Dat is echt balen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Buh
Presentatie ging maar matigBeamer was stuk, dus ik stond eerst 5 minuten niks te doen, maar toen was ik nog helemaal chill, maar toen moest ik beginnen en werd ik kei zenuwachtig
Ik wist mn verhaal nog wel enzo, maar ik kreeg van die klapperende kaken
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Buh
Presentatie ging maar matigBeamer was stuk, dus ik stond eerst 5 minuten niks te doen, maar toen was ik nog helemaal chill, maar toen moest ik beginnen en werd ik kei zenuwachtig
-edit- Hoewel de Big Boss best wel tevreden was
Mja ach, dat ding was net het uur ervoor stuk gegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is echt balen!Wat een kneuzen dat de beamer het niet deed
Truequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daar gaat het om!
Achteraf lijk je het meestal heus nog niet altijd zo slecht te hebben gedaan als je aanvankelijk dacht
Altijd spannendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja ach, dat ding was net het uur ervoor stuk gegaanEn de andere beamer was uitgeleend, dus ik was de grafieken al bijna op het bord aan het tekenen
Maar gelukkig was er nog een mini-beamer over
[..]
TrueMaar ik haat dat klapperkaken
Zal wel komen omdat het pas mn eerste echte presentatie in het Engels is
Hoiquote:
quote:
Dat dus en presenteren is echt een kwestie van oefenen, oefenen en nog een oefenen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daar gaat het om!
Achteraf lijk je het meestal heus nog niet altijd zo slecht te hebben gedaan als je aanvankelijk dacht
slechte voorbereiding zouden mijn docenten zeggen. Je kan het niet afschuiven aan een kapotte beamer enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Buh
-edit- Hoewel de Big Boss best wel tevreden was
Herkenbaar.. Expect the unexpected....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
slechte voorbereiding zouden mijn docenten zeggen. Je kan het niet afschuiven aan een kapotte beamer enzo
True, maar ik heb dat ding 4 keer doorgesproken, dus aan mn voorbereiding heeft het niet gelegenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
slechte voorbereiding zouden mijn docenten zeggen. Je kan het niet afschuiven aan een kapotte beamer enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
Het is best lekker glibber glibber buiten
Ja, hier ook. Allemaal van die natte kleddertroep.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Puala het volgende:
Het is best lekker glibber glibber buiten
Je powerpoint moet ook een hulpmiddel zijn.. maar kapotte beamers voor een presentatie..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Expect the unexpected....
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dat was geen probleem gelukkig
daarom had ik op mijn belangrijkste presentaties ook altijd een geprinte versie van mijn presentatie voor elk persoon dat er bij zou zitten om te beroordelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je powerpoint moet ook een hulpmiddel zijn.. maar kapotte beamers voor een presentatie..
Scherpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom had ik op mijn belangrijkste presentaties ook altijd een geprinte versie van mijn presentatie voor elk persoon dat er bij zou zitten om te beroordelen
Succes manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef Houniet het volgende:
PVA voor een groot gedeelte af, zo maar eens de trein pakken (lees 1515 Zwolle). Daarna door naar het werk tot 2200.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |