Zijn er paarden die Geertruide heten dan?!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over mn echte naam
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij wou eens weten hoe dat er nu echt uitzag tussen je benen?
quote:[..]
Hoezo?
* Huppelmuts veegt de thee van dr laptopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn er paarden die Geertruide heten dan?!![]()
Jouw kat is jouw wekker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju me kat is wekker en nu wil hij knuffelen.
Staat hij voor de comp
Lief toch. Mijn hond die dus geen maatje schoothond heeft ligt nu op mn schootquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat hij voor de comp
Ik wil ook een hond.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief toch. Mijn hond die dus geen maatje schoothond heeft ligt nu op mn schoot
Godverdomme, hoe verschrikkelijk vaak wil je dat nog posten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee mn zoon had zn haar laten groeien voor kika en toen zijn haar eraf ging deed ik met hem mee. EN ik ben dus nog steeds supertrots op mn zoon
[..]
Zo'n pwny formaat hond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij staat voor het beeldscherm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee mn zoon had zn haar laten groeien voor kika en toen zijn haar eraf ging deed ik met hem mee. EN ik ben dus nog steeds supertrots op mn zoon
Lijn jezelf aanquote:
Is dat op tv geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Neem een voorbeeld aan het kind.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe verschrikkelijk vaak wil je dat nog posten?Dit is echt al minstens de 5de keer dat ik het hoor
Maar goed dat jij erachter zit dan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat hij voor de comp
Net of zo een joch daar weet van heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!
Maar ik luister niet naar mezelf.quote:
PI's lezen, liefste, PI's lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan het kind.
En cool jouw pc/laptop leest alles voor wat er op je scherm staat?
Nee dat was mijn zoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat op tv geweest?
Of was dat iemand anders?
wat is pwny?quote:
De mijne is liefquote:
Zekers wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!
Je staat er versteld van hoe kinderen dat soort dingen oppakken en mee bezig zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of zo een joch daar weet van heeft.
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik zag hem schat vergat hem alleen zelf te gebruikenquote:
Hoe oud dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?
Hij is geen anderhalf.
ONNOES, TEH MULTIQUOTE!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zoon niet![]()
[..]
wat is pwny?![]()
[..]
De mijne is lief![]()
[..]
Zekers wel ja
Ja dat heeft hij dus wel!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan bijna niks zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar goed dat jij erachter zit dan!
Hij was 9 toen hij besloot om zijn haar te laten groeien, 2 jaar en ruim 30 cm later heeft hij het laten knippenquote:
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?
Hij is geen anderhalf.
Hihi ik sta op die foto voor die blikken heineken. Die gekke bekke tek show dat is DevilsWhore die het gezicht dat reese witherspoon trok in cruel intentions nadoetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Ik weet niet eens of jij dat bent in je fobo!
Voor hem welquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?Je kan gedachte lezen? Misschien was er wel een geil tsjikkie wat kanker had, en waar hij indruk op wilde maken.
Waarom maken mensen altijd zoveel op uit zo'n klein, klein deeltje van iemand die je van internet kent._!
Een oprecht serieuze actie, maar een joch van 9, 10 danwel 11 heeft geen flauw benul waarom hij nu echt zijn haar laat staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was 9 toen hij besloot om zijn haar te laten groeien, 2 jaar en ruim 30 cm later heeft hij het laten knippen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?Je kan gedachte lezen? Misschien was er wel een geil tsjikkie wat kanker had, en waar hij indruk op wilde maken.
Waarom maken mensen altijd zoveel op uit zo'n klein, klein deeltje van iemand die je van internet kent._!
Hierom heb ik even in je fobo gegluurdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik sta op die foto voor die blikken heineken. Die gekke bekke tek show dat is DevilsWhore die het gezicht dat reese witherspoon trok in cruel intentions nadoet
Niet bijten he !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik wel, met vampieren tandjes en een rare bek.![]()
We willen tieten ziehieeen!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Gast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en die tattoo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik sta op die foto voor die blikken heineken. Die gekke bekke tek show dat is DevilsWhore die het gezicht dat reese witherspoon trok in cruel intentions nadoet
Je onderschat kinderen ernstigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een oprecht serieuze actie, maar een joch van 9, 10 danwel 11 heeft geen flauw benul waarom hij nu echt zijn haar laat staan.
Ik heb een afro pruik gehaald voor carnaval.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je onderschat kinderen ernstig
Die denken veel verder na dan je in de gaten hebt, uiteraard niet allemaal, maar die zitten er zeker wel tussen
Gefrustreerd lief?quote:
Bij mijn zoon in de klas zit een meisje dat door een of andere ziekte totaal geen lichaamsbeharing heeft. Mijn zoon zag op tv een bericht over een kind dat haar haar afknipte voor die kapster in het AMC. Het eerste wat hij zei: mama ik ga mijn haar laten groeien en dan als het lang genoeg is opsturen, misschien dat Naomi dan wel een pruik van mijn haar krijgtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een oprecht serieuze actie, maar een joch van 9, 10 danwel 11 heeft geen flauw benul waarom hij nu echt zijn haar laat staan.
Dat is mn laatste nieuwequote:
quote:[..]
Je onderschat kinderen ernstig
Die denken veel verder na dan je in de gaten hebt, uiteraard niet allemaal, maar die zitten er zeker wel tussen
Maar kinderen van 9 kunnen zoiets nog altijd voor de aandacht doen. Ik ga er niet vanuit dat huppels zoon zo is, maar het zou even goed kunnen. Op 1 regel van Huppel kan je geen persoonsanalyses loslaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das deductie, ze is net zo oud als ik zei ze, kind van 14 is dan vrij oud. Kind van 8 niet. Kind van 8 is niet geil en denkt wel na over dat soort dingen.
Bovendien zegt ze dat ze trots is, als ie wilde neuken en t daarom deed, was ze ws minder trots geweest dan nu
Dat zou je eens tegen Lamon moeten zeggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Op 1 regel van Huppel kan je geen persoonsanalyses loslaten.
Ben ik dan zo een achterlijk kuttekind geweest dat ik mij daar vroeger totaal niet mee bezighield?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mijn zoon in de klas zit een meisje dat door een of andere ziekte totaal geen lichaamsbeharing heeft. Mijn zoon zag op tv een bericht over een kind dat haar haar afknipte voor die kapster in het AMC. Het eerste wat hij zei: mama ik ga mijn haar laten groeien en dan als het lang genoeg is opsturen, misschien dat Naomi dan wel een pruik van mijn haar krijgt![]()
Hij wist heus wel waarvoor hij het deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke regel?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar kinderen van 9 kunnen zoiets nog altijd voor de aandacht doen. Ik ga er niet vanuit dat huppels zoon zo is, maar het zou even goed kunnen. Op 1 regel van Huppel kan je geen persoonsanalyses loslaten.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben ik dan zo een achterlijk kuttekind geweest dat ik mij daar vroeger totaal niet mee bezighield?Nee hoor, jij had andere prioriteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Iets tegen Lamon zeggen is even effectief als de chinese muur met een theelepeltje te lijf gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou je eens tegen Lamon moeten zeggen.
Hoe zit het met mn oplader?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Crack_ het volgende:
Huppel is de moeder, zij weet dat vast het beste
Nee, maar je kunt ook niet roepen dat je er totaal niets van kan zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar kinderen van 9 kunnen zoiets nog altijd voor de aandacht doen. Ik ga er niet vanuit dat huppels zoon zo is, maar het zou even goed kunnen. Op 1 regel van Huppel kan je geen persoonsanalyses loslaten.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gefrustreerd lief?
Je moet nog tot vrijdag wachten, mag je er ook aan zitten![]()
Als 6 miljard mensen dat zouden doen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iets tegen Lamon zeggen is even effectief als de chinese muur met een theelepeltje te lijf gaan.
Net als Remlof zeg maar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Niet te veel "Lamon" posten, daar is hij gevoelig voor.
doe dat even lekker over msnquote:
quote:
Straks "komt" iequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Niet te veel "Lamon" posten, daar is hij gevoelig voor.
Zouden er heeel veel worden platgedruktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als 6 miljard mensen dat zouden doen...
Over zn katquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben ik dan zo een achterlijk kuttekind geweest dat ik mij daar vroeger totaal niet mee bezighield?Nee, mijn kinderen laten hun haren ook niet afknippen voor een pruik en zijn ook niet bezig met de wereld verbeteren en dat vind ik eigenlijk wel prettig (ken ook een meisje van 9 dat alleen maar bezig is met het milieu enzo terwijl haar ouders daar niets mee hebben, kind is geen kind meer, maar een milieuactivisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik zei alleen dat er best wel kinderen zijn die veel meer bezig zijn met dat soort dingen dan anderen en dat je dat niet moet onderschatten.compact en kleverig.
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.
Gaat moeilijk.quote:
Uhh nee?quote:
En dan kan je de lijken gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zouden er heeel veel worden platgedrukt
Heeft zijn kat een lui oog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.
Je hebt gelijk. Ik zat fout met mijn vooroordeel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn kinderen laten hun haren ook niet afknippen voor een pruik en zijn ook niet bezig met de wereld verbeteren en dat vind ik eigenlijk wel prettig (ken ook een meisje van 9 dat alleen maar bezig is met het milieu enzo terwijl haar ouders daar niets mee hebben, kind is geen kind meer, maar een milieuactiviste)
Ik zei alleen dat er best wel kinderen zijn die veel meer bezig zijn met dat soort dingen dan anderen en dat je dat niet moet onderschatten.
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.quote:
DAT IS TOCH ZIELIG!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.
Die speelde ze op Sziget, zulks een goafheid.quote:
Op Lowlands ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ze op Sziget, zulks een goafheid.
Dit jaar weer.
Dat hij niet liever de poes bespuit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |