abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77621308
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb bij Tess zelf een verzoek gedaan tot strippen omdat ik het spuug en spuugzat was. Ik was toen 40.1, stirppen lukte toen totaal niet. Met 40.6 hebben ze weer een strippoging gedaan en zelfs die lukt niet goed.
Ik had trouwens Angela maandag (groeten terug ) en ze is inderdaad wel relax. Volgende week heb ik Maretti en dan heb ik alleen Bernadet nog niet gehad.
pi_77621314
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar er is dus niet gezegd dat je vanaf 40 weken ingeleid gaat worden toch?
Met 40 weken wordt er een strippoging gedaan. Grote kans dat als dat niet lukt dat er dan een paar dagen later nog een poging wordt gedaan. Dat je dan weer een dag of twee mag kijken of het wat oplevert. En dáárna pas gaan ze verder kijken of je ingestuurd wordt. Als je ingestuurd wordt kun je erop rekenen dat je eerst een rits onderzoeken krijgt en een halve dag aan de ctg mag.
Kans is groot dat je dan alsnog op 41 weken zit vooraleer ze in gaan leiden.
Inderdaad. Voor de 41 weken wordt er niet ingeleid via het ziekenhuis.
Ze willen me eerst zelf aan de gang proberen te krijgen Wat ook ik fijner vind ivm liever thuis bevallen met mijn eigen vk.
pi_77621333
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik had trouwens Angela maandag (groeten terug ) en ze is inderdaad wel relax. Volgende week heb ik Maretti en dan heb ik alleen Bernadet nog niet gehad.
oh leuk!!
Ik heb Bernadet alleen bij de thuisbezoeken gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77621358
Oh voor de nieuwschierige, mijn vk komt vanavond voor de 2de keer in het programma: generatie 2010. Van het donkere meisjes met blanke vriend. (weet de namen zo even niet meer). Vorige week was mijn mannelijk vk al in beeld en vanavond is de bevalling. Ik ga dus zeker kijken (spreekkamer is te herkennen aan veel groen hihi).
pi_77621406
Verloor ze vruchtwater dan ymme? Hoe kunnen ze anders zien dat er in het vruchtwater is gepoept? Of kun je dat zien op een echo??
pi_77621442
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik had maretti bij de bevalling....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77621464
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, amaranta. Ook niet na gevraagd toen der tijd.
pi_77621482
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Verloor ze vruchtwater dan ymme? Hoe kunnen ze anders zien dat er in het vruchtwater is gepoept? Of kun je dat zien op een echo??
Ik neem aan dat de vliezen waren gebroken want alleen dan is het schadelijk en gevaarlijk voor de baby. (kans dat het in de longetjes komt)
pi_77621487
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ook, bij die van Amber. Maretti is ook heel relaxed! ZIj heeft ook de strippoging gedaan bij Tess. Was wel grappig, ik kwam de kamer binnen en het eerste dat ze zei: Waar was je nou dit weekend?? Ik had dienst en had je wel verwacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77621503
Ik was gisteren op nzcontrole, en de vk zei dat ik bij een eventuele volgende zwangerschP met 38 wk wordt ingeleid. Dit omdat 2 keer is gebleken dat ik moeizaam beval.
pi_77621550
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Angela en Maretti wel de 2 meest ervarenen toch? Ik heb eigenlijk nog niet echt een voorkeur, alleen bij 1 niet zo'n heel lekker gevoel, maar ja, een vk op bestelling is ook geen optie dus ik wacht het wel af. Zou het wel fijn vinden ze allemaal een keer gezien te hebben voor die tijd, maar dat lukt dus in ieder geval bijna zoniet helemaal.
pi_77621728
Keshet, proficiat met jullie meisje!
Ze klinkt net zo sterk als jij klinkt in je schrijven.

Ik heb vanmorgen de opzet van m'n bevallingsplan gemaakt. Omdat Thomas met een keizersnee kwam moet ik in het zkh bevallen, maar ik wil er wel graag zelf de regie over houden. Vorige keer was er zoveel wat maar gewoon gebeurde, omdat ik er helemaal niet bij stil had gestaan dat ik opties had. Dat het om mijn baby ging en dat ik het dus eigenlijk voor het zeggen had.
Dat wil ik nu graag anders. En ik heb mijn best gedaan met de formulering in de hoop dat ze het als een vriendelijke wensenlijst zien. Niet als een kenau met een eisenpakket.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:33:30 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77621861
keshet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! pff, toch wel heel erg fijn dat ze eea goed gediagnosticeerd hebben en je die longrijpingspuiten al binnen hebt! dat was dus echt nodig! iig heel veel sterkte en succes de komende tijd!

ymme, actie ondernemen na 40w hoor je best vaak. behalve bij mijn vlos-praktijk

free, ben je nou nog niet bevallen? hoeveel sms'jes en telefoontjes krijg je al met deze vraag?

voor de andere llm's, succes!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77621895
Jee Keshet, gefeliciteerd met jullie vechtertje. Dat alles maar goed mag komen, heel veel succes...
pi_77621954
gefeliciteerd Keshet! heel veel plezier en sterkte en geluk gewenst hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77622019
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef ymme het volgende:
Ik voelde mij ook een slechte moeder toen ik zei, eerlijk gezegt, heb ik er genoeg van.
Da's helemaal niet gek, hoor. Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen het de laatste weken van de zwangerschap echt zat zijn? Ik ben benieuwd hoe het straks gaat verlopen! Een vriendin van me had ook een enórme buik en is een paar dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Misschien vindt de beeb het straks zelf ook wel genoeg geweest.

@Free: je zult het al wel vaak horen, maar ik kijk ook steeds even of je toevallig nog niet bevallen bent.

Jompel 1: al een paar dagen geen buikpijn meer, mén, wat een opluchting. Leve de actimel!
Jompel 2: nog maar 200 dagen!
Jompel 3: dinsdag verloskundige en woensdag echo!
Jompel 4: vanaf morgen een weekendje naar Winterberg!
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:45:36 #242
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77622170
@webkim, ik ben altijd wel benieuwd wat voor dingen er dan in staan. Nog nooit een geboorteplan gezien namelijk. Dingen als ' baby gelijk bij me' ' eerst borst daarna pas vit K' enzo?

Ik had een heel relaxte ZH geboorte met L. Maar ze was er dan ook razend snel, dan kan er weinig misgaan denk ik?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:02:19 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77622647
ymme met sticker
en ik geloof Tico met een mijlpaal (toch?)

Hmm, ik ben zojuist op de bank weer in slaap gevallen. En dat terwijl ik voor mijn gevoel vannacht toch redelijk goed geslapen heb. Nou ja, zal het wel nodig gehad hebben

Ik ben de zwangerschap nog niet beu. Ondanks alle klachten mag Harry van mij nog wel een poosje blijven zitten en eerlijk gezegd denk ik ook dat hij dat doet. Ik heb sowieso met de vroedvrouw een dealtje gesloten dat ik overtijd ga En om de een of andere reden heb ik me ook op die datum (26 feb) ingesteld. De vroedvrouw zei dat ze hard zou lachen als ik gelijk kreeg
Ik heb wel 'zin' in het hele gebeuren. Het enige waar ik echt bang voor ben, is dat Harry bijvoorbeeld in het vruchtwater gepoept heeft en dat ik naar het ziekenhuis moet. Dat zou ik erg jammer vinden...
Maar we zien wel.

En ik wou nog iets zeggen maar dat ben ik vergeten...
pi_77622668
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Floria het volgende:
@webkim, ik ben altijd wel benieuwd wat voor dingen er dan in staan. Nog nooit een geboorteplan gezien namelijk. Dingen als ' baby gelijk bij me' ' eerst borst daarna pas vit K' enzo?

Ik had een heel relaxte ZH geboorte met L. Maar ze was er dan ook razend snel, dan kan er weinig misgaan denk ik?
Als je me je mailadres even doet mag je het van mij wel lezen hoor.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77622899
Zet mij voorlopig maar even op 14 oktober
I did :o
pi_77622933
Wie ben jij?
Hardloper.
IG @webkim
pi_77622942
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Webkim het volgende:
Wie ben jij?
wat zij zegt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77622969
(Ik kan slecht tegen geheimen. )

Gefeliciteerd Kloondinges! (KD )
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:21:19 #249
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77623174
*Klaagpost aan*

Heb heel erg pijn in mn buik, steken/krampen, heel vervelend! Heb geen idee of dit nou weeën zijn, maar wat is het naar zeg Ben blij dat ik zo een afspraak bij de VK heb, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik wilde nog even slapen, maar dat lukt niet door de pijn en ik wilde een pittenzak verwarmen in de magnetron. Stond de pittenzak in de fik!! Blij dat ik het op tijd zag dus meteen in de gootsteen gegooid en de kraan erop gezet.
Bah en ik ben nu zo alleen en ik heb het nu echt heel erg gehad

*klaagpost uit*
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77623229
Je moet de baby niet uitroken hoor m_p!
Succes bij de vk straks.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')