Dat ziet er lekker uit zeg!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond deze
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=577338&rq=biet
Wij eten dat altijd voor de heul makkelijk, weinig tijd, veel honger, hahaha. Dan doen we er lekker komkommer of gewoon salade bij (coleslawquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk is die ovenpasta. Er moet ook nog wel even een paprika bij en evt. wat broccoli.We hebben dit zondag nog gegeten.
Vanavond: gekookte aardappelen met groente en rundertartaartjes of gehaktballen...
roerbak schmoerbakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef pinquit het volgende:
wij hebben vanavond lekker rendang met witterijst en roerbakgroentjes![]()
Aardappelschijfjes, kipfilet, uitje, champignons, aardappelanders saus en in de oven!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ben blij dat de gladheid hier wel meevalt, op de fietspaden dan.
Ik krijg vanavond eters en wil het me héél makkelijk maken. De kinderen die komen eten ook niet zomaar alles. Iemand een andere suggestie dan friet halen of pannenkoeken bakken? Dank!
meen je dat serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net in de Mama: bij 60 minuten sex, verbrand je 300 calorieën. Ben benieuwd hoe je dat zo lang volhoudt.
60 minutenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net in de Mama: bij 60 minuten sex, verbrand je 300 calorieën. Ben benieuwd hoe je dat zo lang volhoudt.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
meen je dat serieus?
1 uur is niks
ja maar daar verbrand je volgens mij geen calorieen door..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, niet alleen een uur keihad pompen want dan hou je geen behang over aan de binnenkant inderdaad
Maar gewoon, met alles er om heen wel hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, niet alleen een uur keihad pompen want dan hou je geen behang over aan de binnenkant inderdaad
Behangquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou, juist deepthroaten dan weer welquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij gaat het inderdaad om het stampwerk waar je calorieen mee verbrand...
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest..
Alles waar je hartslag mee omhoog gaat verbrand je calo's mee, dus...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest..
We hebben het over calorieen, niet over cc's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, juist deepthroaten dan weer wel
weet je hoe intensief deepthraoaten is mens? Hoeveel moeite het kost om af en toe ff adem te halen. Op zeker dat je daar wel 300 kcal p/u mee verbrandquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij gaat het inderdaad om het stampwerk waar je calorieen mee verbrand...
Ik kan me niet voorstellen dat je van een beetje deepthroaten 300 cal per uur mee verliest.. -> je traint er wel je wat spieren mee...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over calorieen, niet over cc's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |