abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:22:03 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77604791
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
En je adres achterop was zeker voor het geval dat je de brief onvoldoende gefrankeerd had?

Je uitleg klinkt aanneembaar, maar mensen snappen ook wel dat je gewoon zit te gieren om gratis spul.
Nee, mijn adres staat natuurlijk gewoon in m'n briefhoofd.

Maar vertel eens even, als ik nooit een klacht stuur, en het is in de afgelopen 19 jaar welgeteld 1 keer gebeurd, waarom zou ik dan zitten "gieren" om gratis spul??
Het is immers zo makkelijk, maar ik stuur nooit klachten, op die ene keer na, en dat was simpelweg een terechte klacht.

We zijn niet allemaal van het type wat zoveel mogelijk gratis wil scoren, als ik kijk wat er de afgelopen 19 jaar aan merkproducten doorheen gegaan is in mijn huishouden dan is het sowieso een wonder dat ik het nog maar 1 keer de moeite vond ergens melding van te doen.
Sterker nog: het feit dat ze zo'n doos met rommel en rotzooi stuurden vond ik een dusdanige verspilling dat ik nooit weer geklaagd heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77605065
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, mijn adres staat natuurlijk gewoon in m'n briefhoofd.

Maar vertel eens even, als ik nooit een klacht stuur, en het is in de afgelopen 19 jaar welgeteld 1 keer gebeurd, waarom zou ik dan zitten "gieren" om gratis spul??
Het is immers zo makkelijk, maar ik stuur nooit klachten, op die ene keer na, en dat was simpelweg een terechte klacht.

We zijn niet allemaal van het type wat zoveel mogelijk gratis wil scoren, als ik kijk wat er de afgelopen 19 jaar aan merkproducten doorheen gegaan is in mijn huishouden dan is het sowieso een wonder dat ik het nog maar 1 keer de moeite vond ergens melding van te doen.
Sterker nog: het feit dat ze zo'n doos met rommel en rotzooi stuurden vond ik een dusdanige verspilling dat ik nooit weer geklaagd heb.
Fucking saved!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kei lief.
pi_77605533
In shaq heb je soms van die 'houtjes', en ik hoorde dat als zo'n houtje groter is dan een vloeitje dat je hem dan mag opsturen en er een doos gratis shaq voor terugkrijgt
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:44:49 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77605841
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Lolque het volgende:
[..]
Fucking saved!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, geeft niet hoor, ik ben zo iemand die anderen er ook op wijst dat ze een kapot rem- of achterlicht hebben, maar misschien kunnen we dat in het kader van "er moet altijd iets achter zitten" zien als een onbewuste hoop dat ik daardoor zoveel goeie karmapuntjes verzamel dat ik zaterdag de lotto win ofzo??

Er zijn gewoon nog mensen die geen hebberigheid als doel hebben als ze een ander ergens op wijzen, en ik ben vast niet de enige.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77613152
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:59 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik hoop dat Timur TS helemaal affikt, tot aan haar veters, maar eigenlijk verwacht ik dat niet, die Timur is - volgens mij hoor, luister hem zelden of nooit - meer het type popi-jopie radio dj waarbij alles leuk, tof, gezellig is (en moet zijn) met "helemaal te gek gave coole prijzen als je nú belt naar..."

Maar Timur, als je dit leest, doe eens gek, kill her!!! Wrijf het erin! Laat haar bloeden. TS is een vrouw, toch?
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_77613292
gratis producten willen is echt zo Nederlands
pi_77613295
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:20 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Neem het op, dan horen wij het graag terug op Youtube...
pi_77614015
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Synthesist het volgende:
gratis producten willen is echt zo Nederlands
AH Laagste actieprijsgarantie
pi_77614264
Wanneer kom je op de radio? Kom je hier in ieder geval een verslagje uitbrengen over het gesprek? (Ben benieuwd hoe dat verloopt).
pi_77636652
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:48 schreef OeJ het volgende:
Wanneer kom je op de radio? Kom je hier in ieder geval een verslagje uitbrengen over het gesprek? (Ben benieuwd hoe dat verloopt).
_
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:23:01 #61
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77651516
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:38 schreef Zoethoutthee het volgende:
In shaq heb je soms van die 'houtjes', en ik hoorde dat als zo'n houtje groter is dan een vloeitje dat je hem dan mag opsturen en er een doos gratis shaq voor terugkrijgt
Haha inderdaad, ik hoorde dat ook altijd.
Maar ik hoorde ook wel eens dat ze dat alweer afgeschaft hadden, omdat het te vaak voorkwam ofzo
Maja, wat er van waar is, don't know.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:26:40 #62
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_77651678
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:03 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Idd, alsof zij niet zouden klagen als zij net een gloednieuwe auto gekocht hebben en zodra je naar buiten rijdt, slaat de motor af en doet hij niets meer
goede vergelijking ja
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_77651800
ik wil een klacht indienen over croky saté, maar ik kan nergens een emailadres vinden.
pi_77652176
Typische VOC mentaliteit!

Supermarkten kunnen er ook wat van! Dr. Pepper van 34c na 51c bij Ah jumbo is wel nog 33c
GGGG
  vrijdag 5 februari 2010 @ 05:58:20 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77657114
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is dat we in NL zijn, in Amerika had TS 3 miljoen Dollar gevangen
Dat valt vies tegen. Dicht pakje strooikaas opengemaakt, op pizza gegooid, bleek het beschimmeld te zijn (was nog bijna twee maanden goed volgens de datum op het pakje). Pizza naar de knoppen dus, dat ga je er niet afvissen.

Enige dat we kregen was een excuussmoesbrief ("ja, kan gebeuren dat er lucht bij komt blabla") en een bon voor een zakje strooikaas met een maximumprijs van $3.00 (en die zakjes kosten $3.75).

Pfft.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77670284
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 05:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen. Dicht pakje strooikaas opengemaakt, op pizza gegooid, bleek het beschimmeld te zijn (was nog bijna twee maanden goed volgens de datum op het pakje). Pizza naar de knoppen dus, dat ga je er niet afvissen.

Enige dat we kregen was een excuussmoesbrief ("ja, kan gebeuren dat er lucht bij komt blabla") en een bon voor een zakje strooikaas met een maximumprijs van $3.00 (en die zakjes kosten $3.75).

Pfft.
Je moet ook een rechtszaak aanspannen, niet een brief schrijven .
pi_77729745
Was net op de radio
pi_77733023
heppie al link
heb het gemist
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_77734666
Niet via een klacht, maar via een compliment heb ik eens gratis dingen gekregen.

Een vriendin en ik studeerden voor langere tijd in het buitenland. We zijn beiden gek op ontbijtkoek en hadden dus ook een voorraadje meegenomen, maar ja, op een gegeven moment is dat op. Voor de grap hebben we toen een mailtje gestuurd naar Peijnenburg over de superieure kwaliteit van hun ontbijtkoeken, en hoe we die nou zo hard mistten. Toen stuurden ze ons een hele doos vol ontbijtkoek! Zeer sympathiek
pi_77734908
oops
pi_77734917
hoi
pi_77745764
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, nu krijgen we zeer zo'n topic waarin mensen trots zijn dat ze klachten verzinnen en daarmee gratis producten krijgen.
Goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')