquote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij welke dansschool dans je? In Nijmegen?
^^ deze had ik nog niet gezien. knappe analyse en helemaal me eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Idd, hoewel dat op zichzelf niets nieuws is.
Opmerkelijker vind ik de mate waarin we/ze meer soevereiniteit opgeven dan ons/ze lief is. Terwijl de stem van het volk totaal werd genegeerd. Kweenie, op de langere termijn zou dat wat broeierig kunnen worden?
Hoe meer het z'n gezicht laat zien hoe meer mensen gaan nadenken. Dus misschien zou het ergens wel goed zijn als "ze" snel vergaande beslissingen gaan nemen.
Als ze het langzaam doen gaat de massa gewoon mee.![]()
Kijk maar naar mobieltjes. Als je in de aanloop tijd van die dingen zei dat die dingen trackable en hackable waren was de reactie al snel dat je paranoia was. Of dat de wet hen daar wel tegen zou beschermen. Nu is de gemiddelde reactie nog slapper: "Ja, natuurlijk is dat zo, wist je dat niet?"
Lijkt mij heel opwindend/sensueel dat dansen. Zo dicht op mekaar en bewegen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die hoefde ik gelukkig niet te doenDe samba wel
en alle 5 de ballroom dansen natuurlijk
Je had een vooruitziende blik?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken we naar het schaatsen ?
Het moet toch gek gaan als Sven Kramer geen goud haalt . Alleen Bökko is een bedreiging denk ik.En misschien die Koreaan Lie.
Spannend!!
Nee, dan niet denk ik. Mmm, interessant !!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. als er een NWO bestaat, is er dan sprake van democratische verkiezingen?
Dus eigenlijk zijn we fucked... 9 juniquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan niet denk ik. Mmm, interessant !!
Sowieso denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we fucked... 9 juni
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
Zo, net even wat in de tuin bezig geweest, zie ik een nestje muizen. Papa muis en mama muis waren dood, dus heb ik de 2 jonkies in het hokje van Muffin gegooid!
Ik hoop dat ze het overleven, dan heb ik weer 2 huisdiertjes!
Oh wat super ToT!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
Zo, net even wat in de tuin bezig geweest, zie ik een nestje muizen. Papa muis en mama muis waren dood, dus heb ik de 2 jonkies in het hokje van Muffin gegooid!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig heten ze echt oer-Fok's: Kloontje en Lemming!
Het druppeltje op z'n kont zal wel van het drinkbakje komen waar-ie waarschijnlijk doorheen gesjeesd is toen ik hem wilde pakken!
[ afbeelding ]
Zat ik idd aan te denken ja; wie weet zijn het wel een mannetje en een vrouwtje. Afwachten dus!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien krijgen ze wel kindjes als ze groter zijn!
Misschien heeft dat zo moeten zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien heeft dat zo moeten zijn.
Misschien heel raar hoor, maar kun je ze vannacht niet bij jou onder de dekens houden? Of is dat weer te warm voor ze?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:26 schreef ToT het volgende:
Hehehe idd!
Ik hoop alleen dat ze de nacht wel overleven, want ze voelden net wel koud aan.
Ik heb nu een nestje voor ze gemaakt van boomschors, houtstrooisel en wc-papier.
Dan squish ik ze, of ze ontsnappen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heel raar hoor, maar kun je ze vannacht niet bij jou onder de dekens houden? Of is dat weer te warm voor ze?
Dat doen jonge ratjes vaak ookquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met hun eigen nestje in jouw nest bedoel ik
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik een kooi in mijn bed heb liggen?
Goed idee idd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe nee laten we dat maar niet doen!
Ik leg wel een warme kruik in de kooi of zo!
quote:Jonge muizen eten de keutels van hun ouders, omdat daar bacterien inzitten die ze nodig hebben om in hun eigen darmen vitaminen B12 te kunnen produceren tijdens de spijsvertering.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heb je vandaag al gepoept ToT? Even je drol in de koelkast bewaren dan:
[..]
Jazéker!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef ToT het volgende:
Doe ik toch aan alles wat ze zegt?OEPS!!! Was dat VOOR de schermen?
Dat doe je dus niet, want dan zou daar hij staan i.p.v. zequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat doe je dus niet, want dan zou daar hij staan i.p.v. ze.
@ToT: Pas maar op dat ze je niet Pwnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |