abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 17:12:11 #251
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77774671
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef MMUFC het volgende:

Schop onder de kont wel omdat hij beter kon.. maar ondanks dat hij minder speelt is hij toch nog belangrijk met voorzetten.. dus tja... persoonlijk zou ik hem laten staan..
Iets beters heb je ook niet dus een bankplek zou dom zijn. Maar denk eens aan hoe hij speelde tijdens PSV - Ajax en enkele wedstrijden daarna. Een aantal jongens zijn ingezakt, wellicht omdat ze toch wel verzekerd zijn van een basisplek. Rutten zou ze eens flink moeten prikkelen. Ja, ook Koning Danko
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77775273
Probleem is dat zo ongeveer alleen Amrabat op die plek kan spelen.. en wat die de laatste tijd allemaal in zijn invalbeurten aan het doen is ? Lijkt amper op voetballen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 februari 2010 @ 17:38:33 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77775663
Ado stond alleen tegen te houden, dat maakt uit je slof schieten ook niet makkelijk. En als er wat meer geluk met de kansen was geweest staat er zo 4-0 op het scorebord en dan praat iedereen alweer heel anders. Een betere tegenstander prikkelt de spelers ook veel meer! En ik mag toch hopen dat Heracles niet weer zo gematst wordt als afgelopen weekend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 8 februari 2010 @ 18:50:12 #254
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_77778519
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef rubbereend het volgende:
Ado stond alleen tegen te houden, dat maakt uit je slof schieten ook niet makkelijk. En als er wat meer geluk met de kansen was geweest staat er zo 4-0 op het scorebord en dan praat iedereen alweer heel anders. Een betere tegenstander prikkelt de spelers ook veel meer! En ik mag toch hopen dat Heracles niet weer zo gematst wordt als afgelopen weekend.
Ik had niet het idee dat er zaterdag veel meer in zat. Een kansje van Bakkal die voorlangs ging in de eerste helft (maar waar Zwinkels wel goed bij lag) en die bal van Lazovic in de tweede helft die Zwinkels goed pakte waren de andere twee kansen in de hele wedstrijd.

Aan de andere kant speelde Heracles ook niet al te best tegen Groningen, pas toen ze met 11 tegen 9 stonden, konden ze echt iets maken. Al kunnen zo'n clubs tegen PSV meer brengen dan tegen Groningen, maar toch zou PSV er wel moeten winnen. Moeten ze inderdaad wel met meer inzet en een hoger tempo spelen dan zaterdag.
pi_77780022
Ik woon nu 'al' 6 jaar in Brabant, maar kan er nog steeds niet aan wennen, sorry. 'zo'n clubs'
  maandag 8 februari 2010 @ 20:13:37 #256
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77782428
Beloften PSV - Beloften FC Twente: 2-0
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77783094
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef Imperatore het volgende:
Ik woon nu 'al' 6 jaar in Brabant, maar kan er nog steeds niet aan wennen, sorry. 'zo'n clubs'
Wat is het dan?
  maandag 8 februari 2010 @ 20:48:34 #258
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_77784120
'zulke clubs'
pi_77787771
Praat eens Nederlands aub.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:01:54 #260
79837 Lemming22
pi_77787913
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef Imperatore het volgende:
Het spijt me voor mijn Brabantse tongval en de lelijke grammaticale fout, het is inderdaad zulke clubs. Enkelvoud, meervoud
  maandag 8 februari 2010 @ 22:59:33 #261
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77790834
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 8 februari 2010 @ 23:02:09 #262
79837 Lemming22
pi_77790954
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Bommel: "Ik sluit mijn loopbaan af bij PSV"

Het zal mij benieuwen.......
Hopelijk niet pas over 2,5 jaar...
pi_77791996
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Bommel: "Ik sluit mijn loopbaan af bij PSV"

Het zal mij benieuwen.......
Wist je dat niet? Heeft al een hele tijd geleden gezegd in de PSV supporter. Hij wil nog 1 jaar door in München. Mocht het contract niet verlengd worden, komt hij deze zomer.
pi_77793327
Bakker van Zwolle kopen dan maar?
3 goals als invaller
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 00:13:48 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77793689
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:26 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Heeft al een hele tijd geleden gezegd in de PSV supporter. Hij wil nog 1 jaar door in München. Mocht het contract niet verlengd worden, komt hij deze zomer.
mweh, Beckenbauer wil dat hij voor 2 jaar bijtekend, en zou je zomaar nee zeggen tegen dik twee jarig contract. Eerst zien allemaal.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77794006
Een man als van Bommel kan zo tot de 40 door.

[ Bericht 8% gewijzigd door mediaconsument op 09-02-2010 00:33:59 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77798665
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

Iets beters heb je ook niet dus een bankplek zou dom zijn. Maar denk eens aan hoe hij speelde tijdens PSV - Ajax en enkele wedstrijden daarna. Een aantal jongens zijn ingezakt, wellicht omdat ze toch wel verzekerd zijn van een basisplek. Rutten zou ze eens flink moeten prikkelen. Ja, ook Koning Danko
Dat hij minder speelt dan in het begin van de competitie onderken ik ook niet.. alleen wat ik bedoelde is dat hij ondanks dat hij minder goed speelt en zijn acties buitenom minder vaak lukken dat hij nog steeds met assists belangrijk is..

Maar eerlijk gezegd hebben meer spelers daar inderdaad last van... Maar ondanks de mindere periode is er na de winterstop gelukkig alleen tegen Vitesse en Feyenoord(beker) punten verlies geleden...
pi_77800161
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:26 schreef mediaconsument het volgende:
Een man als van Bommel kan zo tot de 40 door.
Mee eens.

Tegen de tijd dat hij het stukken minder van zijn rol als aanjager moet hebben, heeft hij een vergelijkbaar spelinzicht als Cocu (als ie dat al niet heeft). Dan hoeft hij geen kilometervreter meer te zijn en kan het hele elftal makkelijk om hem heen gebouwd worden.
pi_77802552
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:59 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Mee eens.

Tegen de tijd dat hij het stukken minder van zijn rol als aanjager moet hebben, heeft hij een vergelijkbaar spelinzicht als Cocu (als ie dat al niet heeft). Dan hoeft hij geen kilometervreter meer te zijn en kan het hele elftal makkelijk om hem heen gebouwd worden.
Mooi gezegd, helemaal mee eens.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:01:31 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77804462
Bij spelers boven de 35 kan het zomaar ineens over zijn, niet te optimistisch ajb. Kijk naar Stam, eerste seizoen bij Ajax nog prima maar daarna was het gewoon op. De fysiek is gewoon heel zwaar op een bepaald moment. Laten we hopen dat Van Bommel tegen die tijd nog wil/kan/mag.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:52:11 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77806545
En heel mooi nieuws
quote:
PSV ontmoet Romario tijdens Brazilië-trip

Romario in PSV-shirt tijdens een All Stars-reünie in Eindhoven in 2003. Naast hem twee andere iconen in Eindhoven, Luc Nilis en Willy van der Kuylen. FOTO PRO SHOTS

EINDHOVEN - Vooral door de superspitsen Romário en Ronaldo heeft PSV een warme band met Brazilië. Maar begin mei gaat de Eindhovense club pas voor het eerst naar het land van het sambavoetbal. Voor een oefentrip. Romário heeft al aangekondigd dat hij graag wil meedoen aan één van de twee oefenwedstrijden.
Als PSV er niet in slaagt om de finale van de Europa League te bereiken, vertrekt het kort na de laatste speeldag in de eredivisie (2 mei, AZ) naar Zuid-Amerika. Op donderdag 6 mei wordt in Fortaleza gespeeld tegen het naar het hoogste Braziliaanse niveau gepromoveerde FC Ceara. Twee dagen later is Esporte Clube de Bahia de tegenstander in Salvador.

Ook topclubs als Gremio en Internacional hadden graag tegen PSV willen oefenen, maar dat past niet in hun voorbereiding op de Braziliaanse competitie, die op 9 mei begint.

Romário de Souza Faria had al eerder aangegeven dat hij graag enkele minuten zou willen meevoetballen met PSV. Ook Vampeta, een andere voormalige PSV'er, heeft aangekondigd bij beide oefenwedstrijden van de partij te zullen zijn. Ronaldo wordt eveneens uitgenodigd voor dit bijzondere bezoek van PSV.

Het ligt niet voor de hand dat de WK-gangers van PSV ook naar Zuid-Amerika afreizen. Dat zijn voor Nederland waarschijnlijk Ibrahim Afellay, André Ooijer en Orlando Engelaar, namens Mexico Carlos Salcido en Francisco Rodriguez, en namens Servië Danko Lazovic. Zij moeten zich uiterlijk op 15 mei melden bij hun land, maar hebben ook vakantie nodig.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:16:08 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_77816356
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mweh, Beckenbauer wil dat hij voor 2 jaar bijtekend, en zou je zomaar nee zeggen tegen dik twee jarig contract. Eerst zien allemaal.
Van dattum.
Dit, dus.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:40:47 #273
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77817329
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat dus. Ruudje zou ook terugkomen, maar gaat nog even in Duitsland aan de slag. Een voetballer kan veel zeggen, maar eerst eens zien voordat ik het geloof.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 18:44:12 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77817487
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Dat dus. Ruudje zou ook terugkomen, maar gaat nog even in Duitsland aan de slag. Een voetballer kan veel zeggen, maar eerst eens zien voordat ik het geloof.
Buiten dat, Nilis ging ook nog ff een paar seizoenen in Engeland voetballen en die werd na een paar wedstrijden door midden geschopt...... einde carričre. Hoe langer spelers in het buitenland blijven hoe kleiner de kans dat ze op niveau terug komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77823210
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Buiten dat, Nilis ging ook nog ff een paar seizoenen in Engeland voetballen en die werd na een paar wedstrijden door midden geschopt...... einde carričre. Hoe langer spelers in het buitenland blijven hoe kleiner de kans dat ze op niveau terug komen.
Daarom zei ik ook dat van Bommel een man is, dat is dan ook het type dat meestal de klappen uitdeelt, in plaats van ze op te vangen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')