quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier zijn we geloof ik even uitgekotst! Oudste bleef vanmorgen nog heel zielig thuis maar stond om 9 uur al te boogie-woogie-en in de woonkamerDie kon meteen lekker ff douchen en de kleren aan en vanmiddag alsnog naar school
Heuj! D'r is niks mis met Zuid-Limburg!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker welHartelijk welkom
Alleen buuf woont dichtbijEn voor mijn gevoel woont het grootste gedeelte van FOK in zuid-limburg oid
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef huuphuup het volgende:
whehe TFen dan denken dat als je 's morgens gewonnen hebt dat je de hele dag niet hoeft ofzo
![]()
Ook beterschap voor Amber.![]()
Wie ís dat trouwens?! die presentatrice van Zeppelin ofzo. Wat een figuur zegbrr
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Kleurdoos het volgende:
huup, niet over beginnen :x
Als je dr ziet krijg je neigingen haar hoofd tegen het scherm aan te rammen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef moussy het volgende:
Heb ik dat mens gemist? Cas zit Olivia te kijken.
Nee dat is een anderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef moussy het volgende:
Is dat diezelfde truthola als van de sprookjesboom?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef moussy het volgende:
Bezigheidstherapie: geef je kind een appel en een gratis kindermesje van blue band, hij is al dik 20 min bezig dat ding te schillen
Is het mesje zo slecht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef moussy het volgende:
Bezigheidstherapie: geef je kind een appel en een gratis kindermesje van blue band, hij is al dik 20 min bezig dat ding te schillen
Jeej!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Hummel bij mij in bed werkte eerst niet, maar toen ik eenmaal door had dat lepeltjelepeltje ook een goede houdgreep is sliepen we zo.
En anderhalf uur later was ik eerst wakker en toen hij pas
En áls ze dan slapen, dan slapen ze ook meteen langer dan handigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:07 schreef Grijs het volgende:
Gelukkig nog even kunnen slapen, mijn man haalt de kinderen uit school, kunnen we zo naar de verjaardag toe (als Marlien tenminste ook nog wakker wil worden).
Werk is stom, maar ik heb tenminste werk. Ik struin nog altijd alle vacaturesites af, maar er zit niks geschikts tussen, en ondertussen ben ik (erg langzaaaaaam) met m'n scriptie bezig. Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Innepin, hoe is het met jouw werk en -plannen? Vroeg ik me laatst af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |