Dat moet toch alles gelijk zijn? Punten, doelsalde, doelputnen voor, doelpunten tegen?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:09 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dadelijk een beslissingswedstrijd tussen PSV en Twente als het een beetje meezit.
Haha lool.
Als we uit bij Heracles winnen, kunnen we daarna 2 keer thuis tegen makkelijke tegenstanders (Sparta en RKC). Als we die allemaal winnen hebben we sowieso 9 punten voorsprong met nog maar 9 wedstrijden ofzo voor de boeg.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Kampioensschap is belangrijker, maar ik zie Ajax nog steeds als titelkandidaat hoor. 9 punten is niets met de wedstrijd Ajax-PSV nog voor de boeg.
Boeiend, dan staat PSV nog steeds 9 punten op ze voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:21 schreef BruggiKeane het volgende:
Als het maar geen 5-0 of zoiets dergelijks wordt. Komen ze straks weer aan met hun grote bek.
Ajax zie ik thuis wel alles winnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als we uit bij Heracles winnen, kunnen we daarna 2 keer thuis tegen makkelijke tegenstanders (Sparta en RKC). Als we die allemaal winnen hebben we sowieso 9 punten voorsprong met nog maar 9 wedstrijden ofzo voor de boeg.
Ajax moet nog uit naar Heerenveen, thuis tegen Vitesse en Utrecht. Dat zijn ook niet 9 zekere punten.
quote:
Zou wat zijn als we dit tot het einde vol kunnen houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef BruggiKeane het volgende:
De enigste club die nog niet verloren heeft
Dat gebeurt niet zo vaak volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we dit tot het einde vol kunnen houden
Twente:quote:Op zondag 7 februari 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zijn de programma's van Ajax , PSV en TWente ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |