Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef YPPY het volgende:
Kaartjes sturen vind ik leuk! Daar word ik zelf ook gewoon blij van.Maar het is totaal niet zo dat ik dat dan terug verwacht ofzo, ik ben gewoon een beetje overdreven in dat soort dingen.
![]()
![]()
Zo heb ik een vriendin die zelden iets van zich laat horen als het bij haar slecht gaat, juist dan stuur ik weer eens wat of een maitje ofzo. En dan hoor ik een tijd niks en als het dan beter gaat belt of mailt ze weer. Ik weet dat ze zo is, maar dat maakt niet dat ik het vervelend vind of zo. Ik weet dat ze het wel leuk vind om iets te krijgen.
Jij je zin...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Niettus
Ik ben toch normaal
Wie gaat dit aan mijn zusje uitleggen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jij je zin...
je bent een stomme trut!
Maar jij bent dus serieus wél heel attent! Echt in alles wat ik van je ziequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.![]()
quote:
Ik geloof er maar weinig van, om de een of andere reden. Klinkt broodje-aap-achtig.quote:
Het was me ook al opgevallen. Net als dat alle berichten die van Djeez afkomstig zijn van dit puberale freak-nieuws bevatten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik geloof er maar weinig van, om de een of andere reden. Klinkt broodje-aap-achtig.
Is het iemand wel eens opgevallen dat in bijna alle nieuwsberichten van Djeez in de eerste alinea het woord "namelijk" voorkomt? pet peeves enzo, ik erger me er kapot aan maar ik schiet er weinig mee op he?![]()
euh ja, leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Heeej buuf, kom je straks wel baby-kijken hier?
Zeker welquote:
Moet je doen joh! Heb ik ook ooit eens gedaan. Moet de stront er nu nog van ruimenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef m@x het volgende:
Kaartjes krijgen vind ik leuk. Kaartjes sturen ook maar ik weet nooit wat ik er op moet zetten. 'Groetjes' vind ik dan weer een beetje karig.
En mijn zusje dit topic laten lezen... NO WAY!
valt wel meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker welHartelijk welkom
Alleen buuf woont dichtbijEn voor mijn gevoel woont het grootste gedeelte van FOK in zuid-limburg oid
het is minstens 6 uur naar Denemarken vanaf hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef pinquit het volgende:
[..]
valt wel meevoor mijn gevoel wonen jullie allemaal in denemarken
![]()
ik ga es kijken hoelang het rijden is
Heel gek, van hier naar daar is korter dan van daar naar hier.quote:
Echt niet..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen buuf woont dichtbijEn voor mijn gevoel woont het grootste gedeelte van FOK in zuid-limburg oid
Waaha, das nog een eind!quote:
Zonder dit topic valt er hier al genoeg stront te ruimenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet je doen joh! Heb ik ook ooit eens gedaan. Moet de stront er nu nog van ruimen
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaha, das nog een eind!
Over 'geplande rust' gesproken...
Ik heb dus rust als hummel slaapt. Nu dus.
En nu slaaptie nietHij tettert BIJBIJBIJ (klap eens in je handjes...) in de babyfoon en WRAAAAH! en PAPAAAAA! en dat soort dingen.
En dan denk ik niet 'arm jongetje, nou slaaptie niet, nou issie straks de hele middag moe en verdrietigwat vervelend voor hem '
Nee ik denk: kind, ga slapenik wil nu even niks aan m'n hoofd! En zéker niet als je daarna ook nog de hele middag gaat schreeuwen omdat je moe bent
![]()
Dat zijn de momenten dat ik denk: Ik geloof niet dat ik erg geschikt ben als mama
ohnee, 2 uur en 9 minuten als ik de goede weg neemquote:
Idemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:04 schreef Vicky het volgende:
Free, zo herkenbaar!! Ik vind soms mijn eigen kinderen echt even niet leuk
Is er boven de rivieren ook nog een stuk Nederland??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is minstens 6 uur naar Denemarken vanaf hier
Iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Het was me ook al opgevallen. Net als dat alle berichten die van Djeez afkomstig zijn van dit puberale freak-nieuws bevatten.
Zijn er rivieren in Nederland??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is er boven de rivieren ook nog een stuk Nederland??
De AA en de EEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zijn er rivieren in Nederland??
Ik misschien nog wel... ik was haar SecretSanta.. ik ga even zoeken....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Heeft iemand hier het adres van Tazz en Lenaatje??
ik zou een lodger naar haar opsturen maar er ging iets fout met mn pm-box en nu zijn er wat berichtjes verwijdertwaaronder haar adres. ( heb al gepmd maar ze is er niet denk ik)
Wat liefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef Jore het volgende:
Moet ik even komen oppassen freecell? Neem ik mijn eigen kind mee, kan jij even slapen.
Idem. En ik moet zo boodschappen doen en de kinderen uit school halen. Vervolgens mag ik met de kinderen naar een verjaardag...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
Pfff ventje...
Mij eerst van 1:00 tot 3:30 wakker houden vannacht, waardoor ik tegen een deur loop, waardoor ik al de hele dag koppijn heb. En dan om 12:00 's middags in je ogen wrijven en dan nu liggen te schelden en mopperen in bed
En als ik hem nu ga toestoppen wordt hij woest. Als ik hem eruit haal is het even opgelost en zit ik de rest van de middag met een verschrikkelijk kind en ik heb nu heel veel zin om mijn hoofd op tafel te laten vallen en heel hard te huilen.
Daar ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh nee, da's niet leuk. Nog even laten liggen? onder het motto, slaapt niet rust toch? Misschien valt ie alsnog in slaap....
Ik heb heel wat middagen met mijn nu middelste in de houdgreep en bob de bouwer aan tukjes liggen doen. ik was zó moe en hij sliep al lang niet meer 's middags. Is dat een idee? of gaat ie dan op ontdekkingsreis?
tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef Jore het volgende:
Ik floepte het er ook zomaar uit, ik heb het wel vaker gedacht trouwens. Als het een keer wél nodig of wenselijk is, op één of andere manier, hoor ik dat graag.
Het is ook alleen slaapgebrek inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef YPPY het volgende:
freecell, kun je inderdaad niet even alleen zijn en echt rust krijgen? Heb je wel nodig geloof ik.
Ik had hem nog... Huup je hebt een pm. Nu niet weggooien hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik misschien nog wel... ik was haar SecretSanta.. ik ga even zoeken....
superbedankt!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had hem nog... Huup je hebt een pm. Nu niet weggooien hè?![]()
Innepin, hoe is het met jouw werk en -plannen? Vroeg ik me laatst af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik geloof er maar weinig van, om de een of andere reden. Klinkt broodje-aap-achtig.
Is het iemand wel eens opgevallen dat in bijna alle nieuwsberichten van Djeez in de eerste alinea het woord "namelijk" voorkomt? pet peeves enzo, ik erger me er kapot aan maar ik schiet er weinig mee op he?![]()
Je kunt aan de kop van een bericht ook precies zien of het een bericht van Djeez isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef innepin het volgende:
Niet doen, je hebt al een builquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
Pfff ventje...
Mij eerst van 1:00 tot 3:30 wakker houden vannacht, waardoor ik tegen een deur loop, waardoor ik al de hele dag koppijn heb. En dan om 12:00 's middags in je ogen wrijven en dan nu liggen te schelden en mopperen in bed
En als ik hem nu ga toestoppen wordt hij woest. Als ik hem eruit haal is het even opgelost en zit ik de rest van de middag met een verschrikkelijk kind en ik heb nu heel veel zin om mijn hoofd op tafel te laten vallen en heel hard te huilen.
en nog een keer.. op mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
achgos, elin is voor t eerst ziek.. geen koorts maar ze gaf net over en vanmorgen ook al.. arm schaapje
Het heerst KD, Thomas heeft het zaterdag gehad en ik gisteren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
achgos, elin is voor t eerst ziek.. geen koorts maar ze gaf net over en vanmorgen ook al.. arm schaapje
Oh ik doe het wel, ook als ik alleen ben met Jen... Ik vind het ook gewoon zo leuk om te doen. Het is supersnel klaar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:20 schreef huuphuup het volgende:
ik ben te lam om voor mezelf alleen 3 pannenkoeken te bakkendus dan maar die kantenklare. Ze zijn best redelijk te eten
Hier: gebakken halve krieltjes met schil, wortels en een gehaktbal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef huuphuup het volgende:
oh en om dr maar eens een gouwe ouwe in te gooien...
wat eten we vanavond?
hier kant-en-klare appel met kaneelpannenkoeken van de AH
Beterschap voor Elin!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:
nou heeft ze alweer 2x overgegeven.. daar heb je echt een dagtaak aanbadderen, omkleden schoonmaken..x veel..en wassen draaien
zo kan ik iig gelijk mn nieuwe kleren allemaal aan
ik was er om half 5 uit..en nu die spuugmarathon.. :whatever:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef moussy het volgende:
Ja hoi, ik ben moe
En ik wil geen kots, want ik ben moe.. Had ik al gezegd dat ik moe ben?
Beterschap iig!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier zijn we geloof ik even uitgekotst! Oudste bleef vanmorgen nog heel zielig thuis maar stond om 9 uur al te boogie-woogie-en in de woonkamerDie kon meteen lekker ff douchen en de kleren aan en vanmiddag alsnog naar school
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier zijn we geloof ik even uitgekotst! Oudste bleef vanmorgen nog heel zielig thuis maar stond om 9 uur al te boogie-woogie-en in de woonkamerDie kon meteen lekker ff douchen en de kleren aan en vanmiddag alsnog naar school
Heuj! D'r is niks mis met Zuid-Limburg!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef huuphuup het volgende:
whehe TFen dan denken dat als je 's morgens gewonnen hebt dat je de hele dag niet hoeft ofzo
![]()
Ook beterschap voor Amber.![]()
Wie ís dat trouwens?! die presentatrice van Zeppelin ofzo. Wat een figuur zegbrr
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Kleurdoos het volgende:
huup, niet over beginnen :x
Als je dr ziet krijg je neigingen haar hoofd tegen het scherm aan te rammen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef moussy het volgende:
Heb ik dat mens gemist? Cas zit Olivia te kijken.
Nee dat is een anderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef moussy het volgende:
Is dat diezelfde truthola als van de sprookjesboom?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef moussy het volgende:
Bezigheidstherapie: geef je kind een appel en een gratis kindermesje van blue band, hij is al dik 20 min bezig dat ding te schillen
Is het mesje zo slecht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef moussy het volgende:
Bezigheidstherapie: geef je kind een appel en een gratis kindermesje van blue band, hij is al dik 20 min bezig dat ding te schillen
Jeej!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Hummel bij mij in bed werkte eerst niet, maar toen ik eenmaal door had dat lepeltjelepeltje ook een goede houdgreep is sliepen we zo.
En anderhalf uur later was ik eerst wakker en toen hij pas
En áls ze dan slapen, dan slapen ze ook meteen langer dan handigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:07 schreef Grijs het volgende:
Gelukkig nog even kunnen slapen, mijn man haalt de kinderen uit school, kunnen we zo naar de verjaardag toe (als Marlien tenminste ook nog wakker wil worden).
Werk is stom, maar ik heb tenminste werk. Ik struin nog altijd alle vacaturesites af, maar er zit niks geschikts tussen, en ondertussen ben ik (erg langzaaaaaam) met m'n scriptie bezig. Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Innepin, hoe is het met jouw werk en -plannen? Vroeg ik me laatst af.
Oh, stom dat het stom is, je werk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Werk is stom, maar ik heb tenminste werk. Ik struin nog altijd alle vacaturesites af, maar er zit niks geschikts tussen, en ondertussen ben ik (erg langzaaaaaam) met m'n scriptie bezig. Lief dat je het vraagt!
ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Luchtbel het volgende:
Nou echt, als ik alles hier lees en kijk naar ons zelf. Ik ben echt en dit is een uitdrukking die ik nooit gebruik maar die nu alles zegt dankbaar dat ik de vrienden heb die ik heb en de mensen om me heen die mij nu -die ik goed en soms minder goed ken- ontzettend steunen. Echt waar.
En heb jij mijn pm nog gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
LuchtbelSlaap je nog niet?
![]()
Mefke, had je mijn pm nog gezien?
Als je goed hard botst wel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef freecell het volgende:
En ik kan nu veilig stellen dat mijn koppijn van de deurpost komt en niet van vermoeidheid, hij zit er nog steeds en hoe actiever ik ben, hoe erger hij wordt.
kan dat nog kwaad? Een dag flink koppijn hebben van een bots-actie?
Wat leuk dat je ouders hebben opgepast. Doen ze dat elke week eigenlijk? Het is nog best een stukje rijden voor ze of niet? En heerlijk dat er voor je gekookt wordt. Heel af en toe kookt mn moeder vrijdags voor ons. Dinsdags is geen optie omdat Twan dan altijd weer terugkomt van zn vader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet wat we eten, mijn ouders hebben opgepast vandaag en mijn paps doet dan boodschappen en kookt
nog 5 minuutjes en dan naar huis
doet eens linkje naar fundaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Estrys het volgende:
Rustig aan jij Freecell
De verkoopbrochure is binnen om te beoordelen. De foto's zijn moooooiIk zou het zo zelf kopen
![]()
Alleen in de tekst van Funda staat dan 'uitstekend onderhouden en bewoond' Uitstekend bewoond?
Nou nee. Ik kan alleen maar aan Jolie denkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
LuchtbelSlaap je nog niet?
![]()
Mefke, had je mijn pm nog gezien?
de beste vriend van de buurman heet ook foppequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
hahahhaa Foppe de haanbriljant
hahaha
maar wel keizielig natuurlijk, fijn dat ie nog leeft
Klinkt wel lekker in ieder geval!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben wel heul benieuwd naar die muts van z@ppelin nu, dus: Fotoo?!
Wij eten vanavond zelfgemaakte pizza met zoveel mogelijk lightproducten; linera kipfilet, rode paprika, een handje mais, tomatensaus, een paar toefjes barbecuesaus en 30+ kaaskruimels. Hoop dat het te eten is haha. We hadden eigenlijk een weekplanning, maar vriendlief is zo'n engel én supergek op pizza dat ik besloten heb 'm te verwennen met een zelfgemaakt exemplaar (issie altijd dol op, hoop dat deze ook in de smaak valt)
Ik woon dichterbijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Wedden van nietquote:
Je mag maar 120 hèquote:
Nee, dat ontloopt elkaar niet zoveel. Ik zit direct op de snelweg en jij kan binnendoor. Wij doen er gemiddeld zo'n 20 minuten over. Maar rijden dan ook geen 120quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag maar 120 hèMaar ik denk dat je je vergist, ik kan binnendoor en dan bij Siegerswoude de snelweg op. Daar ben ik in 10 minuten. In totaal ben ik 30 minuten kwijt naar Groningen, Volgens mij ontloopt elkaar dat niet zoveel of wel?
Maar ik ben er helemaal niet. Op het moment.quote:
Extra vlees, goede misser!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, aan de pruts met de witlof. Witlof met ham en kaas uit de oven, met aardappel is het voor vandaag. En tartaar moet op, dus dan maar even dubbel vlees.![]()
Beetje een logistieke misser
Ja, lijkt me leuk! Buuf, zullen we samen een keer gaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef freecell het volgende:
Ik zou zeggen: kom samen op de koffie![]()
Koffie genoeg hier in huisEn er staan stiekem ook al muisjes in de kast
Al lijkt de baby te vinden dat dit een goede tijd is om volstrekt tevreden te zijn in mijn buik
Blijft er nog wel even zitten, komt er nog niet.... uit! (aldus Leander)
hij kent hem uit z'n hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat lijkt me niet meer dan begrijpelijk toch LB. sterkte er maar mee.![]()
Oh, Leander is goed op de bibabellebeebiehoogte
Gaat MeneerVanDalen weer een enorme kater halen met carnaval?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter zingt liedjes in bed
Opaopaopaaaaa Omaaaamaaomaaaa boem! auw! papapapapapaaaaa mama tiet papaaaa
Waarbij Tiet haar naam is voor een vriend van ons waar ze helemaal stapelverliefd op isEn oma boem omdat oma zo gevallen was
Mal kind
Ze heeft óf een te grote tampon in, of haar buttplugquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Muts van Z@ppelin: Het ergste is dat je op een gegeven moment ook nog mee gaat zingen.
![]()
Mijn ouders passen een keer in de twee weken op dinsdag op. De andere dinsdag komt mijn schoonmoeder. Het is best een stukje rijden, en om de file te vermijden, vertrekken ze al iets na 6 uurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ouders hebben opgepast. Doen ze dat elke week eigenlijk? Het is nog best een stukje rijden voor ze of niet? En heerlijk dat er voor je gekookt wordt. Heel af en toe kookt mn moeder vrijdags voor ons. Dinsdags is geen optie omdat Twan dan altijd weer terugkomt van zn vader.
Lieve Luchtbel, wat is het naar dat je je zo voelt. Ik denk en hoop dat Jolie het zal begrijpen, later. Ze weet dat je van haar houdt, dat kan niet anders. En zij van jou. En het komt goed. Vastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar ik ben er helemaal niet. Op het moment.
En dat is wat me bang maakt, ook voor haar. Want chaos en van hot naar her, ja dat is ze wel gewend. Maar mijn afwezigheid in de andere zin. Dat maakt het zo moeilijk momenteel.
Bedankt jullieen sorry voor het gedoe. Ik moet het gewoon proberen kwijt te raken soms.
Wow geweldig dat ze dat doen zeg!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Beterschap voor alle zieken
[..]
Mijn ouders passen een keer in de twee weken op dinsdag op. De andere dinsdag komt mijn schoonmoeder. Het is best een stukje rijden, en om de file te vermijden, vertrekken ze al iets na 6 uurZe zijn hier dan rond kwart over 7 al, net als wij opstaan. Als ze 20 minuten later vertrekken, zijn ze er pas een dik uur later!
Het was gezellig vandaag, zeiden ze. Senna begint ze steeds beter te kennen. Eten was ook gezellig, met vijfen aan tafel. Senna een bordje groente waar ze heerlijk van smult (van alles in haar mond propt en veel weer uitspuugt, maar ach), en wij hadden vandaag een lekkere mie met groenten. Zo gezellig is dat dan thuiskomen en heerlijk relaxt met eten dat gemaakt wordt en was die gedaan is enzo
Mijn moeder vooral wilde het erg graag. Ze zou het zo jammer vinden als ze Senna te weinig ziet en er geen band mee kan krijgen. Dus wil ze dit erg graag doen zolang het kan. En probeer ik ook zo vaak mogelijk hun kant op te gaan, zodat ze elkaar ongeveer 1 keer per week toch wel zien. En het werkt, want Senna begint ze ook echt te kennenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow geweldig dat ze dat doen zeg!!![]()
Erg leuk ook voor Senna. Mijn schoonouders wonen op 2,5 uur rijden afstand, is toch een stuk verder weg en rij je maar niet zomaar. Wij maar ook Lennon zien ze dus niet zo vaak. Is toch jammer voor zowel mn schoonouders als Lennon.
Klinkt ook erg gezellig!
Leuk is dat hè? Die herkenning en kennen. Mn ouders passen de ene week 1 dag en de andere week 2 dagen op Lennon en Lennon is helemaal idolaat van mn vader, zo bijzonder om te zien. Mn vader had al 3 kleinkinderen, maar die trekken allemaal erg naar mn moeder, dit is zo leuk voor mn vader, ik herken mn vader soms niet meer. Eerder moest hij niet veel van baby's weten, was eng, maar met Lennon durft en hij veel meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder vooral wilde het erg graag. Ze zou het zo jammer vinden als ze Senna te weinig ziet en er geen band mee kan krijgen. Dus wil ze dit erg graag doen zolang het kan. En probeer ik ook zo vaak mogelijk hun kant op te gaan, zodat ze elkaar ongeveer 1 keer per week toch wel zien. En het werkt, want Senna begint ze ook echt te kennen
Dat vind ik hier thuis dus jammer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder vooral wilde het erg graag. Ze zou het zo jammer vinden als ze Senna te weinig ziet en er geen band mee kan krijgen. Dus wil ze dit erg graag doen zolang het kan. En probeer ik ook zo vaak mogelijk hun kant op te gaan, zodat ze elkaar ongeveer 1 keer per week toch wel zien. En het werkt, want Senna begint ze ook echt te kennen
Herkenbaar hier, helaas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat vind ik hier thuis dus jammer.
Mijn schoonouders wonen op een goed uur rijden, (tegenover 40 min. van mijn ouders) maar die komen maar eens per maand ofzo. Want ze hebben het druk. Oppassen beginnen ze niet aan want het is te ver rijden. Hun keus verder maar ik vind het zo jammer dat er dan toch onder water wel een beetje gemiept wordt over dat mijn ouders beter contact met Amélie hebben want ze zien haar vaker enzo (hooguit eens per week!). Dat doe je toch echt zelf denk ik dan!
for the record, mn schoonvader is met pensioen en schoonmoeder werkt parttime. Mijn ouders werken allebei fulltime. Ik ontken niet dat ze het druk hebben, ze zullen vast zat te doen hebben enzo, maar het is natuurlijk ook wel een beetje je prioriteiten stellen. Als jouw prioriteiten niet bij je kleinkind liggen is dat best maar dan ook niet zemelen graag.
Ik zou dat ook een prima oplossing vinden als ze de avond vantevoren zouden komen, maar daarvoor wonen we niet groot genoeg. Geen logeerkamer hier, helaas. Maar op deze manier hebben ze ook een lekkere lange dag samen. En als schaap eens weg is voor zijn werk een paar dagen, probeer ik ook altijd een nachtje daar te logeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef trui het volgende:
miss_sly, leuk is dat, dat de opa's en oma's op deze manier Senna lekker vaak zien en ze elkaar daardoor zo goed leren kennen. hier hebben we 't ook altijd zo gedaan, alleen is 't voor onze opa & oma's gewoon te ver (respectievelijk bijna 2 uur en 2,5 à 3 uur(trein)) om pas 's ochtends te vertrekken dus die kwamen altijd de avond van te voren al. best een gedoe voor alle partijen, maar ook heel fijn dat 't altijd kon. nu is dat logeren niet meer nodig omdat beide kinderen nu naar school gaan, ze kunnen wel op tijd hier zijn om ze om 12.00u uit school te halen. een van ons brengt ze dan die ochtend naar school. scheelt me een boel beddenopmaak-werk.
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef tessie het volgende:
Mijn moeder en Graeme webcammen meestal ook wel elke dag![]()
Ik lees dan ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee... En heb in mijn hoofd al vele reacties geplaatst...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef YPPY het volgende:
O, Basboussa, ik moet nog even zeggen dat ik het leuk vind hoe je mee post, zo, als nieuw iemand. Je doet of je er al lang bent. Nominatie voor de newbie award.
marike, was dat net die kabouter met heliumstem die roodkapje voorlas?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:20 schreef amaranta het volgende:
Morgen. Ik ben moeus het al grotemensen bedtijd?
Die doos van zapp vind ik nog meevallen. Van marike daarentegen krijg ik moordnrigingen
Voorblaffen zou ik het eerder noemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
marike, was dat net die kabouter met heliumstem die roodkapje voorlas?
dat zou voor t eerst zijn, dat ik ze op een rijtje hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig ik was net optijd, anders had KD vier op een rij....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Iemand - ik noem geen namen, maar Christan en ik waren het niet - heeft gisteravond in de kelder de noodschakelaar van de cv omgezet![]()
Hij doet het dus gewoon nu, gelukkig, hij is niet stuk. Maar het is nog steeds heel erg koud hier.
volgende keer niks mee zeggen dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:47 schreef amaranta het volgende:
Me and my big mouth
rij voorzichtig schat(hij had zich verslapen). Is hij dus net uit de bocht geraakt. Gelukkig geen lichamelijke of materiële schade.
De vorige keer dat ik rij voorzichtig zei zat hij in de vangrail
Hier ontzettend. Na de regen van gisteren, ging het 's avonds sneeuwen en vannacht vriezen. Het was hier geloof ik wel -4 of -5. De wegen zien er allemaal ijzig uit.quote:
Ja die lantaarnpaal is nieuw. er stonden in deze hele straat al van die sjieke palen (sjiek niet echt, maar wel leuk, gewoon een zwarte paal met een leuke lantaarn erop) behalve waar ons huis staatquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ligt gewoon een hele dikke ijslaag op straat. Nog van alle sneeuw. En dat is gister losgedooit en nu weer vastgevroren.T zal mij benieuwe
Wil je wel dat die lantarenpaal gemaakt is straks Pinq? En gelukkig is je cv niet stuk Rewimo!
Vorige maand!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh ja, shit, pita, taco's en wraps niet, want die hadden we vorige maand al.
Heerlijk is die ovenpasta. Er moet ook nog wel even een paprika bij en evt. wat broccoli.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
Ovenpasta, da's zo'n mixzakje, hoef je alleen pasta, blueband finesse (gemixt met water en dat zakje), hamblokjes en kruimelkaas bij te gooien in een ovenschaal, 40 minuten de oven in en je kunt heerlijk eten!
Lekkere frisse salade erbij en klaar is kees.
Dat ziet er lekker uit zeg!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond deze
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=577338&rq=biet
Wij eten dat altijd voor de heul makkelijk, weinig tijd, veel honger, hahaha. Dan doen we er lekker komkommer of gewoon salade bij (coleslawquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk is die ovenpasta. Er moet ook nog wel even een paprika bij en evt. wat broccoli.We hebben dit zondag nog gegeten.
Vanavond: gekookte aardappelen met groente en rundertartaartjes of gehaktballen...
roerbak schmoerbakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef pinquit het volgende:
wij hebben vanavond lekker rendang met witterijst en roerbakgroentjes![]()
Aardappelschijfjes, kipfilet, uitje, champignons, aardappelanders saus en in de oven!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ben blij dat de gladheid hier wel meevalt, op de fietspaden dan.
Ik krijg vanavond eters en wil het me héél makkelijk maken. De kinderen die komen eten ook niet zomaar alles. Iemand een andere suggestie dan friet halen of pannenkoeken bakken? Dank!
meen je dat serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net in de Mama: bij 60 minuten sex, verbrand je 300 calorieën. Ben benieuwd hoe je dat zo lang volhoudt.
60 minutenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net in de Mama: bij 60 minuten sex, verbrand je 300 calorieën. Ben benieuwd hoe je dat zo lang volhoudt.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
meen je dat serieus?
1 uur is niks
ja maar daar verbrand je volgens mij geen calorieen door..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, niet alleen een uur keihad pompen want dan hou je geen behang over aan de binnenkant inderdaad
Maar gewoon, met alles er om heen wel hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, niet alleen een uur keihad pompen want dan hou je geen behang over aan de binnenkant inderdaad
Behangquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, juist deepthroaten dan weer welquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij gaat het inderdaad om het stampwerk waar je calorieen mee verbrand...
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest..
Alles waar je hartslag mee omhoog gaat verbrand je calo's mee, dus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest..
We hebben het over calorieen, niet over cc's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, juist deepthroaten dan weer wel
weet je hoe intensief deepthraoaten is mens? Hoeveel moeite het kost om af en toe ff adem te halen. Op zeker dat je daar wel 300 kcal p/u mee verbrandquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij gaat het inderdaad om het stampwerk waar je calorieen mee verbrand...
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest.. -> je traint er wel je wat spieren mee...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over calorieen, niet over cc's.
Een uurquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Behang![]()
Een uur is ons ook veels te lang trouwens. Dan ben ik ook wel rauw van binnen tegen die tijd
Ik weet wat ik vanavond eetquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kipfilet, uitje, champignons, aardappelanders saus en in de oven!
Lekker, snel en simpel.
Nah, bij een beetje pornofilm doen die meisjes er alleen maar smerig op spugen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
weet je hoe intensief deepthraoaten is mens? Hoeveel moeite het kost om af en toe ff adem te halen. Op zeker dat je daar wel 300 kcal p/u mee verbrand
En een lamme slokdarm aan overhoudt
Of je een emmer leeg gooitquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over calorieen, niet over cc's.
Ik heb het rijtje er even bij gepakt, maar dat staat er niet in. Wel lezen voor dat je naar bed gaat, zo'n 90 minuten: 110 calorieën.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
Een tongzoen schijnt ook behoorlijk intensief te zijn.
de tongspier is immers je sterkste spier....
Wie zegt dat we het boven doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Een uurbehalve de afbladderende behangkwestie: ik weet niet hoe het met de conditie van jullie mannen gesteld is hoor? Die van mij hijgt al als ie boven aan de trap staat
Naast de piemels van 20+ centimeter die iedereen uiteraaaaaaard heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:10 schreef Jarno het volgende:
Een uur lang neuken is idd iets wat je alleen op FOK! tegenkomt volgens mij.
De vlaggemast staat er niet bij!quote:fun
Hoeveel calorieën je verbrand tijdens seks ...
UITTREKKEN VAN HAAR KLEREN
Met haar toestemming ................... 12 calorie�n
Zonder haar toestemming................187 calorie�n
HET LOSMAKEN VAN HAAR BEHA
Met beide handen...........................8 calorie�n
Met een hand .............................. 12 calorie�n
Met je tanden .............................. 85 calorie�n
HET AANTREKKEN VAN EEN CONDOOM
Bij een erectie ..............................6 calorie�n
Zonder een erectie .......................315 calorie�n
VOORSPEL
Proberen de clitoris te vinden ........ 8 calorie�n
Proberen de G-plek te vinden ........ 92 calorie�n
STANDJES
Missionaris ................................ 12 calorie�n
69 al liggend .............................. 78 calorie�n
69 al staand .............................. 112 calorie�n
Kruiwagen ................................. 216 calorie�n
Op z'n hondjes ........................... 326 calorie�n
Italiaanse kroonluchter................. 912 calorie�n
ORGASME
Echt ................... .....................112 calorie�n
Fake ........................................ 315 calorie�n
POST-ORGASME
In bed liggen knuffelen ..................................... 18 calorie�n
Onmiddellijk opstaan.......................................... 36 calorie�n
Uitleggen waarom je onmiddellijk opstaat............... 816 calorie�n
EEN TWEEDE ERECTIE KRIJGEN, ALS JE
20-29 jaar bent ....................... 36 calorie�n
30-39 jaar bent........................ 80 calorie�n
40-49 jaar bent ....................... 124 calorie�n
50-59 jaar bent ....................... 972 calorie�n
60-69 jaar bent ....................... 2916 calorie�n
70 jaar of ouder bent ................resultaten nog niet binnen
ACHTERAF AANKLEDEN
Kalm.............................................. ................... 32 calorie�n
Gehaast .................................................. ......... 98 calorie�n
Terwijl haar vader op de deur staat te bonken .........1218 calorie�n
Terwijl je vrouw op de deur staat te bonken ............3521 calorie�n
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Naast de piemels van 20+ centimeter die iedereen uiteraaaaaaard heeft.
20 maa/r? Dacht dat het gemiddelde hier zeker een aantal centimeter hoger lag.. Al dat testosteron hier!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Naast de piemels van 20+ centimeter die iedereen uiteraaaaaaard heeft.
Ik zou niet weten waar 'm te laten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jeetje ik zou gewoon bang zijn van zo'n gevaarte.
Wat is de italiaanse kroonluchter?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pakken we deze er weer even bij
[..]
De vlaggemast staat er niet bij!
In die gleuf natuurlijk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar 'm te laten!
quote:[b]Op woensdag 3 februari 2010 10:16 schreef Asyniur het volgende:[/b
ik kan niet wachten totdat het weer fatsoenlijk kan!![]()
Bij dagelijks gebruik dus.quote:
Oh, dan sla je m, net als mijn man, gewoon 2x om je middel. Met kerst draag je m als stropdas.quote:
owquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pakken we deze er weer even bij
[..]
De vlaggemast staat er niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |