Thanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat mooi zeg.
Ik dacht altijd dat het zo leeg over zou komen en dat dacht ik eerlijk gezegd ook bij de plannen van Perry met een 100 liter aquarium met garnalen maar dit is duidelijk totaal niet zo.
Leuk om in mijn achterhoofd te houden want wanneer we verhuizen wil ik een groter aquarium en dan kan ik in mijn huidige hoofdbak garnalen zetten.
Naar je hoekbak ben ik altijd benieuwd geweest maar heb na al je zwoegen op de wand nooit het eindresultaat gezien. Misschien een post gemist maar heb er echt op teruggezocht. Sterker zodoende ben ik in deze reeks gaan posten..
Je planten doen het erg goed, hoe lang staat deze bak al ? Zit er veel verschil in het gedragen tussen jou verschillende garnalen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, ff net een foto gemaakt van mijn garnalenbakje. Zitten Crystal Black's, Crystal Red's, Bijtje en Vuurgarnalen in. Ook nog 10 Rubytetra's (oftewel vuurtetra's)
[ afbeelding ]
Tis maar een 50 liter bak. En binnenkort begin ik aan het leeggooien van mijn 160 liter hoekbak, achterwand maken en nieuw vissenbestand opbouwen. Maar alles op zijntijd
Wow vet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Trouwens, deze gast pakt zijn aquarium wel heel rigoreus aan!!![]()
http://www.aquarticles.co(...)ank_MFK_version.html
Gelukkig maarquote:Duizend tropische vissen van een speciaalzaak in Rotterdam zijn gered. De vissen dreigden een koude dood te sterven, omdat de elektriciteit was afgesloten na betalingsachterstand.
De vissen van de speciaalzaak Hanselman zijn overgenomen door collega Strijker Aquarium. „Er zat van alles bij. Van guppie tot piranha”, zei Leo van Wolferen donderdag. In het donker heeft hij woensdag de vissen uit het aquarium geschept. Wat hij ervoor heeft betaald, wil Van Wolferen niet zeggen.
Eneco sloot maandag de verwarming bij Hanselman af. Daardoor daalde de temperatuur. Ook vielen noodzakelijke filtersystemen uit. Met een generator hield eigenaar Steve de Veth de temperatuur nog een beetje op peil. Hanselman was een speciaalzaak die al sinds 1982 bestond. Eneco zei deze week dat de huurder van de zaak al maanden geleden was gewaarschuwd
Mooi dat je niet liegtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:46 schreef Stali het volgende:
Hoe zie jij eruit als er midden in de nacht ineens de volle lamp aangaat?
Om op te vreten zeker?
Ik krijg ineens zin in kippenpoten, echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |