Ik had trouwens Angela maandag (groeten terugquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb bij Tess zelf een verzoek gedaan tot strippen omdat ik het spuug en spuugzat was. Ik was toen 40.1, stirppen lukte toen totaal niet. Met 40.6 hebben ze weer een strippoging gedaan en zelfs die lukt niet goed.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar er is dus niet gezegd dat je vanaf 40 weken ingeleid gaat worden toch?
Met 40 weken wordt er een strippoging gedaan. Grote kans dat als dat niet lukt dat er dan een paar dagen later nog een poging wordt gedaan. Dat je dan weer een dag of twee mag kijken of het wat oplevert. En dáárna pas gaan ze verder kijken of je ingestuurd wordt. Als je ingestuurd wordt kun je erop rekenen dat je eerst een rits onderzoeken krijgt en een halve dag aan de ctg mag.
Kans is groot dat je dan alsnog op 41 weken zit vooraleer ze in gaan leiden.
oh leuk!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik had trouwens Angela maandag (groeten terug) en ze is inderdaad wel relax. Volgende week heb ik Maretti en dan heb ik alleen Bernadet nog niet gehad.
Ik had maretti bij de bevalling....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik had trouwens Angela maandag (groeten terug) en ze is inderdaad wel relax. Volgende week heb ik Maretti en dan heb ik alleen Bernadet nog niet gehad.
Ik neem aan dat de vliezen waren gebroken want alleen dan is het schadelijk en gevaarlijk voor de baby. (kans dat het in de longetjes komt)quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Verloor ze vruchtwater dan ymme? Hoe kunnen ze anders zien dat er in het vruchtwater is gepoept? Of kun je dat zien op een echo??
Ik ook, bij die van Amber. Maretti is ook heel relaxed! ZIj heeft ook de strippoging gedaan bij Tess. Was wel grappig, ik kwam de kamer binnen en het eerste dat ze zei: Waar was je nou dit weekend?? Ik had dienst en had je wel verwachtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had maretti bij de bevalling....
Volgens mij zijn Angela en Maretti wel de 2 meest ervarenen toch? Ik heb eigenlijk nog niet echt een voorkeur, alleen bij 1 niet zo'n heel lekker gevoel, maar ja, een vk op bestelling is ook geen optie dus ik wacht het wel af. Zou het wel fijn vinden ze allemaal een keer gezien te hebben voor die tijd, maar dat lukt dus in ieder geval bijna zoniet helemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had maretti bij de bevalling....
Da's helemaal niet gek, hoor. Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen het de laatste weken van de zwangerschap echt zat zijn? Ik ben benieuwd hoe het straks gaat verlopen! Een vriendin van me had ook een enórme buik en is een paar dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Misschien vindt de beeb het straks zelf ook wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef ymme het volgende:
Ik voelde mij ook een slechte moeder toen ik zei, eerlijk gezegt, heb ik er genoeg van.
Als je me je mailadres even doet mag je het van mij wel lezen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Floria het volgende:
@webkim, ik ben altijd wel benieuwd wat voor dingen er dan in staan. Nog nooit een geboorteplan gezien namelijk. Dingen als ' baby gelijk bij me' ' eerst borst daarna pas vit K' enzo?
Ik had een heel relaxte ZH geboorte met L. Maar ze was er dan ook razend snel, dan kan er weinig misgaan denk ik?
wat zij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |