Er heerst dan ook apartheid in Duckstad. Die hondwezens mogen in huizen wonen, de rest van de diersoorten redt zich maar mooi in het bos. Eenden worden getolereerd, omdat anders de naam "Duckstad" nergens op zou slaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Kingside het volgende:
[..]
Alleen Rein Vos en Toon Schildpad zijn acceptabel uit het bos.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die baas heb ik toch al eenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer in de DD gezien
quote:
Da's niet voor niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die baas heb ik toch al eenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer in de DD gezien
Hij woont in een fucking theepot.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Tokkie is ook wel een baas, hoe hij elke keer die mieren disst
Ja, maar in de cartoons op TV haat Donald die eekhoorns, terwijl ze in het blad matties zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef J.Herrer het volgende:
En knabbel en babbel wonen gewoon in Donald's tuin (of soms in het Duckstadpark)
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de warquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, maar in de cartoons op TV haat Donald die eekhoorns, terwijl ze in het blad matties zijn.
Ik ben 12 hoe kan dat?
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de war
Hihi, maar als ze er een keer iets anders neerzetten vind ik dat zo grappig hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd huilend naar bed als ze vergeten zijn het woordje UIT aan het einde neer te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Terechte klacht, de Donald Duck is niet consequent. De ene keer staat het pakhuis van Oom Dagobert op een heuvel, de andere keer aan een straat. De ene keer staat Donalds huis bij het pakhuis aan de straat, de andere keer moeten ze de halve stad doorrijden. En dan heb ik het nog niet eens over Willie's lab, buurman Bolderbarsts huis, Loebas die er wel of niet is, Katriens huis, Oma Ducks boerderij, etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In het blad loopt dat ook door elkaar, in de Amerikaanse verhalen probeert Donald altijd hun boom om te zagen. Ik raak er zo van in de war
Een zondagsblad bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Donald Duck is een zondig blad. Alle hoofdzonden komen er veelvuldig in voor.
Woede: Donald Duck (constant in de clinch met Bolderbast)
Hoogmoed: Guus Geluk (kijkt neer op zijn arme neef)
Afgunst: Donald Duck & Dagobert Duck (is jaloers als Goudglans weer even rijker is)
Gulzigheid: Gijs Gans (hij is de oorzaak van voedseltekort in Afrika)
Onkuisheid: Katrien (Donald, Guus, maak een keuze slet)
Luiheid: Gijs Gans & Guus Geluk (stuk tuig wil niet werken)
Gierigheid: Dagobert Duck (laat zijn neef voor tien cent per uur munten poetsen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |