quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:37 schreef HostiMeister het volgende:
Murphy's zijn dan ook wel extreem baas.
Duh.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:37 schreef HostiMeister het volgende:
Murphy's zijn dan ook wel extreem baas.
prima, ben ff mijn voor-het-slapen-gaan-peuk aan het doen en een beetje aan het zinloos klikken en hoi zeggenquote:
Lucy ook..quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:03 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Luctor en Houniet!
Bootmansquote:
quote:
hoe is het met je apneu dinges?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het slapen ging wel goed. Het wakker worden deed alleen pijn
Buttplug er gisteravond vergeten uit te halen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het slapen ging wel goed. Het wakker worden deed alleen pijn
quote:
Nou, afgelopen woensdag een snurktest gedaan en morgen krijg ik daar de uitslag van. Ik had doorgegeven dat ik dat OSAS-apparaat alvast wilde bestellen maar het lijkt niet overgekomen te zijn ofzo. Morgen maar weer even aangeven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe is het met je apneu dinges?
* Bootje84 voelt..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Buttplug er gisteravond vergeten uit te halen?
hmm ok.. Ik ben wel benieuwd hoe dat allemaal loopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, afgelopen woensdag een snurktest gedaan en morgen krijg ik daar de uitslag van. Ik had doorgegeven dat ik dat OSAS-apparaat alvast wilde bestellen maar het lijkt niet overgekomen te zijn ofzo. Morgen maar weer even aangeven.
Samo. De resultaten die ik morgen hoor, zullen ook bepalen of een operatie haalbaar is. Dát er geopereerd kan worden is bijna wel een feit, alleen de slagingskans is wel van belang. Sowieso laat ik me nog niet opereren voordat ik afgestudeerd ben..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. Ik ben wel benieuwd hoe dat allemaal loopt.
Half verlamd? WTF?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
spannend.. opereren met een te lage slagingskans lijkt me inderdaad niet echt slim.
Zo zou ik eigenlijk ook ooit eens aan mijn rug geopereerd moeten worden, maar mijn zus heeft dat lang geleden laten doen en die is nu half verlamd. Natuurlijk zijn de technieken allemaal beter geworden, maar toch durf ik het niet aan.
nou ja verlamd.. het is zo dat ze bepaalde bewegingen niet kan maken omdat er enkele zenuwen klem zitten. Het is dus niet officieel verlamd, maar als ze die bepaalde bewegingen maakt, doet het ontzettend veel pijn.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja verlamd.. het is zo dat ze bepaalde bewegingen niet kan maken omdat er enkele zenuwen klem zitten. Het is dus niet officieel verlamd, maar als ze die bepaalde bewegingen maakt, doet het ontzettend veel pijn.
Dus datquote:
quote:
Niet in UVTquote:
Verplaats hem danquote:
Ik twijfelde tussen ONZ en GCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |