quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef Kloondinges het volgende:
Zet mij voorlopig maar even op 14 oktober
Eerst verklappen dus, dan pas zet ik je op het lijstje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg! Ehm... *kuch*
Je weet toch zeker wel dat dit niet toegestaan is he? Je moet het op z'n minst aan de mods verklappen!
Heus waar hoor!
Oh damn... ik kan hier echt niet tegen.![]()
*solliciteren gaat naar functie als FA...
Oh wacht... ik heb 2 opties nav het 'ik heb 1 kind' verhaal en ik hoop ook heel erg dat je 1 van de 2 bent. Voor hen dan!![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef mama_papa het volgende:
*Klaagpost aan*
Heb heel erg pijn in mn buik, steken/krampen, heel vervelend! Heb geen idee of dit nou weeën zijn, maar wat is het naar zegBen blij dat ik zo een afspraak bij de VK heb, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik wilde nog even slapen, maar dat lukt niet door de pijn en ik wilde een pittenzak verwarmen in de magnetron. Stond de pittenzak in de fik!! Blij dat ik het op tijd zag dus meteen in de gootsteen gegooid en de kraan erop gezet.
Bah en ik ben nu zo alleen en ik heb het nu echt heel erg gehad![]()
*klaagpost uit*
Bernadet heeft mijn kind op de wereld geholpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik had trouwens Angela maandag (groeten terug) en ze is inderdaad wel relax. Volgende week heb ik Maretti en dan heb ik alleen Bernadet nog niet gehad.
Fijn dat je zo naar de VK kunt. Hopelijk doet dit voorwerk (hopelijk échte werk!) wat voor je en sjees je straks door die bevalling heen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef mama_papa het volgende:
Heb heel erg pijn in mn buik, steken/krampen, heel vervelend! Heb geen idee of dit nou weeën zijn, maar wat is het naar zegBen blij dat ik zo een afspraak bij de VK heb, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik wilde nog even slapen, maar dat lukt niet door de pijn en ik wilde een pittenzak verwarmen in de magnetron.
Sorry, maarquote:Stond de pittenzak in de fik!! Blij dat ik het op tijd zag dus meteen in de gootsteen gegooid en de kraan erop gezet.
te veel, serieus, vrij vermoeiendquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef DaviniaHR het volgende:
keshet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!pff, toch wel heel erg fijn dat ze eea goed gediagnosticeerd hebben en je die longrijpingspuiten al binnen hebt! dat was dus echt nodig!
iig heel veel sterkte en succes de komende tijd!
ymme, actie ondernemen na 40w hoor je best vaak. behalve bij mijn vlos-praktijk
free, ben je nou nog niet bevallen?hoeveel sms'jes en telefoontjes krijg je al met deze vraag?
voor de andere llm's, succes!
Die baby mag zolang blijven zitten als die wilquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:22 schreef freecell het volgende:
[..]
te veel, serieus, vrij vermoeiend
En volgens mij zit die baby er nog wel twee weken
Kloon welkom en gefeliciteerd
Nou, niet langer dan iets meer dan 41 weken graagquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Die baby mag zolang blijven zitten als die wil
zou dat de hint zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef Raissa het volgende:
Oh no! Nu ben ik nieuwsgierig! Maar in ieder geval gefeliciteerd kd![]()
Ik wist ff niet meer of ze dinges nou met een u (dingUs) of met een e (dingEs) schreef dus ik vond kd wel een gepaste afkortingquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef Raissa het volgende:
Oh no! Nu ben ik nieuwsgierig! Maar in ieder geval gefeliciteerd kd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |