Klu of KL?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
De Nike? De Patriot bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
Ah, ik dacht al dat we nog wat oude sytemen in een vergeten MOB complex hadden liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:27 schreef Catch_me het volgende:
Nee ze hebben nog van die oude units daar staan op het terrein. Ben zelf werkzaam als TCO in opleiding de Patriot
Yep een Davy CRocket met Nucleaire lading.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:04 schreef Pumatje het volgende:
Dat is de Davy Crocket
niet meer in gebruik genomen omdat troepen die het wapen afvuurde zelf de lul waren.
edit : Ja, het type lading.. wat wil je daar nu mee? Internetopzoeken stimuleren? Dat weet echt niemand uit zijn hoofd.. weet dat het een low yield ding was en instelbaar vanaf 10 megaton tot 200 nog iets
K, maar verder kom ik niet... kortom ik zou het zo niet weten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Pumatje het volgende:
zoiets inderdaad achja.. toch best warm toevallig
Correct, ik gokte er een beetje op dat het antwoord "Blackhawk" zou worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef Andyy het volgende:
Sea hawk?
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:45 schreef Andyy het volgende:
Achterwiel zit dichter bij de romp
-achterwielquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef Remco026 het volgende:
Zit er een uiterlijk verschil tussen de twee, behalve misschien de paint job?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
-achterwiel
-sensorspul op de romp
-zijschuifdeuren
-ophangpunten voor wapens/brandstof
nee, grotere schuifdeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de Blackhawk heeft klapdeuren ofzo?
Hoe specifiek wil je hem hebben? Het is een AH-1 Super Cobra maar welke revisie het is zou ik zo uit mijn hoofd niet weten. AH-1W?quote:
U riep?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:33 schreef Andyy het volgende:
super cobra is 'm niet.
Zoiets dacht ik al, met die sensors. Maar geen idee welke het precies is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:33 schreef Andyy het volgende:
super cobra is 'm niet.
De sensors aan de voorkant laten zien welke versie het is
Ik denk ook dat het de AH-1Z isquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:58 schreef Tommyknocker01 het volgende:
Is het de AH-1Z vanwege de 4 rotorbladen?
AH-1W SuperCobra?quote:
Nou, gewoon "loper" Net zoals wij de betonschaar betitelen als "sleutel algemene dienst" Elke deur gaat open.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:52 schreef Pumatje het volgende:
wat houd masterkey nu eigelijk in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sierra-square, Delta-square.....Same Shit Different Day
De rode loperquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, gewoon "loper" Net zoals wij de betonschaar betitelen als "sleutel algemene dienst" Elke deur gaat open.
Haha, heel goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij zat die shotgun ook in Rainbow six vegas 2
kloptquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Remco026 het volgende:
Ik zeg dat dat een Python 5 is
Deze is het.quote:
Nee, helemaal niet waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Karrs het volgende:
Het is ook gewoon een T-80 maar dan de Chinese.
Net als de Diemaco, dat is ook gewoon een M-16 maar dan de Canadese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sierra-square, Delta-square.....Same Shit Different Day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |