FOK!forum / General Chat / Goedmakertjes van bedrijven
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 16:27
Gegroet Fok!,

net kreeg ik door mijn brievenbus een pakketje, wat ik niet verwachtte (als in, ik verwachtte geen pakketje). Er zat een zak Chupa Chups in, met een briefje erbij dat ze mijn klacht gewaardeerd hebben.
Ik had namelijk een klacht gestuurd dat er in de zak "Best of" geen 4 cola lollies zaten (4 soorten, 16 lollies), terwijl dat wel het meest logische was. Nu kreeg ik dus een zak lollies gratis en voor niets (beetje moeite). Vond ik wel aardig van Meller

Ook heb ik een keer een zak M&Ms pinda's en Mars Planets gekregen van Mars, omdat we met zijn 2en misselijk waren geworden van die M&Ms .

Iemand anders nog door te klagen gratis dingen gekregen? Sinds de 'crisis' lijken bedrijven het minder te doen, maar zelf merk ik er vrij weinig van (Niet dat ik vaak klaag _)
Esmerallda17dinsdag 2 februari 2010 @ 16:28
Euy handig
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 16:30
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?
Tim21dinsdag 2 februari 2010 @ 16:30
Geacht bedrijf, ik heb een vraagje? -NS Dubbelspoor-
Veel leesplezier
KoekjesTwisterdinsdag 2 februari 2010 @ 16:30
De TS heeft een uitkering.
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 16:31
Kom zeg, al die moeite: klachtenbrief schrijven, en gereutel, alleen om iets gratis te krijgen....
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 16:31
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef OeJ het volgende:
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 16:32
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
Je eet er toch zelf te veel van. Pff...
DuTankdinsdag 2 februari 2010 @ 16:40
Heb je die brieven nog op je PC staan? PM ze dan even, verander ik naam en adres en stuur ik ze ook op, 10x!
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 16:42
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je eet er toch zelf te veel van. Pff...
Ja, 1 handje is inderdaad te veel, anorexiaatje.
Deetchdinsdag 2 februari 2010 @ 16:47
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's

En een keer calve pindakaas omdat ze de smaak hadden veranderd. Dit betrof de pindakaas met nootjes die ineens zoeter was geworden omdat er dan minder vet in zat en hij dus het "Kies bewust" logo kon voeren
Resultaat: Doos met gewone calve pindakaas, mayonaise en dressing en een brief dat de smaak toch echt niet veranderd was.
Resultaat 2: ik eet tegenwoordig nootjespindakaas van de Lidl
Deetchdinsdag 2 februari 2010 @ 16:48
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je eet er toch zelf te veel van. Pff...
Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 16:50
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
Ben jij hier nou aan het beweren dat het de schuld van de producent is als jíj jezelf misselijk eet?
houdjemonddinsdag 2 februari 2010 @ 16:56
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 17:03
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef houdjemond het volgende:
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
Idd, alsof zij niet zouden klagen als zij net een gloednieuwe auto gekocht hebben en zodra je naar buiten rijdt, slaat de motor af en doet hij niets meer
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 17:04
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's
"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 17:06
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef OeJ het volgende:

[..]

"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 17:08
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:06 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 17:13
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 17:18
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
Lolquedinsdag 2 februari 2010 @ 17:47
thijs1994dinsdag 2 februari 2010 @ 18:23
Ik vind het wel grappig wist niet dat dat gebeurde dat bedrijven dat deden maar ik vind best dat bedrijven iets terug mogen doen als ze verkeerd spul leveren.
VeerElidinsdag 2 februari 2010 @ 18:42
Me moeder heeft het een keer gedaan met snicker ijsjes, toen zat er 1 te weinig in

Ik zou het zelf nooit doen, vind het toch wel een beetje sneu eigenlijk om over zoiets kleins te gaan klagen, en daar dus ook best veel moeite voor moet doen. Als het nou meerdere keren voorkomt, oke..Maar 1 keertje, komop
Dropdowndinsdag 2 februari 2010 @ 18:57
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
Lolquedinsdag 2 februari 2010 @ 19:22
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
En je adres zet je d'r ook maar toevallig even bij?
Mikkiedinsdag 2 februari 2010 @ 19:37
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Akkerdjiedinsdag 2 februari 2010 @ 22:24
Ik heb wel eens een niet afgevuld flesje alfabier in een krat zitten, wel gewoon met kroonkurk erop. Ik heb toen een rondleiding voor twee personen gekregen met een uur bierproeven op het eind
OeJdinsdag 2 februari 2010 @ 22:49
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik heb wel eens een niet afgevuld flesje alfabier in een krat zitten, wel gewoon met kroonkurk erop. Ik heb toen een rondleiding voor twee personen gekregen met een uur bierproeven op het eind
Nondeju!
tongytongylickylickydinsdag 2 februari 2010 @ 23:54
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Dus dat......

Topic 1.000.000.000
Dastandinsdag 2 februari 2010 @ 23:57
Hier druppelen de reacties ook binnen.

Ik vind het niet zo verkeerd van TS. JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD?
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 00:02
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Dastan het volgende:
Hier druppelen de reacties ook binnen.

Ik vind het niet zo verkeerd van TS. JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD?
Voor zover ik uit de OP kan begrijpen staat d'r nergens op dat d'r 4 cola lollies in zouden moeten zitten.
TS vond gewoon dat dat wel zo hoorde?

Dus ik vind het zeker wel een zielige actie.
Dastanwoensdag 3 februari 2010 @ 00:03
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:02 schreef Lolque het volgende:

[..]

Voor zover ik uit de OP kan begrijpen staat d'r nergens op dat d'r 4 cola lollies in zouden moeten zitten.
TS vond gewoon dat dat wel zo hoorde?

Dus ik vind het zeker wel een zielige actie.
Had dat lollieverhaal niet goed gelezen. Jezus TS, dat je hierover schrijft. !!!!
Namo_hwoensdag 3 februari 2010 @ 10:38
Een keer 20 treetjes met blikjes Coca Cola, omdat ik een blikje had gekocht waar geen suiker inzat en dus nergens naar smaakte. Even gebeld, moest toen een sample opsturen en ineens stond een week later koerier voor de deur.

En een keer fl.120.- aan VVV bonnen omdat er een stukje glas in de appelmoes zat. (nee, niet zelf in gestopt)
Razor21woensdag 3 februari 2010 @ 10:49
tvpeetje
Twizuwoensdag 3 februari 2010 @ 10:50
Dit topic komt ook ieder halfjaar weer opnieuw voorbij.
ASSpirinewoensdag 3 februari 2010 @ 10:54
Een bitterbal van mora waar een dikke deegbal in zat. Niet goed gemengde ingrediënten. Zag er niet echt lekker uit...Had een mail gestuurd met een foto om Mora attent te maken. Hebben ze als goedmaker een paar kortingsbonnen gestuurd.
Skietwoensdag 3 februari 2010 @ 10:59
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ben jij hier nou aan het beweren dat het de schuld van de producent is als jíj jezelf misselijk eet?

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
Dropdownwoensdag 3 februari 2010 @ 17:37
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
Only in America...

Timur pmt mij net of hij er een item van mag maken, dus ff mijn nr gegeven
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 18:53
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Only in America...

Timur pmt mij net of hij er een item van mag maken, dus ff mijn nr gegeven
En hij is nog trots ook.
OeJwoensdag 3 februari 2010 @ 18:59
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Lolque het volgende:

[..]

En hij is nog trots ook.
Ik hoop dat Timur TS helemaal affikt, tot aan haar veters, maar eigenlijk verwacht ik dat niet, die Timur is - volgens mij hoor, luister hem zelden of nooit - meer het type popi-jopie radio dj waarbij alles leuk, tof, gezellig is (en moet zijn) met "helemaal te gek gave coole prijzen als je nú belt naar..."

Maar Timur, als je dit leest, doe eens gek, kill her!!! Wrijf het erin! Laat haar bloeden. TS is een vrouw, toch?
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 19:22
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's

En een keer calve pindakaas omdat ze de smaak hadden veranderd. Dit betrof de pindakaas met nootjes die ineens zoeter was geworden omdat er dan minder vet in zat en hij dus het "Kies bewust" logo kon voeren
Resultaat: Doos met gewone calve pindakaas, mayonaise en dressing en een brief dat de smaak toch echt niet veranderd was.
Resultaat 2: ik eet tegenwoordig nootjespindakaas van de Lidl
Calvé altijd leuk (maar niet even logisch) in het reageren op klachten.

Calvé pindakaas die qua smaak niet klopte, briefje gestuurd, briefje terug met een hele doos Calvé producten.
Alleen een beetje jammer dat er in die hele doos geen pot pindakaas te vinden was.
Weer een briefje gestuurd dat ik het waardeerde dat ze me allerlei spullen hadden gestuurd die op de THT datum nog in de kast staan en daarvandaan dus uiteindelijk ongeopend in de kliko zouden belanden, maar dat pindakaas het enige Calvé product is dat regelmatig gebruikt wordt.
Uiteindelijk een pakket met 2 potten pindakaas.
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 19:52
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Calvé altijd leuk (maar niet even logisch) in het reageren op klachten.

Calvé pindakaas die qua smaak niet klopte, briefje gestuurd, briefje terug met een hele doos Calvé producten.
Alleen een beetje jammer dat er in die hele doos geen pot pindakaas te vinden was.
Weer een briefje gestuurd dat ik het waardeerde dat ze me allerlei spullen hadden gestuurd die op de THT datum nog in de kast staan en daarvandaan dus uiteindelijk ongeopend in de kliko zouden belanden, maar dat pindakaas het enige Calvé product is dat regelmatig gebruikt wordt.
Uiteindelijk een pakket met 2 potten pindakaas.
Een pot van een euro nog iets, je stuurt een brief en je krijgt een HELE doos met Calvé producten terug, maar onze verzuurde mevrouw wil persé d'r pot pindakaas waar ze zo hard voor heeft moeten werken.
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 19:54
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef Lolque het volgende:
[..]
Een pot van een euro nog iets, je stuurt een brief en je krijgt een HELE doos met Calvé producten terug, maar onze verzuurde mevrouw wil persé d'r pot pindakaas waar ze zo hard voor heeft moeten werken.
Als er een productserie niet goed is dan neem ik aan dat ze dat willen weten, dat ze vervolgens ongevraagd een hele voorraad producten gaan sturen waar ik geen bal aan heb is mijn probleem niet, ik had ook niet gevraagd om een vervangende pot pindakaas
Palladium999.5woensdag 3 februari 2010 @ 19:56
Coca Cola daar krijg je een t shirt bij een klacht. Sturen ze wel een gast bij je langs die 1 uur op je erf in zijn busje naar je fles gaat kijken.
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 19:58
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er een productserie niet goed is dan neem ik aan dat ze dat willen weten, dat ze vervolgens ongevraagd een hele voorraad producten gaan sturen waar ik geen bal aan heb is mijn probleem niet, ik had ook niet gevraagd om een vervangende pot pindakaas
Ik citeer:
quote:
Weer een briefje gestuurd dat ik het waardeerde dat ze me allerlei spullen hadden gestuurd die op de THT datum nog in de kast staan en daarvandaan dus uiteindelijk ongeopend in de kliko zouden belanden, maar dat pindakaas het enige Calvé product is dat regelmatig gebruikt wordt.
Sommige mensen...
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 20:01
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Sommige mensen...
Ja, misschien moet je nog eens lezen wat je geciteerd hebt.....

Waar zeg ik dat ik op welk moment dan ook vroeg om een vervangend product?
Ik heb zelfs mijn waardering uitgesproken voor de toegezonden producten, maar daarbij gelijk gemeld dat ze niet gebruikt worden omdat pindakaas het enige gebruikte Calvé artikel is.
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 20:04
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, misschien moet je nog eens lezen wat je geciteerd hebt.....

Waar zeg ik dat ik op welk moment dan ook vroeg om een vervangend product?
Ik heb zelfs mijn waardering uitgesproken voor de toegezonden producten, maar daarbij gelijk gemeld dat ze niet gebruikt worden omdat pindakaas het enige gebruikte Calvé artikel is.
Wat wou je dan bereiken met die brief?

Het is net neergezet, maar je bedoelt eigenlijk gewoon ''Flikker op met je kneut en stuur me een pot pindakaas, denk je dat ik voor m'n lol een brief zit te schrijven over een slecht product?''
Rniewoensdag 3 februari 2010 @ 20:05
Vriendelijk!
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 20:13
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat wou je dan bereiken met die brief?

Het is net neergezet, maar je bedoelt eigenlijk gewoon ''Flikker op met je kneut en stuur me een pot pindakaas, denk je dat ik voor m'n lol een brief zit te schrijven over een slecht product?''
Ze duidelijk maken dat het vriendelijk van ze is dat ze een hoop rommel en rotzooi sturen, maar dat ze zich die moeite kunnen besparen product A, B, C, D en E te sturen als mensen een klacht hebben over product X.

En ja, die klacht over het slechte product was idd gewoon het melden van het slechte product.
Ik ga er vanuit dat bedrijven het willen weten als er een foute serie tussen zit.
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 20:17
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze duidelijk maken dat het vriendelijk van ze is dat ze een hoop rommel en rotzooi sturen, maar dat ze zich die moeite kunnen besparen product A, B, C, D en E te sturen als mensen een klacht hebben over product X.

En ja, die klacht over het slechte product was idd gewoon het melden van het slechte product.
Ik ga er vanuit dat bedrijven het willen weten als er een foute serie tussen zit.
En je adres achterop was zeker voor het geval dat je de brief onvoldoende gefrankeerd had?

Je uitleg klinkt aanneembaar, maar mensen snappen ook wel dat je gewoon zit te gieren om gratis spul.
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 20:22
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
En je adres achterop was zeker voor het geval dat je de brief onvoldoende gefrankeerd had?

Je uitleg klinkt aanneembaar, maar mensen snappen ook wel dat je gewoon zit te gieren om gratis spul.
Nee, mijn adres staat natuurlijk gewoon in m'n briefhoofd.

Maar vertel eens even, als ik nooit een klacht stuur, en het is in de afgelopen 19 jaar welgeteld 1 keer gebeurd, waarom zou ik dan zitten "gieren" om gratis spul??
Het is immers zo makkelijk, maar ik stuur nooit klachten, op die ene keer na, en dat was simpelweg een terechte klacht.

We zijn niet allemaal van het type wat zoveel mogelijk gratis wil scoren, als ik kijk wat er de afgelopen 19 jaar aan merkproducten doorheen gegaan is in mijn huishouden dan is het sowieso een wonder dat ik het nog maar 1 keer de moeite vond ergens melding van te doen.
Sterker nog: het feit dat ze zo'n doos met rommel en rotzooi stuurden vond ik een dusdanige verspilling dat ik nooit weer geklaagd heb.
Lolquewoensdag 3 februari 2010 @ 20:27
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, mijn adres staat natuurlijk gewoon in m'n briefhoofd.

Maar vertel eens even, als ik nooit een klacht stuur, en het is in de afgelopen 19 jaar welgeteld 1 keer gebeurd, waarom zou ik dan zitten "gieren" om gratis spul??
Het is immers zo makkelijk, maar ik stuur nooit klachten, op die ene keer na, en dat was simpelweg een terechte klacht.

We zijn niet allemaal van het type wat zoveel mogelijk gratis wil scoren, als ik kijk wat er de afgelopen 19 jaar aan merkproducten doorheen gegaan is in mijn huishouden dan is het sowieso een wonder dat ik het nog maar 1 keer de moeite vond ergens melding van te doen.
Sterker nog: het feit dat ze zo'n doos met rommel en rotzooi stuurden vond ik een dusdanige verspilling dat ik nooit weer geklaagd heb.
Fucking saved!
SPOILER
wat moet ik met dit verhaal?
Zoethouttheewoensdag 3 februari 2010 @ 20:38
In shaq heb je soms van die 'houtjes', en ik hoorde dat als zo'n houtje groter is dan een vloeitje dat je hem dan mag opsturen en er een doos gratis shaq voor terugkrijgt
Leandrawoensdag 3 februari 2010 @ 20:44
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Lolque het volgende:
[..]
Fucking saved!
SPOILER
wat moet ik met dit verhaal?
Ach, geeft niet hoor, ik ben zo iemand die anderen er ook op wijst dat ze een kapot rem- of achterlicht hebben, maar misschien kunnen we dat in het kader van "er moet altijd iets achter zitten" zien als een onbewuste hoop dat ik daardoor zoveel goeie karmapuntjes verzamel dat ik zaterdag de lotto win ofzo??

Er zijn gewoon nog mensen die geen hebberigheid als doel hebben als ze een ander ergens op wijzen, en ik ben vast niet de enige.
Dropdownwoensdag 3 februari 2010 @ 23:20
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:59 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik hoop dat Timur TS helemaal affikt, tot aan haar veters, maar eigenlijk verwacht ik dat niet, die Timur is - volgens mij hoor, luister hem zelden of nooit - meer het type popi-jopie radio dj waarbij alles leuk, tof, gezellig is (en moet zijn) met "helemaal te gek gave coole prijzen als je nú belt naar..."

Maar Timur, als je dit leest, doe eens gek, kill her!!! Wrijf het erin! Laat haar bloeden. TS is een vrouw, toch?
Synthesistwoensdag 3 februari 2010 @ 23:24
gratis producten willen is echt zo Nederlands
OeJwoensdag 3 februari 2010 @ 23:24
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:20 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Neem het op, dan horen wij het graag terug op Youtube...
Dropdownwoensdag 3 februari 2010 @ 23:42
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Synthesist het volgende:
gratis producten willen is echt zo Nederlands
AH Laagste actieprijsgarantie
OeJwoensdag 3 februari 2010 @ 23:48
Wanneer kom je op de radio? Kom je hier in ieder geval een verslagje uitbrengen over het gesprek? (Ben benieuwd hoe dat verloopt).
Dropdowndonderdag 4 februari 2010 @ 17:54
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:48 schreef OeJ het volgende:
Wanneer kom je op de radio? Kom je hier in ieder geval een verslagje uitbrengen over het gesprek? (Ben benieuwd hoe dat verloopt).
_
VeerElidonderdag 4 februari 2010 @ 23:23
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:38 schreef Zoethoutthee het volgende:
In shaq heb je soms van die 'houtjes', en ik hoorde dat als zo'n houtje groter is dan een vloeitje dat je hem dan mag opsturen en er een doos gratis shaq voor terugkrijgt
Haha inderdaad, ik hoorde dat ook altijd.
Maar ik hoorde ook wel eens dat ze dat alweer afgeschaft hadden, omdat het te vaak voorkwam ofzo
Maja, wat er van waar is, don't know.
U.N.K.L.E.donderdag 4 februari 2010 @ 23:26
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:03 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Idd, alsof zij niet zouden klagen als zij net een gloednieuwe auto gekocht hebben en zodra je naar buiten rijdt, slaat de motor af en doet hij niets meer
goede vergelijking ja
sjengXdonderdag 4 februari 2010 @ 23:30
ik wil een klacht indienen over croky saté, maar ik kan nergens een emailadres vinden.
einszweiachtungdonderdag 4 februari 2010 @ 23:38
Typische VOC mentaliteit!

Supermarkten kunnen er ook wat van! Dr. Pepper van 34c na 51c bij Ah jumbo is wel nog 33c
wonderervrijdag 5 februari 2010 @ 05:58
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
Dat valt vies tegen. Dicht pakje strooikaas opengemaakt, op pizza gegooid, bleek het beschimmeld te zijn (was nog bijna twee maanden goed volgens de datum op het pakje). Pizza naar de knoppen dus, dat ga je er niet afvissen.

Enige dat we kregen was een excuussmoesbrief ("ja, kan gebeuren dat er lucht bij komt blabla") en een bon voor een zakje strooikaas met een maximumprijs van $3.00 (en die zakjes kosten $3.75).

Pfft.
Dropdownvrijdag 5 februari 2010 @ 14:54
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 05:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen. Dicht pakje strooikaas opengemaakt, op pizza gegooid, bleek het beschimmeld te zijn (was nog bijna twee maanden goed volgens de datum op het pakje). Pizza naar de knoppen dus, dat ga je er niet afvissen.

Enige dat we kregen was een excuussmoesbrief ("ja, kan gebeuren dat er lucht bij komt blabla") en een bon voor een zakje strooikaas met een maximumprijs van $3.00 (en die zakjes kosten $3.75).

Pfft.
Je moet ook een rechtszaak aanspannen, niet een brief schrijven .
Dropdownzondag 7 februari 2010 @ 14:40
Was net op de radio
dralion13zondag 7 februari 2010 @ 16:36
heppie al link
heb het gemist
gifkwalzondag 7 februari 2010 @ 17:20
Niet via een klacht, maar via een compliment heb ik eens gratis dingen gekregen.

Een vriendin en ik studeerden voor langere tijd in het buitenland. We zijn beiden gek op ontbijtkoek en hadden dus ook een voorraadje meegenomen, maar ja, op een gegeven moment is dat op. Voor de grap hebben we toen een mailtje gestuurd naar Peijnenburg over de superieure kwaliteit van hun ontbijtkoeken, en hoe we die nou zo hard mistten. Toen stuurden ze ons een hele doos vol ontbijtkoek! Zeer sympathiek
Dropdownzondag 7 februari 2010 @ 17:27
oops
Dropdownzondag 7 februari 2010 @ 17:27
hoi
Tabloidzondag 7 februari 2010 @ 21:44
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Goed idee.