1 topic mee gedaan en nog op 4.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
KICK!
omdat dit toch een beetje mijn kindje is en vanwege verplichtingen elders niet getuige was van de teloorgang van de puntentelling () ploeter ik op mijn vrije zaterdag maar door het vorige topic heen, en kom ik op de volgende eindstand van het vorige topique:
13 thesystem
10 Andyy
7 Hoogvlieger
6 SHERMAN
6 ocf81
6 nobu
6 jeroen25
4 ErwinRommel
4 demspec
4 Feitosa
4 ikke043
4 Ach Ja
3 Rave_NL![]()
3 Sp3c
3 Remco026
3 Deathwings
3 91vos![]()
3 TheSpaceman
2 darkdepth
2 elilim
2 Erasmo
2 Its-Jojo-4you
2 Raptor-x
2 vortix
1 bleiblei
1 Bob-b
1 fathank
1 halvor
1 heatseeker
1 lightning_NL
1 LasTeR
1 Pumatje
1 viezerdt![]()
1 Karrs
Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst
Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst
Punten behaald en nieuw in het spel
-5 punten geen nieuw Topic geopend
-5 punten punten niet bijgewerkt in vorige topic
Beschermheilige en opperscheidsrechter
en dan komen we nu op de volgende tussenstand voor #005:
ErwinRommel: 2
Cobra4: 2
Karrs: 1
Andyy: 4
Tommyknocker01: 1
thesystem: 1
YAROON: 1
jeroen25: 1
Catch_me: 1
Pumatje: 2
thespaceman: 2
Remco026: 1
Vanaf nu werp ik mij op als beschermheer van deze quiz, met dictatorische trekjes, en zal mij voortaan bezig houden met de puntentelling bij het totaal voegen bij de creatie van een nieuwe omdat de vorige vol was...
Hebben?
let's go!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef thesystem het volgende:
Euhm, lijkt me een Armor Piercing patroon?
.338 Lapua ofzo?
Zou het niet wete
50 cal API (Armor Piercing Incendiary) Oftewel, 12.7 MM Pantserdoorborend en Brandstichtend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Kaliber, type en waarvoor het dient.
correct en tevens juist, niets aan toe te voegen..quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
50 cal API (Armor Piercing Incendiary) Oftewel, 12.7 MM Pantserdoorborend en Brandstichtend.
Correctquote:
Ok, ben benieuwd wat je gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:00 schreef Rave_NL het volgende:
2 jaar geleden nog in aanraking gekomen met Denen, en wist dat het iets met fläcke was
ben nu op weg naar huis. Zal zo wel wat posten..
ik geloof dat ze ze hadden 'geleend' van de yanken, but correct me if i'm wrong...quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Andyy het volgende:
Van HK, ik geloof dat "we" er 19 hadden gekocht voor operaties in Afghanistan
Het gros van de granaatwerpers wel ja, maar ik kan alleen vinden dat de SOCOM ze gebruiken, dus ik hou mijn mond er verder overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |