abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77555778
Gegroet Fok!,

net kreeg ik door mijn brievenbus een pakketje, wat ik niet verwachtte (als in, ik verwachtte geen pakketje). Er zat een zak Chupa Chups in, met een briefje erbij dat ze mijn klacht gewaardeerd hebben.
Ik had namelijk een klacht gestuurd dat er in de zak "Best of" geen 4 cola lollies zaten (4 soorten, 16 lollies), terwijl dat wel het meest logische was. Nu kreeg ik dus een zak lollies gratis en voor niets (beetje moeite). Vond ik wel aardig van Meller

Ook heb ik een keer een zak M&Ms pinda's en Mars Planets gekregen van Mars, omdat we met zijn 2en misselijk waren geworden van die M&Ms .

Iemand anders nog door te klagen gratis dingen gekregen? Sinds de 'crisis' lijken bedrijven het minder te doen, maar zelf merk ik er vrij weinig van (Niet dat ik vaak klaag _)
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_77555829
Euy handig
-
pi_77555886
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?
pi_77555913
De TS heeft een uitkering.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_77555966
Kom zeg, al die moeite: klachtenbrief schrijven, en gereutel, alleen om iets gratis te krijgen....
pi_77555969
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef OeJ het volgende:
Hoe treurig! Denk je zo geld te besparen?

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
pi_77556007
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee Ik hoop eerder dat ze mijn klacht serieus nemen zodat ik volgende keer niet misselijk wordt (ookal is het een uitzondering). En die zak lollies kocht ik voor de cola lollies
Je eet er toch zelf te veel van. Pff...
pi_77556342
Heb je die brieven nog op je PC staan? PM ze dan even, verander ik naam en adres en stuur ik ze ook op, 10x!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77556384
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, 1 handje is inderdaad te veel, anorexiaatje.
pi_77556622
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's

En een keer calve pindakaas omdat ze de smaak hadden veranderd. Dit betrof de pindakaas met nootjes die ineens zoeter was geworden omdat er dan minder vet in zat en hij dus het "Kies bewust" logo kon voeren
Resultaat: Doos met gewone calve pindakaas, mayonaise en dressing en een brief dat de smaak toch echt niet veranderd was.
Resultaat 2: ik eet tegenwoordig nootjespindakaas van de Lidl
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77556648
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77556732
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ze verpakken het toch per zak en niet per handje? Als het de bedoeling was dat je maar 1 handje at hadden ze de verpakking wel kleiner gemaakt.
Ben jij hier nou aan het beweren dat het de schuld van de producent is als jíj jezelf misselijk eet?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:39 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_77556994
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_77557302
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef houdjemond het volgende:
TS, laat ze maar lullen hoor, ik doe het ook altijd als ik wat te zeuren vind, krijgen ze een brief, en de gratis dingen zijn gewoon mooi meegenomen, en nou niet zeuren dat ik een uitkering heb of gierig ben, maar als ik voor iets betaal, en het bevalt me niet, mag ik best klagen, punt.
Idd, alsof zij niet zouden klagen als zij net een gloednieuwe auto gekocht hebben en zodra je naar buiten rijdt, slaat de motor af en doet hij niets meer
pi_77557314
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Deetch het volgende:
Een keer met chips dat er geen flippo's inzaten. Resultaat: doos chips met flippo's
"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!
pi_77557389
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef OeJ het volgende:

[..]

"Ja, we hadden het bedrijf een brief geschreven dat er geen flippo's in de verpakking zaten, maar die zaten er stiekem wel in, toen kregen we een doos vol chips, en toen hadden we dubbel flippo's." Echt: !!!!

WAT EEN ONTZETTENDE BURGERTRUT BEN JE DAN GEWORDEN!!

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
pi_77557450
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:06 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Wat jij niet snapt is dat mensen niet om die producten vragen, ze klagen er alleen maar over. Echt niet elk bedrijf stuurt iets bij een klacht. Ik verwacht ook niets bij mijn klacht, alleen hoop ik dat ze er mee aan de slag gaan, in plaats van dat ze hem zo de prullenbak ingooien.
Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
pi_77557636
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, ja, maar ondertussen, met voorbedachte rade...
Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
pi_77557828
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Nee, jij leest het niet goed. Ik wil dat bedrijven mijn klacht zien. Van mijn part sturen ze niets op, maakt mij niet uit, ik ga evengoed klagen. Wat bedrijven wel doen is mij dat sturen als goedmakertje, al hoeft dat van mij niet.
Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
pi_77558746
kei lief.
pi_77559975
Ik vind het wel grappig wist niet dat dat gebeurde dat bedrijven dat deden maar ik vind best dat bedrijven iets terug mogen doen als ze verkeerd spul leveren.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:42:25 #23
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77560742
Me moeder heeft het een keer gedaan met snicker ijsjes, toen zat er 1 te weinig in

Ik zou het zelf nooit doen, vind het toch wel een beetje sneu eigenlijk om over zoiets kleins te gaan klagen, en daar dus ook best veel moeite voor moet doen. Als het nou meerdere keren voorkomt, oke..Maar 1 keertje, komop
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_77561371
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht, kijk, als het om grotere bedragen gaat kan ik me dat allemaal best voorstellen, maar kom op zeg, waar hebben we het over: "Hallo producent, er zat een aangebakken chipje bij..." Dat heeft zoiets kleinzieligs, dat je dat zelf niet ziet.
Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
pi_77562504
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Dan nog stuur ik een mailtje naar die producent om dat te zeggen, zodat ze daar op kan letten. Er zijn mensen die daar op gaan nazi-en namelijk. Daarbij verwacht ik echt geen hele dozen chips ofzo, mij hoeven ze daar niets voor te sturen, stuur het alleen zodat zij daar op kunnen letten.
En je adres zet je d'r ook maar toevallig even bij?
kei lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')