Nee dat was mijn zoon nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat op tv geweest?
Of was dat iemand anders?
wat is pwny?quote:
De mijne is liefquote:
Zekers wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!
Je staat er versteld van hoe kinderen dat soort dingen oppakken en mee bezig zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of zo een joch daar weet van heeft.
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik zag hem schat vergat hem alleen zelf te gebruikenquote:
Hoe oud dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?
Hij is geen anderhalf.
ONNOES, TEH MULTIQUOTE!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was mijn zoon niet![]()
[..]
wat is pwny?![]()
[..]
De mijne is lief![]()
[..]
Zekers wel ja
Ja dat heeft hij dus wel!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan bijna niks zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar goed dat jij erachter zit dan!
Hij was 9 toen hij besloot om zijn haar te laten groeien, 2 jaar en ruim 30 cm later heeft hij het laten knippenquote:
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Dat kind doet dat juist om anderen te helpen, zou niet weten wat daar mis mee is?
Hij is geen anderhalf.
Hihi ik sta op die foto voor die blikken heineken. Die gekke bekke tek show dat is DevilsWhore die het gezicht dat reese witherspoon trok in cruel intentions nadoetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Ik weet niet eens of jij dat bent in je fobo!
Voor hem welquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?Je kan gedachte lezen? Misschien was er wel een geil tsjikkie wat kanker had, en waar hij indruk op wilde maken.
Waarom maken mensen altijd zoveel op uit zo'n klein, klein deeltje van iemand die je van internet kent._!
Een oprecht serieuze actie, maar een joch van 9, 10 danwel 11 heeft geen flauw benul waarom hij nu echt zijn haar laat staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was 9 toen hij besloot om zijn haar te laten groeien, 2 jaar en ruim 30 cm later heeft hij het laten knippen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waarom Huppels zoon dat deed?Je kan gedachte lezen? Misschien was er wel een geil tsjikkie wat kanker had, en waar hij indruk op wilde maken.
Waarom maken mensen altijd zoveel op uit zo'n klein, klein deeltje van iemand die je van internet kent._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |