abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:08:25 #101
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77675615
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Van mij mag hij ook wel een kans krijgen.
Dat dus.. Tenminste, als dit ook over Marcellis gaat
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_77689282
Staan we aan 't eind van dit weekend 3 punten los van FCT?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77690695
Als onze joodse vriendjes ons helpen...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:29:11 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_77691032
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als onze joodse vriendjes ons helpen...

Ik gun Ajax geen winst. Gelijkspel zou leuk zijn. Dan moeten we zelf natuurlijk wel winnen...
pi_77691164
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat dus.. Tenminste, als dit ook over Marcellis gaat
Jazeker
pi_77691171
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik gun Ajax geen winst. Gelijkspel zou leuk zijn. Dan moeten we zelf natuurlijk wel winnen...
Idd ik hoop ook op gelijkspel
pi_77691181
De terreinknecht, denk ik zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77691188
edit

[ Bericht 38% gewijzigd door the_legend_killer op 06-02-2010 00:37:19 (verkeerde topic) ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:36:33 #109
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77691224
....ieuw.... ik heb liever kipvlees.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_77691236
Verkeerde topic
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:40:45 #111
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77691341

Komend weekend MOET ajax winnen!
DAT EIS IK!
Ow en wij MOETEN ook tegen ADO winnen!
...ja dat eis ik ook.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_77691558
ADO zal wel lukken.
Maar ik ben bang dat m'n reisje naar Hamburg geen hoogtepunt gaat worden vanwege het voetbal.
pi_77695250
Laat Ajax maar gewoon winnen dit weekend! Liever drie punten los van Twente dan nog meer voorsprong op Ajax.
pi_77696245
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Laat Ajax maar gewoon winnen dit weekend! Liever drie punten los van Twente dan nog meer voorsprong op Ajax.
Precies .
pi_77698781
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja dat denk ik dus ook. Maar het "probleem" is dat Twente maar niet lijkt te kunnen verliezen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77700377
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook. Maar het "probleem" is dat Twente maar niet lijkt te kunnen verliezen
Anders moeten ze van Amsterdamse zijde even contact opnemen met die Moldaviers... die weten hoe het moet
pi_77701014
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:23 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Anders moeten ze van Amsterdamse zijde even contact opnemen met die Moldaviers... die weten hoe het moet
Whehehe, paar belchinezen op de tribunes
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:50:55 #118
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77704547
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zal toch moeten als ze in maart tegen ons spelen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:59:40 #119
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_77704783
Doe mij maar een gelijkspelletje morgenmiddag in de ufo. Dan verliezen beide clubs 2 punten
Daarom is het zo fucking jammer dat we vorige week in Arnhem 2 punten hebben laten liggen
pi_77705292
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:47 schreef DeParo het volgende:
ADO zal wel lukken.
Maar ik ben bang dat m'n reisje naar Hamburg geen hoogtepunt gaat worden vanwege het voetbal.
Dat is een wedstrijd op zich. Niet te vergelijken met een aantal matige wedstrijden tegen kleinere clubs in de competitie/beker.
pi_77707184
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Zal toch moeten als ze in maart tegen ons spelen
Klopt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77707698
even zomaar tussendoor:

die foto van Eijkelkamp

Straks hopelijk weer eens ouderwets knallen tegen ADO...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_77707768
Ik hoop op een 5-0 ofzo. Beetje vertrouwen in de spitsen terugbrengen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77708424
Ben ik weer na een week geen internet te hebben gehad. Vanavond gewoon overwinning. Ajax en twente morgen aub gelijkspelen
pi_77708524
quote:
Lezerscolumn (!) - Afellay moet niet zo janken

Al tijden erger ik me aan Ibrahim Afellay. Onbegrijpelijk dat deze jongen steeds in verband wordt gebracht met clubs uit Spanje en Engeland. Hij zou daar nooit lang kunnen spelen, want hij ligt na twee wedstrijden al in het ziekenhuis.

Iby, zoals velen hem liefkozend noemen, is van een soort dat je zelden ziet. Hij heeft een boeventronie, het gezicht van een branieschopper. Een straatschoffie met de uitstraling van kom maar op! Als hij in Utrecht door Kanaleneiland zou lopen, zou hij zo een exponent van de Utrechtse reljeugd aldaar kunnen zijn.

Hoe kan het zijn dat Iby op het veld geen schim is van die uitstraling? Iby loopt onnodig veel met de bal, terwijl iedereen het kleinood wil afpakken. Zodra Ibrahim contact denkt te voelen, laat hij zich opzichtig vallen en is het stoere gezicht plotsklaps veranderd in het vragende gezicht van een driejarige kleuter, die elk moment in huilen kan uitbarsten omdat hij zijn zin niet krijgt.

De man in het zwart is daarbij de boeman die het kind tevreden moet stellen. Meestal moet dat gebeuren met een vrije trap en een kaart voor de tegenstander die het gore lef had Iby aan te vallen. Deze week tegen FC Utrecht was het een regelmatig terugkerende situatie, Iby valt, Iby huilt en Iby krijgt zijn zin.

Dries Mertens kreeg eerst vliegles van Rodriquez, pal onder de neus van de grensrechter, maar een kaart leverde het niet op. Dries zwaait ook niet met de hand in de lucht, alsof hij de kaart reeds in de hand heeft. Iby doet dat wel. Dries rolt ook niet vier keer door en heft de handen niet verongelijkt ten hemel. Iby wel.

Dus toen Dries Mertens het gore lef had Iby licht te toucheren op het middenveld, liet Iby zich opzichtig vallen en rolde zodanig door, dat hij tegen de volgende Utrechter eindigde. Meteen daarna klaagde en smeekte hij. En ja, de scheidsrechter trapte er in. Dries, die eerder aan de zijlijn vele malen harder geraakt werd door 'Mazza' en toen niet om een kaart vroeg, kreeg nu ongevraagd geel voorgehouden door reddende engel Van Hulten.

Dit hele verhaal is doodzonde. Afellay heeft dit helemaal niet nodig. Hij moet gewoon leren minder te lopen met de bal en meer pindakaas eten. Iby moet zijn uitstraling van Utrechts straatschoffie en zijn loopvermogen gebruiken zonder bal aan de voet. Hij moet een leider zijn in plaats van steeds opzichtig lijden.

Echt grote spelers hebben dat huilerige gedoe niet nodig en als Iby naar een grote club wil, dan zal hij moeten leren incasseren. Met zijn huidige aanstelleritus ligt hij in Spanje zo bij de dokter op de tafel, omdat er ongetwijfelt een Spaanse verdediger is die Iby wel wil doorverwijzen met een doodschop.

Misschien is dat de oplossing, misschien moet iemand Ibrahim Afellay wel een keer echt een flinke doodschop geven. Dan merkt hij dat het helemaal niet zo’n pijn doet, als hij denkt. Dat je drie dagen later gewoon weer op het veld staat en de volgende wedstrijd speelt.

---
René Kilwinger
Haaften
VI.nl

De frustratie druipt er vanaf. Eenzijdig geschreven ook. Waarschijnlijk een teleurgestelde FCU-supporter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')