Ik snap niet wat je wilt zeggen? Als ze nu gelijk spelen dan loop je toch gewoon op de 2 grote concurrenten 2 punten uit? Als ze niet tegen elkaar spelen hoop je toch ook dat ze allebei verliezen en 3 punten laten liggen? Als ze allebei 2 punten laten liggen en wij 3 pakken kan het weekend niet beter slagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:05 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Of hebben we hier met z'n allen gewoon de grootste hekel aan die club, incluis mezelf? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen er gemakshalve van uit gaan dat Twente 'toch wel een terugval krijgt'.
Op zich is een gelijkspel altijd beter dan wanneer één van beide ploegen wint: of twee concurrenten laten samen 4 punten liggen of samen maar 3. Zo was het ook beter geweest dat het zowel in Twente als in Amsterdam gelijk was geworden. Maar goed, we zien wel.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je wilt zeggen? Als ze nu gelijk spelen dan loop je toch gewoon op de 2 grote concurrenten 2 punten uit? Als ze niet tegen elkaar spelen hoop je toch ook dat ze allebei verliezen en 3 punten laten liggen? Als ze allebei 2 punten laten liggen en wij 3 pakken kan het weekend niet beter slagen.
Ik begrijp het. Maar aan de andere kant spelen ze nog 32 andere wedstrijden dus persoonlijke ontmoetingen zeggen ook vrij weinig, natuurlijk. Tenzij ze een gat kunnen slaan, dus mooi gelijkspelen die handel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:20 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Als Twente thuis van Ajax wint en Ajax thuis van Twente houden ze aan de dubbele ontmoeting beide 3 punten over. Als ze beide wedstrijden gelijkspelen houden ze aan beide ontmoetingen 2 punten over. Dat is geen hogere wiskunde.
En uiteraard hoop ik dat beide teams verliezen als ze NIET tegen elkaar spelen, maar daar had ik het niet over.
Ze kwamen ooit terug van 11 punt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:50 schreef Rucebo het volgende:
Ajax moet gewoon winnen morgen. Twente is nu de naaste concurrent (we staan zelfs gelijk als ze morgen winnen) en Ajax staat sowieso 'al' 9 punten achter, dus die discussie snap ik niet zo.
Omdat je beter 2 punten los kunt komen dan 3, als dat betekent dat de andere concurrent óók 2 punten laat liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:50 schreef Rucebo het volgende:
Ajax moet gewoon winnen morgen. Twente is nu de naaste concurrent (we staan zelfs gelijk als ze morgen winnen) en Ajax staat sowieso 'al' 9 punten achter, dus die discussie snap ik niet zo.
Waarom? Ik vind het leuk om de redenatie van anderen te horen over de wedstrijd. Normaal gesproken is iedereen voor de tegenstander van beide, nu verschillende meningen tenminste.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef LuNaTiC het volgende:
zullen we het er gewoon op houden dat het mooiste is als Twente niet wint morgen? Iedereen tevreden
Eigenlijk is iedere uitslag morgen wel oke, als er maar niet teveel doelpunten vallen ivm het doelsaldo (niet dat dat de doorslag zal geven, maar je weet het nooit...). Ik zie Twente graag winnen omdat het altijd heerlijk is als Ajax verliest. Dan kunnen we ook wel stellen dat we definitief één concurrent voor de landstitel minder hebben. Bij een gelijkspel verliezen ze samen 4 punten ipv 3. Als Ajax wint lopen we 3 punten uit op Twente. Dat is ook wel gunstig.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:00 schreef BruggiKeane het volgende:
Gelijkspelletje. Dan gaan er 4 punten verloren, anders 3. Dus dat is het beste.
Anders een overwinning van Twente. Een lege arena in de 60e minuut, en flink wat fluitconcerten heeft mijn voorkeur boven een nederlaag van Twente
Hoe dan ook, we doen sowieso goede zaken morgen.
Alleen jammer dat het matig was vanavond. Damn, dat je in de 2e helft rustig aan wilt doen snap ik nog wel.
Maar zelfs die 1e helft was matig/slecht. Jammer.
Of je nu 2 of 3 punten verliest maakt ook niet zo heel veel uit vind ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:48 schreef Lemming22 het volgende:
Eerder dan Twente, dus zouden 3 verliespunten voor Twente beter uitkomen dat beide ploegen 2 verliespunten.
Maar als we Ajax - PSV winnen dan komt de schaal aardig in de buurt.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Kampioensschap is belangrijker, maar ik zie Ajax nog steeds als titelkandidaat hoor. 9 punten is niets met de wedstrijd Ajax-PSV nog voor de boeg.
Helemaal als Twente ook nog verslagen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:44 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar als we Ajax - PSV winnen dan komt de schaal aardig in de buurt.
Dan moeten we wel winnen. Wij spelen ook niet geweldig momenteel, we kunnen ook gewoon verliezen van Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:44 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar als we Ajax - PSV winnen dan komt de schaal aardig in de buurt.
Dat moet toch alles gelijk zijn? Punten, doelsalde, doelputnen voor, doelpunten tegen?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:09 schreef DeParo het volgende:
Wel leuk dadelijk een beslissingswedstrijd tussen PSV en Twente als het een beetje meezit.
Haha lool.
Als we uit bij Heracles winnen, kunnen we daarna 2 keer thuis tegen makkelijke tegenstanders (Sparta en RKC). Als we die allemaal winnen hebben we sowieso 9 punten voorsprong met nog maar 9 wedstrijden ofzo voor de boeg.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:18 schreef BruggiKeane het volgende:
Kampioensschap is belangrijker, maar ik zie Ajax nog steeds als titelkandidaat hoor. 9 punten is niets met de wedstrijd Ajax-PSV nog voor de boeg.
Boeiend, dan staat PSV nog steeds 9 punten op ze voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:21 schreef BruggiKeane het volgende:
Als het maar geen 5-0 of zoiets dergelijks wordt. Komen ze straks weer aan met hun grote bek.
Ajax zie ik thuis wel alles winnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als we uit bij Heracles winnen, kunnen we daarna 2 keer thuis tegen makkelijke tegenstanders (Sparta en RKC). Als we die allemaal winnen hebben we sowieso 9 punten voorsprong met nog maar 9 wedstrijden ofzo voor de boeg.
Ajax moet nog uit naar Heerenveen, thuis tegen Vitesse en Utrecht. Dat zijn ook niet 9 zekere punten.
quote:
Zou wat zijn als we dit tot het einde vol kunnen houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef BruggiKeane het volgende:
De enigste club die nog niet verloren heeft
Dat gebeurt niet zo vaak volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we dit tot het einde vol kunnen houden
Twente:quote:Op zondag 7 februari 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zijn de programma's van Ajax , PSV en TWente ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |