Net als Remlof zeg maar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Niet te veel "Lamon" posten, daar is hij gevoelig voor.
doe dat even lekker over msnquote:
quote:
Straks "komt" iequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Niet te veel "Lamon" posten, daar is hij gevoelig voor.
Zouden er heeel veel worden platgedruktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als 6 miljard mensen dat zouden doen...
Over zn katquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben ik dan zo een achterlijk kuttekind geweest dat ik mij daar vroeger totaal niet mee bezighield?Nee, mijn kinderen laten hun haren ook niet afknippen voor een pruik en zijn ook niet bezig met de wereld verbeteren en dat vind ik eigenlijk wel prettig (ken ook een meisje van 9 dat alleen maar bezig is met het milieu enzo terwijl haar ouders daar niets mee hebben, kind is geen kind meer, maar een milieuactivisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik zei alleen dat er best wel kinderen zijn die veel meer bezig zijn met dat soort dingen dan anderen en dat je dat niet moet onderschatten.compact en kleverig.
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.
Gaat moeilijk.quote:
Uhh nee?quote:
En dan kan je de lijken gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zouden er heeel veel worden platgedrukt
Heeft zijn kat een lui oog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom die kat scheel is.
Je hebt gelijk. Ik zat fout met mijn vooroordeel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn kinderen laten hun haren ook niet afknippen voor een pruik en zijn ook niet bezig met de wereld verbeteren en dat vind ik eigenlijk wel prettig (ken ook een meisje van 9 dat alleen maar bezig is met het milieu enzo terwijl haar ouders daar niets mee hebben, kind is geen kind meer, maar een milieuactiviste)
Ik zei alleen dat er best wel kinderen zijn die veel meer bezig zijn met dat soort dingen dan anderen en dat je dat niet moet onderschatten.
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.quote:
DAT IS TOCH ZIELIG!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.
Die speelde ze op Sziget, zulks een goafheid.quote:
Op Lowlands ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ze op Sziget, zulks een goafheid.
Dit jaar weer.
Dat hij niet liever de poes bespuit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, hij spuit die kat z'n oogies vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |