Zijn er paarden die Geertruide heten dan?!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over mn echte naam
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij wou eens weten hoe dat er nu echt uitzag tussen je benen?
quote:[..]
Hoezo?
* Huppelmuts veegt de thee van dr laptopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn er paarden die Geertruide heten dan?!![]()
Jouw kat is jouw wekker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju me kat is wekker en nu wil hij knuffelen.
Staat hij voor de comp
Lief toch. Mijn hond die dus geen maatje schoothond heeft ligt nu op mn schootquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat hij voor de comp
Ik wil ook een hond.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief toch. Mijn hond die dus geen maatje schoothond heeft ligt nu op mn schoot
Godverdomme, hoe verschrikkelijk vaak wil je dat nog posten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee mn zoon had zn haar laten groeien voor kika en toen zijn haar eraf ging deed ik met hem mee. EN ik ben dus nog steeds supertrots op mn zoon
[..]
Zo'n pwny formaat hond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij staat voor het beeldscherm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee mn zoon had zn haar laten groeien voor kika en toen zijn haar eraf ging deed ik met hem mee. EN ik ben dus nog steeds supertrots op mn zoon
Lijn jezelf aanquote:
Is dat op tv geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Neem een voorbeeld aan het kind.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe verschrikkelijk vaak wil je dat nog posten?Dit is echt al minstens de 5de keer dat ik het hoor
Maar goed dat jij erachter zit dan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat hij voor de comp
Net of zo een joch daar weet van heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, da's wel zwaar respect voor zo'n jochie om daar zo mee om te gaan!
Maar ik luister niet naar mezelf.quote:
PI's lezen, liefste, PI's lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan het kind.
En cool jouw pc/laptop leest alles voor wat er op je scherm staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |