abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77555778
Gegroet Fok!,

net kreeg ik door mijn brievenbus een pakketje, wat ik niet verwachtte (als in, ik verwachtte geen pakketje). Er zat een zak Chupa Chups in, met een briefje erbij dat ze mijn klacht gewaardeerd hebben.
Ik had namelijk een klacht gestuurd dat er in de zak "Best of" geen 4 cola lollies zaten (4 soorten, 16 lollies), terwijl dat wel het meest logische was. Nu kreeg ik dus een zak lollies gratis en voor niets (beetje moeite). Vond ik wel aardig van Meller

Ook heb ik een keer een zak M&Ms pinda's en Mars Planets gekregen van Mars, omdat we met zijn 2en misselijk waren geworden van die M&Ms .

Iemand anders nog door te klagen gratis dingen gekregen? Sinds de 'crisis' lijken bedrijven het minder te doen, maar zelf merk ik er vrij weinig van (Niet dat ik vaak klaag _)
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_77555829
Euy handig
-
pi_77555886
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?
pi_77555913
De TS heeft een uitkering.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_77555966
Kom zeg, al die moeite: klachtenbrief schrijven, en gereutel, alleen om iets gratis te krijgen....
pi_77555969
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef OeJ het volgende:
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
pi_77556007
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
Je eet er toch zelf te veel van. Pff...
pi_77556342
Heb je die brieven nog op je PC staan? PM ze dan even, verander ik naam en adres en stuur ik ze ook op, 10x!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77556384
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, 1 handje is inderdaad te veel, anorexiaatje.
pi_77556622
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's

En een keer calve pindakaas omdat ze de smaak hadden veranderd. Dit betrof de pindakaas met nootjes die ineens zoeter was geworden omdat er dan minder vet in zat en hij dus het "Kies bewust" logo kon voeren
Resultaat: Doos met gewone calve pindakaas, mayonaise en dressing en een brief dat de smaak toch echt niet veranderd was.
Resultaat 2: ik eet tegenwoordig nootjespindakaas van de Lidl
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77556648
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77556732
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
Ben jij hier nou aan het beweren dat het de schuld van de producent is als jíj jezelf misselijk eet?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:39 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_77556994
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_77557302
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef houdjemond het volgende:
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
Idd, alsof zij niet zouden klagen als zij net een gloednieuwe auto gekocht hebben en zodra je naar buiten rijdt, slaat de motor af en doet hij niets meer
pi_77557314
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's
"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!
pi_77557389
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef OeJ het volgende:

[..]

"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
pi_77557450
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:06 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
pi_77557636
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
pi_77557828
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
pi_77558746
kei lief.
pi_77559975
Ik vind het wel grappig wist niet dat dat gebeurde dat bedrijven dat deden maar ik vind best dat bedrijven iets terug mogen doen als ze verkeerd spul leveren.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:42:25 #23
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77560742
Me moeder heeft het een keer gedaan met snicker ijsjes, toen zat er 1 te weinig in

Ik zou het zelf nooit doen, vind het toch wel een beetje sneu eigenlijk om over zoiets kleins te gaan klagen, en daar dus ook best veel moeite voor moet doen. Als het nou meerdere keren voorkomt, oke..Maar 1 keertje, komop
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_77561371
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
pi_77562504
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
En je adres zet je d'r ook maar toevallig even bij?
kei lief.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:37:03 #26
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77563180
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77572184
Ik heb wel eens een niet afgevuld flesje alfabier in een krat zitten, wel gewoon met kroonkurk erop. Ik heb toen een rondleiding voor twee personen gekregen met een uur bierproeven op het eind
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_77573448
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik heb wel eens een niet afgevuld flesje alfabier in een krat zitten, wel gewoon met kroonkurk erop. Ik heb toen een rondleiding voor twee personen gekregen met een uur bierproeven op het eind
Nondeju!
pi_77576407
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Dus dat......

Topic 1.000.000.000
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77576547
Hier druppelen de reacties ook binnen.

Ik vind het niet zo verkeerd van TS. JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD?
pi_77576706
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Dastan het volgende:
Hier druppelen de reacties ook binnen.

Ik vind het niet zo verkeerd van TS. JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD?
Voor zover ik uit de OP kan begrijpen staat d'r nergens op dat d'r 4 cola lollies in zouden moeten zitten.
TS vond gewoon dat dat wel zo hoorde?

Dus ik vind het zeker wel een zielige actie.
kei lief.
pi_77576738
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:02 schreef Lolque het volgende:

[..]

Voor zover ik uit de OP kan begrijpen staat d'r nergens op dat d'r 4 cola lollies in zouden moeten zitten.
TS vond gewoon dat dat wel zo hoorde?

Dus ik vind het zeker wel een zielige actie.
Had dat lollieverhaal niet goed gelezen. Jezus TS, dat je hierover schrijft. !!!!
pi_77582949
Een keer 20 treetjes met blikjes Coca Cola, omdat ik een blikje had gekocht waar geen suiker inzat en dus nergens naar smaakte. Even gebeld, moest toen een sample opsturen en ineens stond een week later koerier voor de deur.

En een keer fl.120.- aan VVV bonnen omdat er een stukje glas in de appelmoes zat. (nee, niet zelf in gestopt)
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:49:23 #34
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_77583314
tvpeetje
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:50:28 #35
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77583341
Dit topic komt ook ieder halfjaar weer opnieuw voorbij.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_77583475
Een bitterbal van mora waar een dikke deegbal in zat. Niet goed gemengde ingrediënten. Zag er niet echt lekker uit...Had een mail gestuurd met een foto om Mora attent te maken. Hebben ze als goedmaker een paar kortingsbonnen gestuurd.
pi_77583617
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ben jij hier nou aan het beweren dat het de schuld van de producent is als jíj jezelf misselijk eet?

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
pi_77598456
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
Only in America...

Timur pmt mij net of hij er een item van mag maken, dus ff mijn nr gegeven
pi_77600979
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Only in America...

Timur pmt mij net of hij er een item van mag maken, dus ff mijn nr gegeven
En hij is nog trots ook.
kei lief.
pi_77601239
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Lolque het volgende:

[..]

En hij is nog trots ook.
Ik hoop dat Timur TS helemaal affikt, tot aan haar veters, maar eigenlijk verwacht ik dat niet, die Timur is - volgens mij hoor, luister hem zelden of nooit - meer het type popi-jopie radio dj waarbij alles leuk, tof, gezellig is (en moet zijn) met "helemaal te gek gave coole prijzen als je nú belt naar..."

Maar Timur, als je dit leest, doe eens gek, kill her!!! Wrijf het erin! Laat haar bloeden. TS is een vrouw, toch?
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:22:38 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77602084
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:

En een keer calve pindakaas omdat ze de smaak hadden veranderd. Dit betrof de pindakaas met nootjes die ineens zoeter was geworden omdat er dan minder vet in zat en hij dus het "Kies bewust" logo kon voeren
Resultaat: Doos met gewone calve pindakaas, mayonaise en dressing en een brief dat de smaak toch echt niet veranderd was.
Resultaat 2: ik eet tegenwoordig nootjespindakaas van de Lidl
Calvé altijd leuk (maar niet even logisch) in het reageren op klachten.

Calvé pindakaas die qua smaak niet klopte, briefje gestuurd, briefje terug met een hele doos Calvé producten.
Alleen een beetje jammer dat er in die hele doos geen pot pindakaas te vinden was.
Weer een briefje gestuurd dat ik het waardeerde dat ze me allerlei spullen hadden gestuurd die op de THT datum nog in de kast staan en daarvandaan dus uiteindelijk ongeopend in de kliko zouden belanden, maar dat pindakaas het enige Calvé product is dat regelmatig gebruikt wordt.
Uiteindelijk een pakket met 2 potten pindakaas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77603427
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Calvé altijd leuk (maar niet even logisch) in het reageren op klachten.

Calvé pindakaas die qua smaak niet klopte, briefje gestuurd, briefje terug met een hele doos Calvé producten.
Alleen een beetje jammer dat er in die hele doos geen pot pindakaas te vinden was.
Weer een briefje gestuurd dat ik het waardeerde dat ze me allerlei spullen hadden gestuurd die op de THT datum nog in de kast staan en daarvandaan dus uiteindelijk ongeopend in de kliko zouden belanden, maar dat pindakaas het enige Calvé product is dat regelmatig gebruikt wordt.
Uiteindelijk een pakket met 2 potten pindakaas.
Een pot van een euro nog iets, je stuurt een brief en je krijgt een HELE doos met Calvé producten terug, maar onze verzuurde mevrouw wil persé d'r pot pindakaas waar ze zo hard voor heeft moeten werken.
kei lief.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:54:17 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77603527
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef Lolque het volgende:
[..]
Een pot van een euro nog iets, je stuurt een brief en je krijgt een HELE doos met Calvé producten terug, maar onze verzuurde mevrouw wil persé d'r pot pindakaas waar ze zo hard voor heeft moeten werken.
Als er een productserie niet goed is dan neem ik aan dat ze dat willen weten, dat ze vervolgens ongevraagd een hele voorraad producten gaan sturen waar ik geen bal aan heb is mijn probleem niet, ik had ook niet gevraagd om een vervangende pot pindakaas
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77603599
Coca Cola daar krijg je een t shirt bij een klacht. Sturen ze wel een gast bij je langs die 1 uur op je erf in zijn busje naar je fles gaat kijken.
pi_77603722
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er een productserie niet goed is dan neem ik aan dat ze dat willen weten, dat ze vervolgens ongevraagd een hele voorraad producten gaan sturen waar ik geen bal aan heb is mijn probleem niet, ik had ook niet gevraagd om een vervangende pot pindakaas
Ik citeer:
quote:
Sommige mensen...
kei lief.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:01:33 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77603824
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Sommige mensen...
Ja, misschien moet je nog eens lezen wat je geciteerd hebt.....

Waar zeg ik dat ik op welk moment dan ook vroeg om een vervangend product?
Ik heb zelfs mijn waardering uitgesproken voor de toegezonden producten, maar daarbij gelijk gemeld dat ze niet gebruikt worden omdat pindakaas het enige gebruikte Calvé artikel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77603959
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, misschien moet je nog eens lezen wat je geciteerd hebt.....

Waar zeg ik dat ik op welk moment dan ook vroeg om een vervangend product?
Ik heb zelfs mijn waardering uitgesproken voor de toegezonden producten, maar daarbij gelijk gemeld dat ze niet gebruikt worden omdat pindakaas het enige gebruikte Calvé artikel is.
Wat wou je dan bereiken met die brief?

Het is net neergezet, maar je bedoelt eigenlijk gewoon ''Flikker op met je kneut en stuur me een pot pindakaas, denk je dat ik voor m'n lol een brief zit te schrijven over een slecht product?''
kei lief.
pi_77604012
Vriendelijk!
De enige echte.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:13:19 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77604361
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat wou je dan bereiken met die brief?

Het is net neergezet, maar je bedoelt eigenlijk gewoon ''Flikker op met je kneut en stuur me een pot pindakaas, denk je dat ik voor m'n lol een brief zit te schrijven over een slecht product?''
Ze duidelijk maken dat het vriendelijk van ze is dat ze een hoop rommel en rotzooi sturen, maar dat ze zich die moeite kunnen besparen product A, B, C, D en E te sturen als mensen een klacht hebben over product X.

En ja, die klacht over het slechte product was idd gewoon het melden van het slechte product.
Ik ga er vanuit dat bedrijven het willen weten als er een foute serie tussen zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77604564
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze duidelijk maken dat het vriendelijk van ze is dat ze een hoop rommel en rotzooi sturen, maar dat ze zich die moeite kunnen besparen product A, B, C, D en E te sturen als mensen een klacht hebben over product X.

En ja, die klacht over het slechte product was idd gewoon het melden van het slechte product.
Ik ga er vanuit dat bedrijven het willen weten als er een foute serie tussen zit.
En je adres achterop was zeker voor het geval dat je de brief onvoldoende gefrankeerd had?

Je uitleg klinkt aanneembaar, maar mensen snappen ook wel dat je gewoon zit te gieren om gratis spul.
kei lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')