En het kleine stripje in de brievenbus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef AskMe het volgende:
Het 1e verhaal, het laatste verhaal en de achterkant
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En het kleine stripje in de brievenbus.
Donald Duck pocketsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En daarom: Donald Duck Pockets.
die zijn ook wel baas vind ik nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
knabbel, babbel en broer konijn wonen toch gewoon in het bos van duckstad?
Juistem.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Kwork het volgende:
[..]
Donald Duck pocketsLeukere verhalen ook
Alleen Rein Vos en Toon Schildpad zijn acceptabel uit het bos.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die zijn ook wel baas vind ik nog
Die baas heb ik toch al eenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer in de DD gezienquote:
Er heerst dan ook apartheid in Duckstad. Die hondwezens mogen in huizen wonen, de rest van de diersoorten redt zich maar mooi in het bos. Eenden worden getolereerd, omdat anders de naam "Duckstad" nergens op zou slaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Kingside het volgende:
[..]
Alleen Rein Vos en Toon Schildpad zijn acceptabel uit het bos.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die baas heb ik toch al eenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer in de DD gezien
quote:
Da's niet voor niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die baas heb ik toch al eenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer in de DD gezien
Hij woont in een fucking theepot.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Tokkie is ook wel een baas, hoe hij elke keer die mieren disst
Ja, maar in de cartoons op TV haat Donald die eekhoorns, terwijl ze in het blad matties zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef J.Herrer het volgende:
En knabbel en babbel wonen gewoon in Donald's tuin (of soms in het Duckstadpark)
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de warquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, maar in de cartoons op TV haat Donald die eekhoorns, terwijl ze in het blad matties zijn.
Ik ben 12 hoe kan dat?
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de war
Hihi, maar als ze er een keer iets anders neerzetten vind ik dat zo grappig hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Terechte klacht, de Donald Duck is niet consequent. De ene keer staat het pakhuis van Oom Dagobert op een heuvel, de andere keer aan een straat. De ene keer staat Donalds huis bij het pakhuis aan de straat, de andere keer moeten ze de halve stad doorrijden. En dan heb ik het nog niet eens over Willie's lab, buurman Bolderbarsts huis, Loebas die er wel of niet is, Katriens huis, Oma Ducks boerderij, etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de war
Een zondagsblad bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Donald Duck is een zondig blad. Alle hoofdzonden komen er veelvuldig in voor.
Woede: Donald Duck (constant in de clinch met Bolderbast)
Hoogmoed: Guus Geluk (kijkt neer op zijn arme neef)
Afgunst: Donald Duck & Dagobert Duck (is jaloers als Goudglans weer even rijker is)
Gulzigheid: Gijs Gans (hij is de oorzaak van voedseltekort in Afrika)
Onkuisheid: Katrien (Donald, Guus, maak een keuze slet)
Luiheid: Gijs Gans & Guus Geluk (stuk tuig wil niet werken)
Gierigheid: Dagobert Duck (laat zijn neef voor tien cent per uur munten poetsen)
Ik heb heel lang een abonnement gehad en ooit een enorme berg op de rommelmarkt verkocht, mag ik ze nu weer terug? Vond het altijd leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelf helaas nooit abbo gehadMaar wel dikke stapels op rommelmarkt gekocht een xtje
![]()
Donald duck
Sorry ik heb et 2j aar lang gebruikt als wcpapierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang een abonnement gehad en ooit een enorme berg op de rommelmarkt verkocht, mag ik ze nu weer terug? Vond het altijd leuk!
Soms staat er ook weleens UIT en dan blader je 1 pagina door en dan gaat het verhaal toch nog 1 blaadje verderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
......quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Arn0 het volgende:
Hebben jullie die brief van vorige week gelezen? Er had godverdomme iemand in een Donald Duck uit 2009 een brief geplaatst die exact hetzelfde was als eentje uit 1985. Een oplettende lezer was erachter gekomen en Donald bevestigde het. Hij vond het niet netjes. Terecht!
Ja! Gelezen! Wat een schoft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Arn0 het volgende:
Hebben jullie die brief van vorige week gelezen? Er had godverdomme iemand in een Donald Duck uit 2009 een brief geplaatst die exact hetzelfde was als eentje uit 1985. Een oplettende lezer was erachter gekomen en Donald bevestigde het. Hij vond het niet netjes. Terecht!
Terechte klacht, ik heb er de laatste jaren ook veel minder plezier aan beleefd en heb vorig jaar mijn abbonement opgezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Kingside het volgende:
Zoals elke week is het weer een genot om door de befaamde Donald Duck heen te bladeren. Maar nadat ik door het eerste nagenoeg altijd vermakelijke verhaal heen ben komen er altijd een aantal kutverhalen over Tokkie Tor, Rakker, Knabbel en Babbel, Broer Konijn en consorten. Zij vallen echt in het niet bij de heerlijke verhalen van de geniale bewoners van Duckstad als Donald, Dagobert, Guus Geluk, Willie Wortel, Bolderbast en natuurlijk Joop van de snackbar.
Klacht: Non-Duckstadbewoner verhalen in de DD
Klacht2: Katrien is een kuthoer
Je filmpjes falen maar hier heb je een puntquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Rakker, Knabbel & Babbel vind ik echt gewoon kut. Hier lees ik ook altijd over heen.![]()
Daar in tegen vind ik Midas Wolf of Bruin Beer wel weer leuk.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Arn0 het volgende:
Dat was er zeker zo één aan een stripfiguur van: 'wanneer kom je weer in de DD?', met als antwoord: 'guttegut, wat toevallig! Deze week!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Arn0 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Arn0 het volgende:
Donald blijft toch een held hé![]()
[ afbeelding ]
quote:Lief Duckie
Donsbol
Knetter eend
Warrige eend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |