marike, was dat net die kabouter met heliumstem die roodkapje voorlas?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:20 schreef amaranta het volgende:
Morgen. Ik ben moeus het al grotemensen bedtijd?
Die doos van zapp vind ik nog meevallen. Van marike daarentegen krijg ik moordnrigingen
Voorblaffen zou ik het eerder noemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
marike, was dat net die kabouter met heliumstem die roodkapje voorlas?
dat zou voor t eerst zijn, dat ik ze op een rijtje hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig ik was net optijd, anders had KD vier op een rij....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Iemand - ik noem geen namen, maar Christan en ik waren het niet - heeft gisteravond in de kelder de noodschakelaar van de cv omgezet![]()
Hij doet het dus gewoon nu, gelukkig, hij is niet stuk. Maar het is nog steeds heel erg koud hier.
volgende keer niks mee zeggen dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:47 schreef amaranta het volgende:
Me and my big mouth
rij voorzichtig schat(hij had zich verslapen). Is hij dus net uit de bocht geraakt. Gelukkig geen lichamelijke of materiële schade.
De vorige keer dat ik rij voorzichtig zei zat hij in de vangrail
Hier ontzettend. Na de regen van gisteren, ging het 's avonds sneeuwen en vannacht vriezen. Het was hier geloof ik wel -4 of -5. De wegen zien er allemaal ijzig uit.quote:
Ja die lantaarnpaal is nieuw. er stonden in deze hele straat al van die sjieke palen (sjiek niet echt, maar wel leuk, gewoon een zwarte paal met een leuke lantaarn erop) behalve waar ons huis staatquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ligt gewoon een hele dikke ijslaag op straat. Nog van alle sneeuw. En dat is gister losgedooit en nu weer vastgevroren.T zal mij benieuwe
Wil je wel dat die lantarenpaal gemaakt is straks Pinq? En gelukkig is je cv niet stuk Rewimo!
Vorige maand!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh ja, shit, pita, taco's en wraps niet, want die hadden we vorige maand al.
Heerlijk is die ovenpasta. Er moet ook nog wel even een paprika bij en evt. wat broccoli.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
Ovenpasta, da's zo'n mixzakje, hoef je alleen pasta, blueband finesse (gemixt met water en dat zakje), hamblokjes en kruimelkaas bij te gooien in een ovenschaal, 40 minuten de oven in en je kunt heerlijk eten!
Lekkere frisse salade erbij en klaar is kees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |